Η DAF παρουσίασε το νέο LF Electric, ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό αστικών διανομών, με μεικτό 19t. και αυτονομία έως 280 χλμ.
Η DAF διευρύνει την ηλεκτροκίνητη γκάμα της και μετά το CF Electric -το οποίο προσφέρεται ως 4x2 τράκτορας μεικτού βάρους 37 τόνων και ως 6x2 μονό φορτηγό 29 τόνων- λανσάρει και το μικρότερο LFElectric σε έκδοση 4x2 μεικτού βάρους 19 τόνων. Πρόκειται για ένα φορτηγό διανομών με μεταξόνιο 5.300 ή 5.850 χλστ., το οποίο έχει απόβαρο 7.300 κιλών και εμφανίζει ωφέλιμο φορτίο 11.700 κιλών.
Το νέοDAFLFElectric εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα της Dana, απόδοσης 250 kW (340 ίπποι) ισχύος (370 kW ή 503 ίπποι η κορυφαία τιμή) και 1.200 Nm (3.700 Nm το peak) ροπής. Ο κινητήρας παίρνει ενέργεια από τελευταίας γενιάς μπαταρίες, τις λεγόμενες λιθίου φωσφορικού σιδήρου (LFP: Lithium Ferro Phosphate) οι οποίες έχουν χωρητικότητα 282 kWh (254 kWh η χρησιμοποιούμενη ισχύς). Οι μπαταρίες αυτές δεν περιέχουν κοβάλτιο ή μαγνήσιο, εμφανίζουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, είναι πιο ασφαλείς και συνοδεύονται από 6ετή εγγύηση.
Σύμφωνα με την DAF Trucks, η μέγιστη αυτονομία του νέου DAF LF Electric ανέρχεται σε 280 χλμ., με την εταιρεία να κάνει λόγο για ένα «Σύστημα Συνδυασμένης Φόρτισης», το οποίο επιτρέπει στο φορτηγό να φορτίζεται μέσω του κανονικού δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας. Με αργή φόρτιση (400V AC, 22 kW, τριφασικό), η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 20% έως 80% σε 6,5 ώρες, ενώ η πλήρης φόρτιση (0% - 100%) διαρκεί έως και 12 ώρες. Εάν υπάρχει ειδικός εξοπλισμός, η γρήγορη φόρτιση των μπαταριών (650V DC, 150 kW) διαρκεί 60 λεπτά (20% - 80%) ή 2 ώρες για την πλήρη φόρτιση.
Η ολλανδική εταιρεία δίνει προαιρετικά τη δυνατότητα για έναν ηλεκτρικό δυναμολήπτη (e-PTO) των 400V για την τροφοδοσία βοηθητικού εξοπλισμού, ώστε να μην χρειάζεται γεννήτρια και το DAF LF Electric να παραμείνει ένα ηλεκτρικό φορτηγό διανομών μηδενικών εκπομπών. Κλείνοντας, αναφέρουμε πως το DAF LF Electric εξελίχθηκε σε στενή συνεργασία με την DanaInc και ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Μάιο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο της LeylandTrucks, η οποία όπως και η DAF, ανήκει στον όμιλο PACCAR.