Με σύστημα Pro Power Onboard & προδιαγραφές για πληθώρα εργασιών ο χώρος φόρτωσης του Pick-Up.
Ένας αιώνας καινοτομιών στην «back door» από τα μοντέλα F-Series.
Το «αγροτικό» παρέχει συνολικά 277 άλογα, παράγοντας την υψηλότερη ροπή (697Nm) από κάθε άλλο Ranger.
Έχει ωφέλιμο φορτίο μέχρι 800 κιλά και ρυμουλκεί έως 3,5 τόνους.
Ένας αιώνας καινοτομιών στην «back door» από τα μοντέλα F-Series
Σε κάθε περίπτωση, η ιστορία των
Pick-Up μοντέλων της Ford Pro διδάσκει κατ΄ επανάληψη πως για τα «αγροτικά» της φίρμας η πόρτα που δίνει πρόσβαση στον πίσω χώρο φόρτωσης δεν είναι απλώς μια αναδιπλούμενη επιφάνεια, αλλά ένα πολυεργαλείο που διαρκώς εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της εποχής του.
Από τις πόρτες των 60s & των 70s εξάλλου που διέθεταν κλειδαριές για περισσότερη ασφάλεια και χαρακτηρίζονταν από μεγαλύτερη ανθεκτικότητα, μέχρι τις αντίστοιχες του 1980 που αναβαθμίστηκαν σε αμφότερους τομείς πετυχαίνοντας παράλληλα να γίνουν πιο ελαφριές, φτάσαμε στις εξελίξεις της νέας χιλιετίας, οι οποίες ούτε λίγο ούτε πολύ συνοψίζονται:
- Στην πρώτη πόρτα χώρου φόρτωσης με υποβοήθηση (Tailgate Assist) για το άνοιγμα και το κλείσιμο (το 2000).
- Στην ενσωμάτωση μέσα στην επόμενη δεκαετία του αναδιπλούμενου σκαλοπατιού Tailgate Step – με ειδικά σχεδιασμένη χειρολαβή για μεγαλύτερη διευκόλυνση στην πρόσβαση.
- Στα επιπλέον χαρακτηριστικά της τρέχουσας δεκαετίας για τα μοντέλα F-150 & Super Duty, όπως η πρακτική και ενσωματωμένη επιφάνεια εργασίας (Work Surface), ο μηχανισμός ανοίγματος με τηλεχειρισμό, αλλά και τα διαχωριστικά φορτίου & οι ενσωματωμένες εργαλειοθήκες.
Στο F-150 δε, μας συστήθηκε και το Pro Access Tailgate, ήτοι μια μεσαία πόρτα ως κομμάτι της κύριας, που ανοίγει σε τρεις διαφορετικές γωνίες (30, 70 και 100 μοιρών), παρέχοντας ευκολότερη πρόσβαση στον χώρο της καρότσας.
Το «αγροτικό» παρέχει συνολικά 277 άλογα, παράγοντας την υψηλότερη ροπή (697Nm) από κάθε άλλο Ranger
Υπενθυμίζεται πως το νέο υβριδικό όχημα της Ford έχει συνολική απόδοση ισχύος 277 ίππων (σ.σ. περισσότερη ισχύς δηλαδή σε σχέση με ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3,0 λίτρων V6), την ίδια ώρα που η ροπή των 697Nm φιγουράρει ως η υψηλότερη από οποιοδήποτε άλλο Ranger.
Όλα τα παραπάνω βέβαια, συνιστούν απόρροια προφανώς τόσο του βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων - συνδυαστικά με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο - της Ford, όσο και του ηλεκτροκινητήρα των 102 ίππων με μπαταρία ιόντων, ωφέλιμης χωρητικότητας 11,8kWh, για αυτονομία 43 χλμ σε συνδυασμένο κύκλο & 50 χλμ. σε αστικό.
Έχει ωφέλιμο φορτίο μέχρι 800 κιλά και ρυμουλκεί έως 3,5 τόνους
Το νέο
Ford Ranger PHEV μπορεί να σηκώσει 800 κιλά, διατηρώντας έτσι ένα εξαιρετικό επίπεδο όσον αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, ενώ παράλληλα δύναται να ρυμουλκήσει φορτία με βάρος που φτάνει μέχρι και τα 3.500 κιλά - ανακτώντας συν τοις άλλοις ενέργεια από τις επιβραδύνσεις.
Σημαντικό ατού, τέλος, αποτελούν οι off road δυνατότητες του μοντέλου, απόρροια του συστήματος τετρακίνησης e-4WD, του dual-range κιβωτίου μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις) και του μπλοκέ πίσω διαφορικού.