Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η CATL θα είναι ο πάροχος των μπαταριών του Mercedes-Benz eActros Long Haul, ενός ηλεκτρικού φορτηγού με αυτονομία έως και 500 χλμ., το οποίο προγραμματίζεται να ξεκινήσει να παράγεται το 2024.

Οι μπαταρίες της CATL θα προσφέρουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης για την κάλυψη των αναγκών των ηλεκτρικών φορτηγών μεγάλων αποστάσεων.

Οι μπαταρίες της CATL θα πρέπει να είναι συμβατές με τα μελλοντικά μοντέλα ηλεκτρικών φορτηγών.

Η Mercedes-Benz Trucks προχώρησε σε μία στρατηγική συμμαχία με τις εταιρείες Siemens Smart Infrastructure, ENGIE και EVBox Group, για να εξασφαλίσει τη φόρτιση των ηλεκτρικών της φορτηγών.

Μπαταρίες και φορτιστές για τα ηλεκτρικά φορτηγά της Mercedes-Benz

5.946 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2021)

Θέλοντας να εξασφαλίσει τη διαθεσιμότητα μπαταριών υψηλής ποιότητας και πλήθος λύσεων φόρτισης για τα επερχόμενα ηλεκτρικά φορτηγά της, η Mercedes-Benz κλείνει συμφωνίες με μεγάλους «παίκτες» του χώρου όπως η Siemens και η ENGIE.

Την επέκταση της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν πρόσφατα η Daimler Truck AG και η εταιρεία που ειδικεύεται στην εξέλιξη και κατασκευή μπαταριών ιόντων λιθίου, Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL). Συμφωνήθηκε πως η εν λόγω εταιρεία θα είναι ο πάροχος των μπαταριών του Mercedes-Benz eActros Long Haul, ενός ηλεκτρικού φορτηγού μεγάλων αποστάσεων με αυτονομία έως και 500 χλμ., το οποίο προγραμματίζεται να ξεκινήσει να παράγεται το 2024.
 
Στους όρους της συμφωνίας περιλαμβάνεται και η δέσμευση για παροχή μπαταριών και μετά το 2030 για το ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz. Οι εν λόγω μπαταρίες θα συνδυάζουν την υψηλή ενεργειακή πυκνότητα με την εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια ζωής. Θα προσφέρουν, ακόμα, τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης για την κάλυψη των απαιτήσεων των ηλεκτρικών φορτηγών μεγάλων αποστάσεων.
 
Επιπλέον, οι εταιρείες σκοπεύουν να σχεδιάσουν από κοινού και να αναπτύξουν ακόμη πιο προηγμένες κυψέλες και πακέτα μπαταρίας επόμενης γενιάς για συγκεκριμένες εφαρμογές φορτηγών, με έμφαση στην υψηλή μεταβλητότητα, προκειμένου να υποστηρίξουν διαφορετικές εφαρμογές φορτηγών, αλλά και να παραμένουν ευέλικτα συμβατοί με τα μελλοντικά μοντέλα ηλεκτρικών φορτηγών.
 
Συνεργασία με κολοσσούς στους φορτιστές
Στο μεταξύ, η Mercedes-Benz Trucks προχώρησε σε μία ακόμα στρατηγική συμμαχία, αυτή τη φορά για να εξασφαλίσει τη φόρτιση των ηλεκτρικών της φορτηγών. Για αυτό τον λόγο, οι ιθύνοντες της γερμανικής μάρκας έδωσαν τα χέρια με τους επικεφαλής των εταιρειών Siemens Smart Infrastructure, ENGIE και EVBox Group. Στο πλαίσιο μιας ολιστικής προσέγγισης, εάν ο πελάτης κάνει χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται από μία από τις παραπάνω εταιρείες, αυτή θα αναλάβει την ανάλυση των αποθηκών και τη δημιουργία της κατάλληλης υποδομής και της τροφοδοσίας ενέργειας που απαιτείται κάθε φορά, μαζί με έξυπνες λύσεις φόρτισης. Επίσης οι άνθρωποι της κάθε εταιρείας θα φροντίζουν τις επισκευές και τη συντήρηση της υποδομής φόρτισης.
 
Σημειώνεται, πως η Siemens Smart Infrastructure εδρεύει στο Ζουγκ της Ελβετίας και ασχολείται με ενεργειακά συστήματα σε κτίρια και βιομηχανίες, προσφέροντας στους πελάτες της προϊόντα, συστήματα και λύσεις από το σημείο της παραγωγής ενέργειας έως την κατανάλωση. Επιπλέον, με το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο eMobility, η Siemens προσφέρει ευέλικτες και αδιάβροχες λύσεις φόρτισης και πλήρεις υπηρεσίες για ηλεκτρικά οχήματα.
 
Με έδρα το Παρίσι, η ENGIE αποτελεί σημείο αναφοράς όσον αφορά την ενέργεια και τις υπηρεσίες χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Η εταιρεία διαθέτει υποκαταστήματα σε 70 χώρες και βασίζεται στους τρεις βασικούς επιχειρηματικούς τομείς: το φυσικό αέριο, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την παροχή υπηρεσιών. Από την πλευρά του, το EVBox Group παρέχει σε επιχειρήσεις και οδηγούς σε όλο τον κόσμο ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα. Το χαρτοφυλάκιο του ομίλου κυμαίνεται από μια ευρεία ποικιλία σταθμών φόρτισης έως και λογισμικό διαχείρισης φόρτισης ανοιχτού κώδικα. Η εταιρεία εδρεύει στο Αμστερνταμ και διαθέτει δώδεκα άλλα καταστήματα στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.