Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά επαγγελματικών οχημάτων του πλανήτη, τα τελευταία δύο χρόνια το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών LCVs ανέβηκε από το 1% στο 10%!

Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά επαγγελματικών οχημάτων του πλανήτη, τα τελευταία δύο χρόνια το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών LCVs ανέβηκε από το 1% στο 10%!

Τα κρατικά κίνητρα, η πληθώρα μοντέλων και ο πολλαπλασιασμός των υποδομών φόρτισης, αυξάνουν τη ζήτηση για ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα στην Κίνα.

Τα κρατικά κίνητρα, η πληθώρα μοντέλων και ο πολλαπλασιασμός των υποδομών φόρτισης, αυξάνουν τη ζήτηση για ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα στην Κίνα.

  • Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά επαγγελματικών οχημάτων του πλανήτη, τα τελευταία δύο χρόνια το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών LCVs ανέβηκε από το 1% στο 10%!
  • Τα κρατικά κίνητρα, η πληθώρα μοντέλων και ο πολλαπλασιασμός των υποδομών φόρτισης, αυξάνουν τη ζήτηση για ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα στην Κίνα.

Η ηλεκτρική αγορά της Κίνας επηρεάζει τη ζήτηση για πετρέλαιο

36.085 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2022)

Η μεγαλύτερη αγορά επαγγελματικών οχημάτων του κόσμου, αυτή της Κίνας, εξηλεκτρίζεται με ιδιαίτερα ταχείς ρυθμούς, γεγονός που όλα δείχνουν πως θα έχει παγκόσμιες επιπτώσεις σε ό,τι αφορά στη ζήτηση για το πετρέλαιο κίνησης που καίγεται στις Μεταφορές.

Η αγορά της Κίνας «ηλεκτρίζει» ολόκληρο τον πλανήτη!

  • Η μεγαλύτερη παγκοσμίως αγορά επαγγελματικών οχημάτων
  • Από το 1% στο 10% το μερίδιο των e-LCVs εντός διετίας
  • Ανεβαίνουν και τα e-Trucks – Στο +318% οι σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών
  • Νωρίτερα από το 2027 η κορύφωση για τη ζήτηση πετρελαίου κίνησης
 
Από τη στιγμή που η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη παγκοσμίως αγορά επαγγελματικών οχημάτων, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως οι εξελίξεις στην ασιατική χώρα επηρεάζουν ολόκληρο τον πλανήτη.
 
Οι τελευταίες εξελίξεις αφορούν στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Κίνας, μια αγορά στην οποία τα τελευταία δύο χρόνια το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ανέβηκε από το 1% στο 10%, ενώ δεν υπάρχουν σημάδια επιβράδυνσης αυτής της τάσης. Το αντίθετο…


Τα κρατικά κίνητρα, η πληθώρα μοντέλων και ο πολλαπλασιασμός των υποδομών φόρτισης, αυξάνουν τη ζήτηση για ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα στην Κίνα.

Τα κρατικά κίνητρα, η πληθώρα μοντέλων και ο πολλαπλασιασμός των υποδομών φόρτισης, αυξάνουν τη ζήτηση για ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα στην Κίνα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι μοχλοί πίεσης για την επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης

Το παραπάνω είναι απόρροια της πολιτικής στήριξης των επαγγελματιών για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, της υπερπροσφοράς ηλεκτρικών οχημάτων, όπως και της επιτάχυνσης των εξελίξεων αναφορικά με τις υποδομές φόρτισης. Φυσικά, η τάση αυτή δεν αφορά μόνο στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, αλλά και στα Ιδιωτικής Χρήσης οχήματα μηδενικών ρύπων, τα οποία καταλαμβάνουν ήδη μερίδιο 22% και συνεχώς ανεβαίνουν.
 
Σημειώνεται, πως τα τελευταία δύο χρόνια η Κίνα πειραματίστηκε για να εντοπίσει τον σωστό συνδυασμό οικονομικών, τεχνολογικών και πολιτικών «μοχλών», για να προκαλέσει την ευρεία υιοθέτηση επαγγελματικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών. Παρόλο που ένα ευρύ φάσμα της βιομηχανίας πιστεύει ότι οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου (FCEVs) είναι η μακροπρόθεσμη λύση για τη μείωση των εκπομπών στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, τα δεδομένα από την Κίνα φαίνεται να δείχνουν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEVs) έχουν με διαφορά το μεγαλύτερο μερίδιο των οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων, σύμφωνα με ανάλυση από το BloombergNEF (BNEF).

Οι μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και οι επενδύσεις

Ακόμα και στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων -στις οποίες παραδοσιακά θεωρείται πως τα EVs υστερούν λόγω της περιορισμένης αυτονομίας και του εκτεταμένου χρόνου φόρτισης- στην Κίνα τα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας δείχνουν να αποσπούν μεγαλύτερα μερίδια.
 
Αυτό έχει να κάνει με την ευρεία δέσμευση των τοπικών Αρχών για τη δημιουργία εγκαταστάσεων εναλλαγής μπαταριών. Τα δεδομένα δείχνουν ότι τον περασμένο χρόνο, ο αριθμός των σταθμών ανταλλαγής μπαταριών που δημιουργήθηκαν στη χώρα αυξήθηκε κατά 318%, για να βοηθήσει στην ανάπτυξη ενός επερχόμενου στόλου 34.000 EV -van και φορτηγών- με μπαταρίες που μπορούν να αντικατασταθούν.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »