Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης για το Vito Van Long ανέρχεται στα 6,3κ.μ.

Οι μεγάλες διαστάσεις της πλευρικής θύρας ευνοούν την άνετη πρόσβαση στο εσωτερικό του χώρου φόρτωσης…

… ενώ εξαιρετικά χαμηλό είναι και το κατώφλι φόρτωσης

Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα πολλαπλά σημεία στερέωσης του φορτίου, σε ειδικά επιλεγμένα σημεία.

Χώρος φόρτωσης: Αυξημένο ωφέλιμο κατά 120 κιλά

4.038 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2015)

Η έκδοση 111 CDI Long με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς προσφέρει μεταξύ άλλων αυξημένο ωφέλιμο φορτίο κατά 120 κιλά σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλου.
Ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος έως και 2.831 χλστ. και πλάτος 1.685 χλστ. (1.270 χλστ. μεταξύ των θόλων), γεγονός που επιτρέπει την μεταφορά έως και τριών παλετών ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Παράλληλα το ιδιαίτερα χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το μεγάλο άνοιγμα τόσο της πίσω όσο και της πλευρικής θύρας, ευνοεί την άνετη πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος καθώς και τη φόρτωσης του ακόμη και με περονοφόρο.
Η έκδοση Vito Van Long με τον μακρύ πίσω πρόβολο, είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως και 6,3κ.μ. ενώ αντίστοιχα, με το μεικτό βάρος του οχήματος της δοκιμής να ορίζεται στους 3,05t., το Vito προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων με βάρος έως 1.369 χλστ. Για όσους το πράξουν, αξίζει να αναφέρουμε πως το μέγιστο φορτίο για την οροφή του οχήματος (π.χ. ειδικές ράγες) μπορεί να ανέλθει έως και στα 150 κιλά ενώ, η ελκτική ικανότητα του γερμανικού Van για τρέιλερ με φρένα κυμαίνεται –αναλόγως της έκδοσης από τα 1.000 – 2.500 κιλά. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)