Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του Opel Vivaro θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στο 2020.

Το νέο Vivaro-e θα είναι διαθέσιμο με μέγιστη αυτονομία έως και 300 χλμ.

Ηλεκτρικό Opel «Vivaro-e» από το 2020

13.881 Επισκέψεις στο άρθρο (5/11/2019)

Μέσα στο 2020, η Opel θα λανσάρει στην ΕΕ το νέο –ηλεκτρικό- «Vivaro-e» ενώ, από το 2021 θα ακολουθήσει το «Combo-e» με στόχο τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών της ως το 2024.

Με βάση τα όσα έχει ανακοινώσει επίσημα μέχρι στιγμής η Opel, η νέα γενιά του Vivaro θα αποκτήσει και μια πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση με την ονομασία «Vivaro-e», που θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ από το 2020.
Το εν λόγω μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με δύο παραλλαγές ως προς την χωρητικότητα των μπαταριών του (50kWh ή 75kWh) που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία από 200 – 300 χλμ. με βάση το πρότυπο υπολογισμού κατανάλωσης WLTP.
Το «Combo-e» θα είναι η αμέσως επόμενη –πλήρως ηλεκτροκίνητη- πρόταση της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών της Opel που θα λανσαριστεί στην ΕΕ, από το 2021 ενώ φυσικά θα ακολουθήσουν και οι επιβατικές εκδόσεις των μοντέλων «Combo Life» και «Zafira Life».
Σε σχετικές του δηλώσεις, ο διευθύνων σύμβουλος της Opel, Michael Lohscheller, ανέφερε πως: «… Όλα τα ελαφρά επαγγελματικά της Opel θα προσφέρονται σε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις έως το 2024. Οι πελάτες μας θα μπορούν να επιλέξουν μια ηλεκτρική έκδοση τους π.χ. για τις διάφορες δραστηριότητες τους εντός της πόλης».
 
Μια ματιά την ιστορία του Opel Vivaro έως τώρα
H πρώτη γενιά του Opel Vivaro παρουσιάστηκε το 2001 και μέχρι το 2014, όταν και παρουσιάστηκε η 2η γενιά του, η Opel είχε διαθέσει συνολικά 650.000 οχήματα. Η 2η γενιά του μοντέλου συνεισέφερε με 310.000 πωλήσεις έως και το 2019, όταν και αντικαταστάθηκε από την 3η κατά σειρά γενιά του, η οποία εμφανίζει σημαντικές αναβαθμίσεις / τροποποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχο της.
Πιο συγκεκριμένα, είναι πλέον διαθέσιμη με τρία μήκη αμαξώματος από 4,6 – 5,3μ. (αντί για δύο), το ωφέλιμο της φορτίο έχει αυξηθεί έως και κατά 200 κιλά (μέγιστο 1.400 κιλά) ενώ είναι σε θέση να έλξει έως και 2.500 κιλά (+500 κιλά σε σχέση με τη 2η γενιά).