Σε περίπτωση που το νέο Citan Tourer σας φαίνεται κάπως «φτωχό», η Mercedes-Benz σας δίνει την επιλογή της ολοκαίνουργιας T-Class, την οποία -αν κάνετε λίγη ακόμα υπομονή- θα μπορέσετε να την αποκτήσετε στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση «EQT».
Αρχικά η νέα T-Class θα διατίθεται σε 5θέσια έκδοση, ενώ θα ακολουθήσει και η εκδοχή με το μακρύ μεταξόνιο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με μια πρώτη ματιά, εύκολα μπορεί κάποιος να μπερδέψει την T-Class με το Citan Tourer. Ωστόσο, διαφορές υπάρχουν αν και μικρές, οι οποίες φέρνουν το όχημα πιο κοντά στα υπόλοιπα επιβατικά της Mercedes-Benz. Ανάμεσα σε αυτές, συναντάμε τους προαιρετικούς τροχούς αλουμινίου των 17 ιντσών (στάνταρ στις 16 ίντσες), τις πιο λεπτές γρίλιες χρωμίου στη μάσκα, τον ελαφρώς τροποποιημένο προφυλακτήρα που δεν φιλοξενεί τους προβολείς ομίχλης, αλλά και τους καθρέπτες που είναι βαμμένοι στο χρώμα του υπόλοιπου αμαξώματος. Το παρόν στον εξοπλισμό δίνουν και οι προβολείς LED High Performance.
Ομοίως, το εσωτερικό είναι παρόμοιο με αυτό που διαθέτουν οι πιο πλούσιες εκδόσεις του Citan Tourer, με την T-Class να φέρει επιπλέον πλαστικά τμήματα της κεντρικής κονσόλας που φέρουν φινίρισμα όψης αλουμινίου. Διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις εξοπλισμού Style και Progressive, που φέρουν μεταξύ πολλών άλλων το σύστημα infotainment MBUX που συνεργάζεται με οθόνη αφής 7 ιντσών και είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και Android Auto. Δεν προσφέρεται η επιλογή για ψηφιακό πίνακα οργάνων, καθώς εκεί υπάρχει μονάχα μια έγχρωμη οθόνη 5,5 ιντσών ανάμεσα από τα αναλογικά όργανα.
Επιπλέον, τη διαφορά κάνουν στοιχεία όπως τα εξής: υπηρεσίες συνδεσιμότητας, φωνητικές εντολές, εκκίνηση χωρίς κλειδί, κρυφός φωτισμός, «Neotex» απομίμηση δέρματος και δερμάτινες επενδύσεις «Artico». Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει επτά αερόσακους και μια σειρά συστημάτων ADAS, με τη σχετική λίστα να έχει εμπλουτιστεί με το προαιρετικό πακέτο Driving Assistance Package, το οποίο ενσωματώνει τις τεχνολογίες Active Distance Assist Distronic και Active Steering Assist.
Η νέα T-Class θα λανσαριστεί με δύο τετρακύλινδρους κινητήρες, έναν πετρελαίου και έναν βενζίνης, που έχουν χωρητικότητα 1.461 και 1.332 κ.εκ., αντίστοιχα και οι οποίοι προσφέρονται συνολικά σε 4 εκδόσεις απόδοσης. Όλοι τους φέρουν σύστημα ECO start/stop, ενώ πέραν του μηχανικού κιβωτίου των 6 σχέσεων, η πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης των 131 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DCT των 7 σχέσεων.
Αναλυτικότερα, η βασική diesel έκδοση «T 160 d» εμφανίζει ισχύ 95 hp/3.750 σ.α.λ. και ροπή 260 Nm/1.750 σ.α.λ. Η συνδυασμένη κατανάλωση στον κύκλο WLTP ξεκινάει από τα 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 138 γρ./χλμ. Η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 165 χλμ./ώρα και η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 15,1 δλ. Πιο πάνω συναντάμε την έκδοση «T 180 d» των 116 hp και 270 Nm (στις ίδιες στροφές), η οποία έχει κατανάλωση από 5,5 λτ./100 χλμ. και ρύπους CO2 από 144 γρ./χλμ. Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 177 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 13,2 δλ.
Αναφορικά με τις εκδόσεις βενζίνης, η «Τ 160» αποδίδει 102 hp/4.500 σ.α.λ. και 200 Nm/1.500 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση ξεκινάει από τα 6,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 153 γρ./χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 14,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 168 χλμ./ώρα. Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε την έκδοση «Τ 180» η οποία έχει ισχύ 131 hp/5.000 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm/1.600 σ.α.λ. Η κατανάλωση είναι στα 6,6 λτ./100 χλμ. και οι ρύποι στα 150 γρ./χλμ. Σε 11,6 δλ. το αυτοκίνητο κάνει το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 184 χλμ./ώρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr