Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Mercedes-Benz Citan θα διατίθεται μέχρι το καλοκαίρι με έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 1,5λτ. που αποδίδει ισχύ 80 – 116 ίππων.

Νέος κινητήρας για το Mercedes Citan

3.005 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2019)

Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε πως το Citan (εκδόσεις Tourer & Van) θα λανσαριστεί μέχρι το καλοκαίρι με έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 1,5λτ. που θα αποδίδει ισχύ 80 – 116 ίππους.

Το Mercedes-Benz Citan που παρουσιάστηκε το 2012 αποτελεί τον μικρότερο σε διαστάσεις εκπρόσωπο της Mercedes-Benz στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και εν πολλοίς, μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το Renault Kangoo, δεδομένου ότι οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί στενά στην εξέλιξη των δύο αυτών μοντέλων.
Σε ότι αφορά στην παρούσα φάση, το Mercedes-Benz Citan αναμένεται να… εγκαταλείψει τον πετρελαιοκινητήρα OM607 DE15LA που αποδίδει ισχύ 75, 90 ή 110 ίππων (ροπή 200, 220 ή 260Nm αντίστοιχα), για τον νέο OM 608 πετρελαιοκινητήρα της Renault (1,5 dCi), που εκτός του ότι καλύπτει τις προδιαγραφές του προτύπου Euro 6D-Temp, αποδίδει αυξημένη ισχύ της τάξης των 80, 95 ή 116 ίππων (ροπή 210, 230 ή 260Nm) αντίστοιχα.
Επιπρόσθετα, το εν λόγω αυτό σύνολο είναι ελαφρύτερο από τον κινητήρα που αντικαθιστά χάρη σε επεμβάσεις που έχει δεχθεί όπως π.χ. τα χαλύβδινα πιστόνια, η νέα αλουμινένια κυλινδροκεφαλή κ.ά.
Επιπρόσθετα, η ισχύος του συστήματος τροφοδοσίας common-rail έχει αυξηθεί από τα 1.600 bar στα 2.000 bar, γεγονός που συμβάλλει στην καλύτερη διαδικασία καύσης του μείγματος εντός των κυλίνδρων, ενώ, η μέση κατανάλωση καυσίμου θα κυμαίνεται από τα 4,6 – 4,8 λτ./100χλμ. και οι εκπομπές ρύπων από τα 121 – 127 g/km.  
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα συνδυάζεται με ένα –επίσης αναβαθμισμένο- χειροκίνητο κιβώτιο έξι (6) σχέσεων.
Ο νέος 1.500άρης κινητήρας θα είναι διαθέσιμος άμεσα (σε διάφορες αγορές της ΕΕ) για τις επιβατικές εκδόσεις Tourer ενώ μέχρι το καλοκαίρι θα λανσαριστεί και στις επαγγελματικές (Van) εκδόσεις του μοντέλου.