Έναρξη παραγγελιών και παραγωγής για το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros.

Έναρξη παραγγελιών και παραγωγής για το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros.

Υψηλοί προσκεκλημένοι στο εργοστάσιο του Worth, για την τελετή έναρξης της παραγωγής του eActros.

Υψηλοί προσκεκλημένοι στο εργοστάσιο του Worth, για την τελετή έναρξης της παραγωγής του eActros.

Στη μονάδα «Future Truck Center» του Worth θα παράγονται και άλλα E-Trucks της Mercedes-Benz, όπως το eEconic και το eActros LongHaul.

Στη μονάδα «Future Truck Center» του Worth θα παράγονται και άλλα E-Trucks της Mercedes-Benz, όπως το eEconic και το eActros LongHaul.

Όταν συνδέεται σε έναν κανονικό σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.

Όταν συνδέεται σε έναν κανονικό σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.

Oι δύο υγρόψυκτοι ηλεκτρικοί κινητήρες παρέχουν συνεχώς 330 kW (442 hp) ισχύος και κορυφαία απόδοση 400 kW (536 hp).

Oι δύο υγρόψυκτοι ηλεκτρικοί κινητήρες παρέχουν συνεχώς 330 kW (442 hp) ισχύος και κορυφαία απόδοση 400 kW (536 hp).

H μέγιστης χωρητικότητας μπαταρία των 420 kWh, υπόσχεται αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα.

H μέγιστης χωρητικότητας μπαταρία των 420 kWh, υπόσχεται αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα.

  • Έναρξη παραγγελιών και παραγωγής για το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros.
  • Υψηλοί προσκεκλημένοι στο εργοστάσιο του Worth, για την τελετή έναρξης της παραγωγής του eActros.
  • Στη μονάδα «Future Truck Center» του Worth θα παράγονται και άλλα E-Trucks της Mercedes-Benz, όπως το eEconic και το eActros LongHaul.
  • Όταν συνδέεται σε έναν κανονικό σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.
  • Oι δύο υγρόψυκτοι ηλεκτρικοί κινητήρες παρέχουν συνεχώς 330 kW (442 hp) ισχύος και κορυφαία απόδοση 400 kW (536 hp).
  • H μέγιστης χωρητικότητας μπαταρία των 420 kWh, υπόσχεται αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα.

Λανσάρεται το ηλεκτρικό eActros (+vid)

Το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz, το eActros, είναι γεγονός, καθώς μόλις ξεκίνησε η παραγωγή του και παράλληλα άνοιξαν τα βιβλία παραγγελιών της γερμανικής μάρκας.

Μόλις ξεκίνησε η παραγωγή του ηλεκτρικού eActros της Mercedes-Benz, στο εργοστάσιο «Future Truck Center» του Worth. Πραγματοποιείται στο κτήριο «75» της μεγαλύτερης μονάδας κατασκευής φορτηγών της γερμανικής εταιρείας, ένα κτήριο που εγκαινιάστηκε από το eActros.


Υψηλοί προσκεκλημένοι στο εργοστάσιο του Worth, για την τελετή έναρξης της παραγωγής του eActros.

Υψηλοί προσκεκλημένοι στο εργοστάσιο του Worth, για την τελετή έναρξης της παραγωγής του eActros.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Εκεί, θα παραχθούν και άλλα ηλεκτρικά φορτηγά της μάρκας, όπως το eEconic που θα πάρει τη σκυτάλη στο δεύτερο μισό του επόμενου έτους, αλλά και το eActros LongHaul για μηδενικών ρύπων μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, το οποίο προγραμματίζεται να μπει στις γραμμές παραγωγής το 2024.

Στη μονάδα «Future Truck Center» του Worth θα παράγονται και άλλα E-Trucks της Mercedes-Benz, όπως το eEconic και το eActros LongHaul.

Στη μονάδα «Future Truck Center» του Worth θα παράγονται και άλλα E-Trucks της Mercedes-Benz, όπως το eEconic και το eActros LongHaul.

 
Δείτε την αναλυτική παρουσίαση του νέου eActros

Όταν συνδέεται σε έναν κανονικό σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.

Όταν συνδέεται σε έναν κανονικό σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.

 
Σημειώνεται, πως πριν το eActros φτάσει στο «Future Truck Center» για την τοποθέτηση της ηλεκτρικής γραμμής κίνησής του, θα κατασκευάζεται στην ήδη υπάρχουσα γραμμή παραγωγής, πλάι στα συμβατικής τεχνολογίας φορτηγά της Mercedes-Benz. Στη συνέχεια, αφού το φορτηγό θα μεταφερθεί, σε διάφορα στάδια θα τοποθετούνται οι μπαταρίες αλλά και άλλα μέρη υψηλής τάσης, όπως η μονάδα φόρτισης. Μόλις τα πάντα μπουν στη θέση τους, το ηλεκτρικό φορτηγό θα εισέρχεται εκ νέου στην τυπική παραγωγική διαδικασία, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο τελικός έλεγχός του.

Oι δύο υγρόψυκτοι ηλεκτρικοί κινητήρες παρέχουν συνεχώς 330 kW (442 hp) ισχύος και κορυφαία απόδοση 400 kW (536 hp).

Oι δύο υγρόψυκτοι ηλεκτρικοί κινητήρες παρέχουν συνεχώς 330 kW (442 hp) ισχύος και κορυφαία απόδοση 400 kW (536 hp).

 
Σχεδόν έτοιμο το ηλεκτρικό eEconic

H μέγιστης χωρητικότητας μπαταρία των 420 kWh, υπόσχεται αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα.

H μέγιστης χωρητικότητας μπαταρία των 420 kWh, υπόσχεται αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα.

 
Αξίζει να αναφερθεί, πως για να ξεκινήσει η παραγωγή του eActros απαιτήθηκε προετοιμασία μηνών, ενώ λαμβάνει χώρα -ήδη από το 2018- η εκπαίδευση πάνω από 2.500 εργαζομένων της μονάδας, προκειμένου αυτοί να είναι καταρτισμένοι να χειρίζονται εξαρτήματα υψηλής τάσης. Προγραμματίζεται η περαιτέρω κατάρτιση του προσωπικού όπως και η διεύρυνση της ψηφιοποίησης του εργοστασίου, στο οποίο στο μέλλον εκτός από τα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας θα παράγονται και υδρογονοκίνητα, fuel cell βαρέα οχήματα. Μάλιστα, από του χρόνου το εργοστάσιο του Worth στο σύνολό του θα έχει ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα, όπως και κάθε άλλη ευρωπαϊκή μονάδα της Daimler Truck.
 
Μπαταρίες και φορτιστές για τα ηλεκτρικά φορτηγά της Mercedes-Benz
 
Κλείνοντας, χρειάζεται να αναφέρουμε πως οι παραγγελίες για το eActros ξεκίνησαν ήδη, με το ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz να διατίθεται αρχικά στις αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Ελβετίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου, του Ην. Βασιλείου, της Δανίας, της Νορβηγίας και της Σουηδίας. Φυσικά, θα ακολουθήσει το λανσάρισμα και σε άλλες χώρες, ανάμεσα στις οποίες θα είναι και η Ελλάδα.
 
Σας αφήνουμε με ένα σύντομο βίντεο παρουσίασης του eActros:

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »