Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι νέος 2,0λιτρος TDI EVO κινητήρας της Octavia Taxi αποδίδει ισχύ 116 ή 150 ίππων και επιτυγχάνει μέση κατανάλωση…

… από 3,5λτ./100χλμ. χάρη σε στοιχεία όπως το νέο –ηλεκτρονικά ελεγχόμενο- αυτόματο κιβώτιο DSG.

Εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο

23.692 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2020)

Σε ότι αφορά στις εκδόσεις Taxi, η νέα SKODA OCTAVIA είναι προς το παρόν διαθέσιμο με δύο πλήρως αναβαθμισμένες εκδόσεις ενός 2,0λιτρου πετρελαιοκινητήρα με ισχύ 116 ή 150 ίππων.
Η νέα αρχιτεκτονική «EA288EVO» του εν λόγω μηχανικού συνόλου (σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων SCR με διπλό ψεκασμό AdBlue) έχει επιφέρει μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου στα 3,5λτ./100χλμ. (από 91 gr CO2/km), την ίδια στιγμή που ο οδηγός είναι σε θέση να παρέμβει ρυθμίζοντας πολλαπλές παραμέτρους του οχήματος όπως η ανάρτηση, η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, οι χρόνοι αντίδρασης του νέου –ηλεκτρονικά ελεγχόμενου για πρώτη φορά- αυτόματου κιβωτίου DSG κ.ά.).
Παράλληλα, μέσα στο Νοέμβριο θα είναι διαθέσιμη ως Taxi και η έκδοση «G-TEC» της νέας Skoda Octavia, με τον 1.500άρη κινητήρα των 131 ίππων με καύσιμο το φυσικό αέριο (κατανάλωση από 3,4 kg/100χλμ. και εκπομπές CO2 από 93 g/km), χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε την ύπαρξη εκδόσεων «mild hybrid» (1,0 TSI e-TEC με ισχύ 110 ίππων ή 1,5 TSI e-TEC με ισχύ 150 ίππων) και «plug-in hybrid» (1,4 TSI iV με ισχύ 204 ίππων) που είναι σε θέση να προσφέρουν αμιγώς ηλεκτροκίνητη κίνηση με αυτονομία έως και 55 χλμ.