Ο Βρετανός κατασκευαστής HVS, γνωστός για τα φορτηγά υδρογόνου, υποστηρίζει τον εντυπωσιακό αντίκτυπο της αντικατάστασης των εμπορικών εμπορευματικών οχημάτων diesel με ηλεκτρικά φορτηγά υδρογόνου, στην πολυαναμενόμενη εκδήλωση MOVE London.
Τα οφέλη της μετάβασης σε κινητήρες υδρογόνου
Πριν από την έκθεση όμως, η
HVS συγκέντρωσε πληροφορίες για να υπογραμμίσει τα οφέλη της μετάβασης από τα παραδοσιακά diesel και βενζίνης βαρέα οχήματα σε κινητήρες υδρογόνου μηδενικών εκπομπών. Σύμφωνα με το σύνολο δεδομένων εκπομπών GHG (Greenhouse Gas) της Τοπικής Αρχής του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2020, έδειξε ότι εκπέμπονται εκπληκτικά 7.682 κιλοτόνοι CO2 ετησίως λόγω των οδικών μεταφορών σε όλους τους δήμους του Λονδίνου. Περαιτέρω ανάλυση έδειξε ότι το 20% αυτών των εκπομπών αποδόθηκε σε επαγγελματικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων ελαφρών φορτηγών και φορτηγών. Καθώς οι οδικές εμπορευματικές μεταφορές αντιπροσωπεύουν το 89% του συνόλου των εμπορευμάτων που μεταφέρονται στο Λονδίνο, οι δυνατότητες μείωσης των εκπομπών σε αυτόν τον τομέα είναι σημαντικές.
9.400 πρόωροι θάνατοι από τα καυσαέρια
Επιπλέον, τα ευρήματα αποκαλύπτουν πως εκτιμάται ότι
9.400 πρόωροι θάνατοι στο Λονδίνο συνδέονται με τη
μακροχρόνια έκθεση σε PM2,5 και NO2, τονίζοντας την κρίσιμη σημασία της μείωσης των επιβλαβών εκπομπών από επαγγελματικά οχήματα. Καθώς το Λονδίνο σημειώνει αύξηση 39% στα χιλιόμετρα εμπορευμάτων και εξυπηρέτησης οχημάτων τα τελευταία 25 χρόνια, είναι ζωτικής σημασίας να αντιμετωπιστεί αυτό το ζήτημα έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Σημαντική μείωση των εκπομπών άνθρακα ειδικά στα αστικά κέντρα
Από την αρχή, το
HVS ήταν αφοσιωμένο στο να ξεπεράσει τα όρια της τεχνολογίας και να οδηγήσει στην
υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCEV). Στόχος της
HVS είναι να σχεδιάζει και να κατασκευάζει
βαρέα φορτηγά οχήματα υδρογόνου-ηλεκτρικά HGV που προσφέρουν μεταφορά μηδενικών εκπομπών χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση και την αποδοτικότητα. Με τη μετάβαση σε επαγγελματικά οχήματα που κινούνται με υδρογόνο, μπορούν να επιτευχθούν σημαντικές μειώσεις άνθρακα. Οι εμπορικοί στόλοι που δραστηριοποιούνται στο Λονδίνο για παράδειγμα, εκπέμπουν περίπου 1,6 εκατομμύρια τόνους CO2 ετησίως. Η χρήση υδρογόνου για την αντικατάσταση του ντίζελ θα απαιτούσε περίπου 155.000 τόνους υδρογόνου, κάτι που θα αφαιρούσε τους 1,6 εκατομμύρια τόνους CO2 μαζί με τα ανάλογα PM2,5 και NOx.
Μηδενικές εκπομπές, 600 χλμ. αυτονομία & ανεφοδιασμό σε 20 λεπτά
Το
HGV 40 τόνων διαθέτει ένα μοναδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που στοχεύει στη βελτιστοποίηση της εμβέλειας, του ωφέλιμου φορτίου, της κατανομής βάρους, με κορυφαία
αυτονομία 600 χιλιόμετρα και
χρόνο ανεφοδιασμού μόλις 20 λεπτών. Επιπλέον, το σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών θα αποφύγει το υψηλό κόστος που σχετίζεται με την είσοδο σε ζώνες χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών.