Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Σε τρεις εκδόσεις μήκους και με 4 επιλογές σε κινητήρες πετρελαίου, το Citroen Jumpy.

Ελαφρώς μειωμένο το ωφέλιμο φορτίο, αλλά αμετάβλητες οι διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, για το ηλεκτρικό e-Jumpy.

Το Citroen e-Jumpy Hydrogen εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου των 45 kW, που γεμίζουν με υδρογόνο μέσα σε τρία λεπτά, με τις τρεις σχετικές δεξαμενές να έχουν χωρητικότητα 4,4 κιλών.

Με ισχύ 100-150 ίππων οι 4 εκδόσεις των πετρελαιοκινητήρων των 1,5 και 2,0 λίτρων.

Ανάλογα με την έκδοση, το μήκος της πλευρικής συρόμενη πόρτας είναι 745 ή 935 χλστ. και το ύψος 1.238 ή 1.241 χλστ.

Σε έναν ταχυφορτιστή των 100 kW, οι μικρές μπαταρίες μπορούν να φτάσουν από το 0% στο 80% σε 30 λεπτά, ενώ αυτές των 75 kWh σε 45 λεπτά.

Το νέο e-Jumpy είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα των μπαταριών του, που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 230 χλμ. (50 kWh) ή των 330 χλμ. (75 kWh) αντίστοιχα.

Λειτουργικό και καλοφτιαγμένο το εσωτερικό του Citroen Jumpy.

Δίχως ελλείψεις το περιβάλλον εργασίας, με τον στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό, να περιλαμβάνει πρακτικά τα πάντα.

Την κίνηση του νέου Citroen e-Jumpy αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 136 ίππων (100kW) με ροπή 260 Nm που προσφέρει μέγιστη ταχύτητα έως και 130 χλμ./ώρα.

Citroen Jumpy: Diesel ή Ηλεκτρικό; (+vid)

3.309 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2021)

Σε πλήθος εκδόσεων αμαξώματος διατίθεται το πετρελαιοκίνητο Jumpy, με το δημοφιλές Van της Citroen να έχει λανσαριστεί εδώ και λίγο καιρό και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, e-Jumpy, ενώ προσεχώς θα προσφέρεται και η επιλογή της έκδοσης υδρογόνου.

Σε τρία μήκη αμαξώματος και με δύο κινητήτηρες πετρελαίου χωρητικότητας 1,5 και 2,0 λτ. οι οποίοι προσφέρονται σε 4 εκδόσεις απόδοσης, διατίθεται το δημοφιλές Citroen Jumpy, το οποίο έχει κερδίσει τη δική του θέση στην αγορά των Μεσαίων Van, έχοντας συνεχή παρουσία από το 1995.


Ελαφρώς μειωμένο το ωφέλιμο φορτίο, αλλά αμετάβλητες οι διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, για το ηλεκτρικό e-Jumpy.

Ελαφρώς μειωμένο το ωφέλιμο φορτίο, αλλά αμετάβλητες οι διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, για το ηλεκτρικό e-Jumpy.

Kοινοποίησε το »

 Μάλιστα, η γαλλική εταιρεία βρίσκεται σε πλήρη ταύτιση με το κλίμα της εποχής και έχει λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό e-Jumpy, το οποίο είναι κανονικά διαθέσιμο και στη χώρα μας. Υπενθυμίζεται, πως το εν λόγω Van μηδενικών ρύπων, από κοινού με τα «αδέλφια» του στον Όμιλο PSA, απέσπασε τον επίζηλο τίτλο «Διεθνές Van της Χρονιάς 2021».

Το Citroen e-Jumpy Hydrogen εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου των 45 kW, που γεμίζουν με υδρογόνο μέσα σε τρία λεπτά, με τις τρεις σχετικές δεξαμενές να έχουν χωρητικότητα 4,4 κιλών.

Το Citroen e-Jumpy Hydrogen εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου των 45 kW, που γεμίζουν με υδρογόνο μέσα σε τρία λεπτά, με τις τρεις σχετικές δεξαμενές να έχουν χωρητικότητα 4,4 κιλών.

 
Δείτε το υδρογονοκίνητο Citroen e-Jumpy Hydrogen αυτονομίας 400 χλμ.

Με ισχύ 100-150 ίππων οι 4 εκδόσεις των πετρελαιοκινητήρων των 1,5 και 2,0 λίτρων.

Με ισχύ 100-150 ίππων οι 4 εκδόσεις των πετρελαιοκινητήρων των 1,5 και 2,0 λίτρων.

 
Επιπλέον, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, θα έχει πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της και η υδρογονοκίνητη έκδοση, ο ηλεκτρικός κινητήρας της οποίας παίρνει ενέργεια από τις περίφημες πια, κυψέλες καυσίμου (fuel cells), γεγονός που του επιτρέπει να διανύει περισσότερα χιλιόμετρα, δίχως να είναι αναγκασμένο να είναι «εγκλωβισμένο» σε μία πρίζα, καθώς ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί περίπου όσο και αυτός με πετρέλαιο.

Ανάλογα με την έκδοση, το μήκος της πλευρικής συρόμενη πόρτας είναι 745 ή 935 χλστ. και το ύψος 1.238 ή 1.241 χλστ.

Ανάλογα με την έκδοση, το μήκος της πλευρικής συρόμενη πόρτας είναι 745 ή 935 χλστ. και το ύψος 1.238 ή 1.241 χλστ.

 

Από XS μέχρι XL και ωφέλιμο έως 1.340 κιλά


Σε έναν ταχυφορτιστή των 100 kW, οι μικρές μπαταρίες μπορούν να φτάσουν από το 0% στο 80% σε 30 λεπτά, ενώ αυτές των 75 kWh σε 45 λεπτά.

Σε έναν ταχυφορτιστή των 100 kW, οι μικρές μπαταρίες μπορούν να φτάσουν από το 0% στο 80% σε 30 λεπτά, ενώ αυτές των 75 kWh σε 45 λεπτά.

Ιδανική για τη λειτουργία σε αστικό περιβάλλον, είναι η έκδοση «XS» μήκους 4.609 χλστ., με την επόμενη επιλογή να ακούει στο όνομα «Μ» και να εκτείνεται στα 4.959 χλστ. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση «XL» των 5.309 χλστ., με το ύψος και το πλάτος (με καθρέπτες) όλων των εκδόσεων να ορίζονται στα 1.920 και 2.204 χλστ., αντίστοιχα. Το μεταξόνιο της «κοντής» έκδοσης είναι στα 2.925 χλστ. και αυτό των δύο μεγαλύτερων στα 3,275 χλστ.
 

Το νέο e-Jumpy είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα των μπαταριών του, που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 230 χλμ. (50 kWh) ή των 330 χλμ. (75 kWh) αντίστοιχα.

Το νέο e-Jumpy είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα των μπαταριών του, που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 230 χλμ. (50 kWh) ή των 330 χλμ. (75 kWh) αντίστοιχα.

Σε ό,τι αφορά στον χώρο φόρτωσης, στην έκδοση«XS» έχει μήκος 2.162 χλστ. (3.324 χλστ. με το σύστημα Moduwork), πλάτος 1.628 χλστ. (1.258 χλστ. ανάμεσα στους θόλους) και ύψος 1.397 χλστ. Στην «Μ», το μήκος εκτείνεται στα 2.512 χλστ. και στην «XL» στα 2.862 χλστ., με τις παραπάνω τιμές να διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 3.674 και 4.026 χλστ., με το σύστημα επέκτασης από την πλευρά του συνοδηγού. Ανάλογα με την έκδοση, το μήκος της πλευρικής συρόμενη πόρτας είναι 745 ή 935 χλστ. και το ύψος 1.238 ή 1.241 χλστ. Το πλάτος και το ύψος της πίσω δίφυλλης πόρτας είναι 1.282 και 1.220 χλστ., αντίστοιχα.
 
Δείτε τις τιμές όλων των επαγγελματικών μοντέλων της Citroen
 
Το απόβαρο των παραπάνω εκδόσεων είναι από 1.646 έως 1.760 κιλά και το μεικτό βάρος από 2.620 μέχρι 3.100 κιλά. Ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος και τον κινητήρα, το ωφέλιμο φορτίο του Μεσαίου Van της Citroen ξεκινάει από τα 885 κιλά και φτάνει μέχρι και τα 1.340 κιλά. Ο όγκος του χώρου φόρτωσης, είναι 4,6 κ.μ. για την έκδοση «XS», 5,3 κ.μ. για την «Μ» και 6,1 κ.μ. για την «XL», με τις τιμές αυτές να διαμορφώνονται στα 5,1, 5,8 και 6,6 κ.μ., αντίστοιχα χάρη στο σύστημα Moduwork.
 
Το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης με φρένα είναι από 1.400 έως 2.500 κιλά (750 κιλά χωρίς φρένα). Το μέγιστο βάρος στον εμπρόσθιο άξονα είναι 1.500 κιλά, με τον πίσω άξονα να έχει ικανότητα φόρτισης -ανάλογα με την έκδοση- από 1.500 έως 1.800 κιλά. Στην οροφή, πάλι, μπορεί να τοποθετηθεί φορτίο βάρους 140 – 170 κιλών.
 

Σε 4 εκδόσεις από τα 1.500 κ.εκ.

Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο προηγμένος πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμού, BlueHDi των 1,5 λτ., με την έκδοση 1.5 BlueHDi 100 S&S να εμφανίζει ισχύ 100 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 270 Nm στις 1.600 σ.α.λ. Το Turbo Diesel σύνολο συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και υπόσχεται μεικτή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 130 γρ./χλμ.
 
Πιο πάνω συναντάμε την έκδοση 1.5 BlueHDi 120 S&S, της οποίας η απόδοση ανεβαίνει στους 120 ίππους ισχύος και στα 300 Nm ροπής, διαθέσιμα στις 1.750 σ.α.λ. Η μεικτή κατανάλωση είναι στα 4,7 λτ./100 χλμ. για την έκδοση Μ και στα 4,8 λτ./100 χλμ. για την XS. Οι εκπομπές ρύπων ορίζονται στα 125 γρ. CO2/χλμ.
 
Δείτε τη δοκιμή του Citroen Jumpy
 
Στη βάση των δίλιτρων συνόλων, τοποθετείται ο 2.0 BlueHDi 120 S&S, του οποίου η ισχύς είναι 121 ίπποι/3.750 σ.α.λ. και η ροπή στα 340 Nm/2.000 σ.α.λ. Η κορυφαία έκδοση ακούει στο όνομα 2.0 BlueHDi 150 S&S και είναι διαθέσιμη μόνο στις δύο μεγαλύτερες εκδόσεις αμαξώματος. Η ισχύς του Turbo Diesel κινητήρα είναι στους 150 ίππους/4.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 370 Nm/2.000 σ.α.λ. Αμφότεροι οι κινητήρες συνεργάζονται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο και εμφανίζουν κατανάλωση από 5,4 και 5,2 λτ./100 χλμ., αντίστοιχα. Οι εκπομπές CO2 είναι από 142 και από 137 γρ./χλμ., αντίστοιχα.
 

Ηλεκτρικό e-Jumpy για αυτονομία 330 χλμ.

Το νέο e-Jumpy είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα των μπαταριών του, που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 230 χλμ. (50 kWh) ή των 330 χλμ. (75 kWh) αντίστοιχα. Οι μικρές μπαταρίες αφορούν στις εκδόσεις αμαξώματος XS και Μ, ενώ οι εκδόσεις M και XL εφοδιάζονται με μπαταρία 75 kWh.
 
Σε έναν ταχυφορτιστή των 100 kW, οι μικρές μπαταρίες μπορούν να φτάσουν από το 0% στο 80% σε 30 λεπτά, ενώ αυτές των 75 kWh σε 45 λεπτά. Εναλλακτικά σε ένα Wallbox ισχύος 3,7 – 22 kW, η πλήρης φόρτιση πραγματοποιείται σε λιγότερο από 8 ώρες. Σημειώνεται, πως οι μπαταρίες φορτίζουν μερικώς και εν κινήσει, κατά την πέδηση ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος.
 
Την κίνηση του νέου Citroen e-Jumpy αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 136 ίππων (100kW) με ροπή 260 Nm που προσφέρει μέγιστη ταχύτητα έως και 130 χλμ./ώρα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών μοτίβων ως προς τη λειτουργία του συστήματος μετάδοσης της κίνησης. Αναλυτικότερα, προσφέρονται οι λειτουργίες «Normal», «Eco» και «Power», με την τελευταία να αποδίδεται η πλήρης απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα, προκειμένου το όχημα να μπορεί να κινηθεί με πλήρες φορτίο.
 
Σημειώνεται, πως το e-Jumpy είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως και 5,1κ.μ. (έως και 6,6κ.μ. στις εκδόσεις XL σε συνδυασμό με το σύστημα Moduwork), με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να κυμαίνεται από τα 1.000 – 1.275 κιλά, σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, αναλόγως του μεγέθους της μπαταρίας.
 
Σας αφήνουμε με ένα βίντεο του ηλεκτρικού e-Jumpy:
 

Kοινοποίησε το »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις