Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η συνεργασία του 1.600άρη υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, επιφέρει μια ιδιαίτερα χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου.

Η μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα, επιφέρει τη σημαντική μείωση του απόβαρου και κατΆ επέκταση την αύξηση του μέγιστου ωφέλιμο φορτίου.

Ακόμη και όταν ο οδηγός αποφασίσει να το πιέσει, το Mercedes-Benz Vito Van θα παραμείνει σταθερό και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του.

Κινητήρες

4.039 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2015)

H έκδοση 111 CDI του Vito Van Long που είχαμε στη διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης, εφοδιάζονται με τον 4κύλινδρο –σε σειρά- υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα ΟΜ 622 των 1,6λτ. που αποδίδει ισχύ 114 ίππων και μέγιστη ροπή 270 Nm που διανέμεται σταθερά από τις 1.500 – 2.500 σ.α.λ.
Η συνεργασία του εν λόγω μηχανικού συνόλου με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6+1 σχέσεων είναι πολύ καλή και η μακριά κλιμάκωση του ευνοεί τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η κατασκευαστής, η εν λόγω έκδοση «απαιτεί» μόλις 6,2 – 6,4λτ. καυσίμου ανά 100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης με τις εκπομπές ρύπων να ξεκινούν από τα 163 g/km αντίστοιχα.
Στην πράξη το Vito Van διακρίνεται για την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά ακόμη και όταν ο οδηγός θα αποφασίσει να το… πιέσει ενώ, τα φρένα είναι ισχυρά και δεν θα προβληματίσουν ακόμη και όταν ζεσταθούν πολύ.
Παράλληλα, το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει πολύ καλή «πληροφόρηση» στον οδηγό ενώ είναι γρήγορο και με μεγάλο κόψιμο, γεγονός που ευνοεί την ευελιξία του –μήκος 5,14μ.- οχήματος και εντός της πόλης. Σε κάθε περίπτωση, ως εξαιρετική κρίνεται η λειτουργία της ανάρτησης που καταφέρνει να φιλτράρει αποτελεσματικά ακόμη και τις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)