Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Iveco και Gruber Logistics στις ειδικές μεταφορές με ένα S-WAY που λειτουργεί με φυσικό αέριο (LNG) και εμφανίζει βάρος συρμού 50 τόνων.

Iveco και Gruber Logistics στις ειδικές μεταφορές με ένα S-WAY που λειτουργεί με φυσικό αέριο (LNG) και εμφανίζει βάρος συρμού 50 τόνων.

Iveco S-WAY LNG έως και 50 τόνων

13.008 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2022)

Για πρώτη φορά, ένα φορτηγό φυσικού αερίου, το Iveco S-WAY LNG αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο των ειδικών μεταφορών, εμφανίζοντας ένα μεικτό βάρος συρμού έως και 50 τόνων

Η 1η ειδική μεταφορά με φορτηγά φυσικού αερίου!

  • Αρχή με το Iveco S-WAY LNG
  • Για βάρος συρμού 50 t. (αντί για 24 t.)
  • Δρομολόγια Γερμανία – Ην. Βασίλειο
  • Σε συνεργασία με την Gruber Logistics
 
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, οι Iveco και Gruber Logistics παρουσιάζουν το πρώτο εναλλακτικών καυσίμων φορτηγό, ένα S-WAY LNG, για ειδικές μεταφορές με βάρος συρμού έως και 50 τόνων.
 
Η μεταφορά ασυνήθιστων φορτίων (ειδικές μεταφορές) αναφέρεται στην οδική μεταφορά εμπορευμάτων που υπερβαίνουν τα όρια βάρους, διαστάσεων ή/και ασφάλειας που καθορίζονται από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τα οποία απαιτούν ειδικές άδειες για να μετακινηθούν.
 
Η απόδοση των βαρέων φορτηγών οχημάτων που κινούνται με υγρό μεθάνιο (τυπικά φορτία έως 24 τόνους) είναι συγκρίσιμη με εκείνη των πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Ωστόσο, παραμένει μια διαφορά στην ισχύ του κινητήρα, η οποία μπορεί να έχει αντίκτυπο στην απόδοση των οχημάτων σε ιδιαίτερα δύσκολες ανηφόρες ή κατά τη μεταφορά φορτίων που υπερβαίνουν τα όρια βάρους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δρομολόγια Γερμανία – Ην. Βασίλειο

Χάρη στην αφοσίωση της Gruber Logistics, αυτό το εμπόδιο ξεπεράστηκε δημιουργώντας τις απαραίτητες υλικοτεχνικές συνθήκες για την εισαγωγή εναλλακτικών καυσίμων στον τομέα των ειδικών μεταφορών. Στην πραγματικότητα, μετά από μια αρχική περίοδο δοκιμών, οχήματα υγρού μεθανίου βρίσκονται πλέον σε λειτουργία σε δρομολόγια μεταξύ Γερμανίας και Ηνωμένου Βασιλείου από την περιοχή Kreuztal, μια από τις κύριες εγκαταστάσεις της Gruber Logistics στη Γερμανία. Τα φορτία που μεταφέρονται ποικίλλουν σε βάρος μεταξύ 30 και 50 τόνων.
 
«Συχνά βλέπουμε μόνο τα προβλήματα αντί για τις λύσεις. Θα είναι δυνατό το LNG, και αργότερα το BioLNG, να χρησιμοποιηθεί ευρέως στον τομέα των ειδικών μεταφορών, αλλά για να συμβεί αυτό, πρέπει να αλλάξουμε τις μεθόδους εργασίας μας, να αλλάξουμε διαδρομές, να αλλάξουμε τον τρόπο οδήγησης, κ.λπ. Αυτά και άλλα ζητήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν προκειμένου να εφαρμοστούν με επιτυχία οι καινοτομίες ECO σε μεγάλη κλίμακα, ακόμη και σε περιοχές που δεν μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε πως ήταν δυνατό», είπε ο επικεφαλής του τμήματος XTL της Gruber Logistics, Michael Gruber.

Χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 121%

«Μαζί με την Gruber Logistics, το Iveco S-WAY LNG βρίσκεται στον δρόμο που οδηγεί στην απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα του κόσμου των μεταφορών – τώρα που περιλαμβάνει ακόμη και μη κανονικές μεταφορές φορτίου, ένα σημαντικό ορόσημο για την κατηγορία. Η χρήση φυσικού αερίου, ιδιαίτερα στη βιολογική του εκδοχή, είναι απαραίτητη για την επίτευξη άμεσων, αποδοτικών αποτελεσμάτων,·όπως αποδεικνύεται από πρόσφατη μελέτη του Ιταλικού Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας (CNR), ένα βαρύ φορτηγό όχημα που κινείται με Bio-LNG μπορεί να μειώσει Εκπομπές CO2 έως και 121% σε σύγκριση με ένα ισοδύναμο ντίζελ», τόνισε από την πλευρά του ο Διευθυντής Εναλλακτικών Μέσων Πρόωσης της Iveco Ιταλίας, Fabrizio Buffa.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »