Η Daimler Trucks ανακοίνωσε το λανσάρισμα του νέου Fuso eCanter που είναι πλέον και επίσημα το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο ελαφρύ φορτηγό που τίθεται σε μαζική παραγωγή παγκοσμίως.
Η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Co (MGTBC), θυγατρική του Ομίλου Daimler Trucks, ανακοίνωσε το λανσάρισμα του νέου Fuso eCanter στην Νέα Υόρκη καθώς η εταιρεία UPS είναι η πρώτη που θα παραλάβει οχήματα της νέας αυτής, αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του Fuso Canter.
Με βάση αυτήν την εξέλιξη, το Fuso eCanter γίνεται το πρώτο ελαφρύ φορτηγό που θα διατίθεται σε πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση, με την εμπορική του πορεία να ξεκινά εντός του 2017 και σε διάφορες –επιλεγμένες- αγορές της ΕΕ, την Ιαπωνία και της ΗΠΑ. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, μέσα στην επόμενη διετία αναμένεται να παραδοθούν συνολικά 500 οχήματα ενώ η μαζική παραγωγή του οχήματος (σε πλήρεις ρυθμούς), αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2019.
Το νέο Fuso eCanter με μια ματιά
Χάρη στη δυνατότητα του να μην εκλύει ρύπους αλλά και τα μηδενικά επίπεδα θορύβου κατά τη λειτουργία του, το νέο Fuso eCanter αποτελεί μια ιδανική επιλογή για τις ενδοαστικές μεταφορές προϊόντων όλων των τύπων. Την ίδια στιγμή, σημαντικά μειωμένο είναι και το κόστος χρήσης του, γεγονός που έχει αποδειχθεί και από τις εκτεταμένες πιλοτικές δοκιμές χρήσης στις οποίες έχει υποβληθεί επί σειρά ετών. Η μέγιστη αυτονομία του στην παρούσα φάση ανέρχεται στα 100 χλμ. Ενώ είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 3,5t., αναλόγως του τύπου του αμαξώματος και της έκδοσης του.
Μια συστοιχία από έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου (420 V και 13,8 kWh έκαστη) αναλαμβάνει την παροχή της απαιτούμενης ενέργειας για το εν λόγω μοντέλου, το οποίο σε σχέση με τις αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις του Fuso Canter έχει αποδειχθεί πως εξοικονομεί έως και 1.000 ευρώ ανά 10.000 χλμ. σε ότι αφορά στο κόστος χρήσης του.
Καταλήγοντας, αξίζει να υπενθυμίσουμε πως, το Fuso eCanter είχε παρουσιαστεί αρχικά στην Διεθνή Έκθεση ΙΑΑ του Ανοβέρου το 2010 και έκτοτε, έχει υποβληθεί σε εκτεταμένες δοκιμές (υπό πραγματικές συνθήκες χρήσης) τόσο στην Πορτογαλία όσο και τη Γερμανία, από το 2014 έως και το 2017.