ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τα Renault Trafic και Master συμπληρώνουν 40 έτη ιστορία με συνολικές πωλήσεις περίπου 5 εκ. οχημάτων!

Το Renault Estafette (1958 – 1980) έμελλε να αντικατασταθεί από δύο μοντέλα με την ονομασία Trafic και Master.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Master Z.E. έχει συμβάλλει στην κυριαρχία της Renault και στις πωλήσεις ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών στην ΕΕ.

Η 1η γενιά του Trafic παρουσιάστηκε το 1980 για να αντικαταστεί…

… το 2001 από τη 2η γενιά του μοντέλου και εν συνεχεία από την…

… 3η το 2014 σε ένα σχήμα που διατηρείται έως και σήμερα με πολλαπλές φυσικά αναβαθμίσεις.

Η 1η γενιά του Master πωλούνταν από το 1980 έως και το 1997…

… όταν και αντικαταστάθηκε από 2η γενιά που διατηρήθηκε έως και το…

… 2010 από την 3η γενιά που διατηρείται έως και σήμερα, φυσικά με πολλαπλές αναβαθμίσεις.

Η γενεαλογία των Renault Trafic & Master (+vid)

13.527 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2020)

Από το 1980, όταν και αντικατέστησαν το μοντέλο «Estafette», τα Trafic και Master έχουν συνδέσει το όνομα τους με την αποδοτικότητα και τις πολλαπλές διακρίσεις κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης εμπορικής τους πορείας.

Το Renault Estafette αποτέλεσε ένα άκρως επιτυχημένο ελαφρύ επαγγελματικό σε πανευρωπαϊκό επίπεδο επί δύο δεκαετίες (22 έτη) ωστόσο, το 1980 έμελλε να αντικατασταθεί από όχι ένα, αλλά δύο νέα μοντέλα τα οποία, μαζί με το Kangoo, άλλαξαν ριζικά την εικόνα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, οδηγώντας της στην κορυφή των πωλήσεων στην εν λόγω αγοράς (σε πανευρωπαϊκό επίπεδο) από το 1998 και επί σειρά ετών.
 
Μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν
 
Το Estafette ήταν φυσικά ένα πρωτοποριακό επαγγελματικό όχημα για την εποχή του, με πλευρικές συρόμενες πόρτες και πλήρως επίπεδο χώρο φόρτωσης ενώ, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως ήταν το πρώτο μοντέλο της Renault με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς.
Με ιδιαίτερα μικρό μήκος για τον μπροστά πρόβολο και μεγάλη ποικιλία εκδόσεων, διακρίνονταν για την εξαιρετική ευελιξία του και φυσικά την πολύ καλή εμπορική του πορεία.
 
Η… αλλαγή σκυτάλης και η εποχή της κυριαρχίας σε πανευρωπαϊκό επίπεδο
 
Οι αντικαταστάτες του Estafette στη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών της Renault, τα Trafic και Master, έμελλε από την πρώτη στιγμή να κερδίσουν την εμπιστοσύνη, τόσο των επαγγελματιών όσο και των ειδικών, γεγονός που τους επέτρεψε να αποσπάσουν αμφότεροι τον τίτλο του «International Van of the Year» (το 1998 το Master και το 2002 το Trafic), μια διάκριση που αποδόθηκε και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση (Z.E.) του Kangoo το 2012. O μικρότερος εκ των δύο, το Trafic, αποτελεί την πρόταση της Renault στην κατηγορία των Μεσαίων Vans και συνοδεύεται από πολλαπλά εχέγγυα αποδοτικότητας, τόσο στις εκδόσεις Van όσο και στις επιβατικές του παραλλαγές.
Διαθέσιμο με δύο μήκη αμαξώματος και ισάριθμα ύψη οροφής, είναι διαθέσιμο σε 275 εκδόσεις με τον ωφέλιμο όγκο φόρτωσης του να κυμαίνεται από τα 3,2 – 8,6κ.μ. με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηρίξει να ανέρχεται στα 1.400 κιλά περίπου.
Χαρακτηριστικό της εξαιρετική εμπορικής πορείας που έχει διανύσει το Trafic από το 1980, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε είναι οι περισσότερες από 2 εκ. πωλήσεις που έχει να επιδείξει σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το κορυφαίο σε διαστάσεις και μεταφορικές δυνατότητες ελαφρύ επαγγελματικό της Renault, το Master έχει καταφέρει να ξεχωρίσει για τις πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που εισήγαγαν στην κατηγορία των Μεγάλων Vans, όλες ανεξαιρέτως οι γενιές του.
Η εξαιρετική πρακτικότητα, η οικονομία και οι πολλαπλές επιλογές ως προς τις διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά του αμαξώματος του, συνέβαλαν στην επίτευξη περισσότερων από 2,8 εκ. πωλήσεων μέχρι σήμερα, με το 2019 να αποτελεί την 5η κατά σειρά χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων.
Η νέα γενιά του Master που παράγεται στο εργοστάσιο της Sovab στο Batilly (Γαλλία), διατίθεται σε περισσότερες από 50 χώρες με 350 παραλλαγές, τρία μήκη αμαξώματος και ισάριθμες επιλογές ως προς το ύψος της οροφής, χωρίς να παραβλέπουμε πως είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός, τους πίσω ή και τους τέσσερις τροχούς.
Παράλληλα, από το 2018 είναι διαθέσιμη και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση «Z.E.» ενώ, σύντομα αναμένεται να λανσαριστούν και οι εκδόσεις «Hydrogen» με σύστημα κυψελών καυσίμου (fuel cells).
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως η Renault αποτέλεσε επί σειρά ετών την κορυφαία σε πωλήσεις εταιρεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για την αγορά των ελαφρών επαγγελματικών ενώ το 2019 ήταν η 9η διαδοχική χρονιά που την βρήκε στην κορυφή της λίστας των πωλήσεων στα ηλεκτροκίνητα ελαφρά επαγγελματικά με μερίδιο αγοράς της τάξης του 42,5%.
Περισσότερα για την ιστορία των Renault Trafic και Master μπορείτε να δείτε στα video που ακολουθούν…