Μια παραγγελία για 750 ηλεκτρικά Van της δέχθηκε πρόσφατα η Maxus από την εταιρεία logistics, DPD UK.

H πλειοψηφία από τα 3.000 νέα e-Van της Royal Mail θα είναι Peugeot e-Expert και Mercedes-Benz e-Vito και e-Sprinter.

Κατά χιλιάδες τα νέα ηλεκτρικά Van στην Ευρώπη!

Με καταιγιστικό ρυθμό προχωρά ο «εξηλεκτρισμός» των αστικών διανομών και logistics της Ευρώπης, με τη Μ. Βρετανία μόνο να εμφανίζει το τελευταίο διάστημα, 3.750 νέες παραγγελίες νέων ηλεκτρικών Van από τις Maxus, Peugeot και Mercedes-Benz. Και όλα αυτά από δύο μόλις εταιρείες…

Το βρετανικό παράρτημα της γνωστής εταιρείας logistics, DPD, θα διπλασιάσει τα ηλεκτρικά οχήματα του στόλου της, καθώς παρήγγειλε 750 Van μηδενικών ρύπων από τη Maxus. Η εν λόγω παρτίδα, αποτελείται από 500 μονάδες του E Deliver 9 και 250 του μικρότερου E Deliver 3, με τα οποία ο ηλεκτρικός στόλος της εταιρείας θα αριθμεί σχεδόν 1.500 μέλη.
 
«Έχουμε ηλεκτρικά οχήματα ήδη σε όλα τα ντεπό της DPD, αλλά αυτά είναι εστιασμένα κυρίως σε κοντινές διαδρομές, όπου η αυτονομία δεν είναι πρόβλημα. Ωστόσο, πλέον αποκτούμε τη δυνατότητα να πραγματοποιούμε καθαρές διανομές σε μία πολύ μεγαλύτερη κλίμακα», τόνισε ο υπεύθυνος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της DPD, κος Olly Craughan.
 
Σημειώνεται, πως η Maxus ξεκίνησε να δέχεται πέρυσι τις πρώτες παραγγελίες για το E Deliver 3, το οποίο προσφέρει μέγιστη αυτονομία 316 χλμ. και φόρτιση των μπαταριών του (ως το 80%) σε 45 λεπτά. Όσον αφορά στο E Deliver 9, αυτό είναι το μοντέλο που αντικαθιστά το EV80 και το οποίο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ωφέλιμου όγκου 9,7 και 11,0 κ.μ. Φέρει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 203PS/350Nm, ο οποίος παίρνει ενέργεια από μπαταρίες 55,1, 72 ή 88,5 kWh.
 
Τα κόκκινα βρετανικά ταχυδρομεία «πρασινίζουν»
 
Στο μεταξύ, παραδόθηκαν τα πρώτα από τα 3.000 ηλεκτρικά Van που παρήγγειλαν τα βρετανικά ταχυδρομεία (Royal Mail), τα οποία έως τώρα είχαν στον στόλο τους μόλις 300 plug-in υβριδικά οχήματα. Ουσιαστικά, ο κύριος όγκος των εν λόγω Van θα πιάσει δουλειά από τον προσεχή Οκτώβριο, η πλειοψηφία των οποίων είναι Peugeot e-Expert, όπως και Mercedes-Benz e-Vito και e-Sprinter. Όλα τους θα φέρουν το γνωστό κόκκινο «κοστούμι» της Royal Mail και θα διαθέτουν χώρους φόρτωσης όγκου από 3,7 έως 6,3 κ.μ.
 
Επιπλέον, η Royal Mail εγκατέστησε και έξι σταθμούς φόρτισης, με την ηλεκτρική ενέργεια για την τροφοδοσία του γραφείου και για τη φόρτιση των οχημάτων, να προέρχεται από 100% ανανεώσιμες πηγές. Αξίζει να αναφερθεί, πως τον περασμένο Μάιο η ταχυδρομική υπηρεσία απέκτησε και 29 βαρέα φορτηγά διανομών χαμηλών ρύπων, τα 40 τόνων οχήματα που λειτουργούν με βιο-συμπιεσμένο φυσικό αέριο (Bio-CNG) και τα οποία εκπέμπουν κατά 84% λιγότερους ρύπους CO2, σε σχέση με ένα αντίστοιχο φορτηγό πετρελαίου.
 

Advertisement