Το Jumpy Type-H Pack είναι ένας φόρος τιμής στο εμβληματικό Van του προηγούμενου αιώνα.
Ηλεκτρικό ή πετρελαιοκίνητο, προορίζεται τόσο για την πόλη όσο και για τον αυτοκινητόδρομο.
Με πλούσιο εξοπλισμό για άνεση, ασφάλεια & πρακτικότητα.
Στο δρόμο που χάραξαν οι Fiat Professional & Opel.
Με την αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων να αντιπροσωπεύει πάνω από το 30% των πωλήσεων της Citroen για το έτος 2024, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία πήρε την απόφαση να λανσάρει μια καινούργια ειδική έκδοση του Jumpy, με έντονα στοιχεία από το εμβληματικό Type-H, που κυκλοφόρησε στο διάστημα 1947 – 1981.
Για λόγους εγκυκλοπαιδικούς, να υπενθυμίσουμε εδώ ότι το Type-H θεωρείται ένα cult LCV, πολύτιμο για τους συλλέκτες και τους λάτρεις των ρετρό οχημάτων, με μοναδική (κυβική) σχεδίαση, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, χαμηλό δάπεδο για εύκολη φόρτωση και συρόμενες πόρτες, που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων, το οποίο περιλαμβάνει από αρτοποιούς μέχρι οδηγούς ασθενοφόρων.
Στιβαρό και εύκολο στη συντήρηση γαρ, κατασκευάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες μεταφοράς & παράδοσης της μεταπολεμικής εποχής, ενώ ξεχωρίζει μεταξύ άλλων για το κυματοειδές αμάξωμά του από λαμαρίνα – ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα που υιοθετεί και η ειδική σειρά με τη μεταξοτυπία στις δυο πλευρές και στο πίσω μέρος του Van.
Ηλεκτρικό ή πετρελαιοκίνητο, προορίζεται τόσο για την πόλη όσο και για τον αυτοκινητόδρομο
Από εκεί και πέρα,
το νέο Jumpy Type-H Pack διατίθεται
είτε ως ηλεκτρικό είτε ως πετρελαιοκίνητο, ενώ κινείται με άνεση τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.
Τοιουτοτρόπως, ως ηλεκτρικό συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 100kW (βλ. 136 ίπποι) με μια μπαταρία 75 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 352 χλμ, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα ευέλικτο για ποικίλες εργασίες.
Επιπλέον, είναι εξοπλισμένο με έναν ενσωματωμένο φορτιστή 7,4kW, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί και με έναν προαιρετικό τριφασικό φορτιστή 11 kW για εύκολη επαναφόρτιση. Αξίζει δε να σημειωθεί εδώ πως με έναν επίτοιχο φορτιστή 7,4 kW, η μπαταρία του οχήματος μπορεί να φορτιστεί πλήρως μέσα σε 11 ώρες και 20 λεπτά, την ίδια ώρα που σε ένα επίτοιχο κιβώτιο 11 kW, η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας θα επιτευχθεί μέσα σε 7,5 ώρες. Τέλος, σε έναν ταχυφορτιστή 100kW, η φόρτιση της μπαταρίας από το 5% στο 80% θα διαρκέσει μόλις 45 λεπτά…
Με χαρακτηριστικά, εξάλλου, που έκαναν το Jumpy τόσο επιτυχημένο (βλ. ίδιος όγκος φορτίου & ίδιο ωφέλιμο βάρος με το συμβατικό όχημα), αυτή η ηλεκτρική έκδοση παρέχει συν τοις άλλοις ελευθερία πρόσβασης σε περιορισμένες περιοχές, με όρια στις εκπομπές CO2, αλλά και μειωμένο κόστος λειτουργίας.
Αντίστοιχα, ως πετρελαιοκίνητο, το Jumpy Type-H Pack διατίθεται στην παραλλαγή Blue Hdi 180 S&S EAT8 για όσους επιθυμούν περισσότερη ισχύ και ευκολία στη χρήση - με ροπή 400Nm στις 2.000 σ.α.λ. και κατανάλωση 7,2 λ./100 χλμ. (σε συνδυασμένο κύκλο) ή 6,2 λ./100 χλμ. σε υψηλές ταχύτητες.
Με πλούσιο εξοπλισμό για άνεση, ασφάλεια & πρακτικότητα
Ευρύχωρο, με μεγάλο όγκο φορτίου, πρακτικό, λειτουργικό και εμφανώς ανανεωμένο, το Jumpy συνδυάζει άνεση, συνδεσιμότητα και ασφάλεια, με τη νέα του εμφάνιση να αποτυπώνει τη νέα εικόνα της μάρκας.
Βασισμένο στην έκδοση με μήκος αμαξώματος 4,98 μ. – αλλά και διαθέσιμο επίσης με εκτεταμένη καμπίνα -, το Μεσαίο Van της Citroen, λοιπόν, διαθέτει στιλ με ειδική διακόσμηση στα πλαϊνά και στο πίσω μέρος του οχήματος, ενώ το πακέτο της εμφάνισής του περιλαμβάνει προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος (συν ράγες & χειρολαβές θυρών επίσης στο χρώμα του αμαξώματος), πλευρικές λωρίδες βαμμένες σε Black Perla Nera, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με διαμαντοκομμένη φλάντζα, προβολείς full LED και προβολείς ομίχλης.
Ακολούθως, το πακέτο της άνεσης παρέχει πρόσβαση & εκκίνηση με hands-free, επαγωγικό φορτιστή για smartphones, αυτόματο κλιματισμό, αλλά κι ένα προηγμένο ψηφιακό περιβάλλον εργασίας που αποτελείται από έναν ψηφιακό έγχρωμο πίνακα οργάνων 10 ιντσών (για την εμφάνιση των βασικών πληροφοριών), όπως και μια HD οθόνη αφής – επίσης 10 ιντσών - για infotainment, συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto. Μάλιστα, η συγκεκριμένη επιλογή περιλαμβάνει συνδεδεμένη τρισδιάστατη πλοήγηση, η οποία καθοδηγεί τους επαγγελματίες σε όλες τις διαδρομές τους, λαμβάνοντας υπόψη τις κυκλοφοριακές συνθήκες σε πραγματικό χρόνο.
Ομοίως, η λειτουργία «Dynamic Surround Vision» εξασφαλίζει στον χρήστη μια ακριβή εικόνα του περιβάλλοντα χώρου, περιλαμβάνοντας δύο κάμερες: μία πάνω από την αριστερή πίσω πόρτα και μία κάτω από τον εξωτερικό καθρέφτη στην πλευρά του συνοδηγού. Αμφότερες οι κάμερες δε, είναι συνδεδεμένες με το νέο ψηφιακό κεντρικό καθρέφτη, προσφέροντας στον οδηγό ακριβή εικόνα τόσο πίσω όσο και στην πλευρά του συνοδηγού κατά την οδήγηση ή το παρκάρισμα. Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία, άλλωστε, η κεντρική οθόνη στο ταμπλό προβάλλει την κάμερα οπισθοπορείας Top Rear Vision με θέαση 180 μοιρών.
Ολοκληρώνοντας, το «πακέτο Moduwork» - με ενισχυμένο φωτισμό στο εσωτερικό του Van – λειτουργεί σαν πολύ-χρηστικό γραφείο, την ίδια ώρα που το «πακέτο Winter», με τα θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα και το θερμαινόμενο τιμόνι, πλαισιώνει την εικόνα.
Στο δρόμο που χάραξαν οι Fiat Professional & Opel
Βεβαίως το Jumpy της Citroen δεν είναι το πρώτο Μεσαίο Van από εταιρεία του Ομίλου Stellantis που κυκλοφορεί σε ειδική έκδοση. Κι αυτό, γιατί τόσο το Fiat Scudo (μαζί με τις παραλλαγές του E-Scudo) της
Fiat Professional, όσο και το
Vivaro-e της Opel μετατράπηκαν πρόσφατα στις εκδόσεις
«S-Design» και
«Sportive» αντίστοιχα.