Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το MAN TGM είναι σε θέση να χρησιμοποιηθεί με άνεση τόσο σε ειδικές εφαρμογές για τον κλάδο των κατασκευών… όσο και σε ειδικές χρήσης από υπηρεσίες κοινής ωφέλειας όπως π.χ. ως απορριμματοφόρο όχημα.

Για κατασκευαστικό κλάδο

9.467 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2019)

Ο κλάδος των κατασκευών περιλαμβάνει μια σχεδόν ανεξάντλητη… παλέτα δραστηριοτήτων που σε αρκετές περιπτώσεις επιβάλλουν την μετάβαση και σε περιοχές εκτός δρόμου (εργοτάξια κ.ά.). Παράλληλα, ακόμη και από τα ελαφρά επαγγελματικά που επιστρατεύονται για χρήση σε αυτόν απαιτείται η μεταφορά τόσο φορτίων όσο και εξειδικευμένων τεχνικών ή εξοπλισμού με ακανόνιστο σχήματα ή βάρος (εργαλεία, γεννήτριες, πρώτες ύλες κ.ά.).
Σε κάθε περίπτωση, εκτός των βαρέων και υπέρβαρεων εφαρμογών, μια καλή επιλογή για πάσης φύσεως εργασίες (και εντός πόλης), θα μπορούσαν να είναι οι εκπρόσωποι της κατηγορίας των ελαφρών φορτηγών.

Ανάγκη για
- Εξαιρετική αντοχή μηχανικών μερών
- Δυνατότητα κίνησης –και- σε εκτός δρόμου διαδρομές
- Δυνατότητα μεταφοράς και προσωπικού - συνεργείων
- Δυνατότητα μεταφοράς φορτίων ακανόνιστου σχήματος

ΜΑΝ TGM: Ποικιλία εκδόσεων & δυνατότητες κίνησης παντού!
Με μεικτό βάρος που κυμαίνεται από τους 12 έως και τους 26t., το MAN TGM αποτελεί μια από τις top επιλογές για τον κατασκευαστικό κλάδο καθώς διακρίνεται για την μεγάλη ποικιλία εκδόσεων.
Σε ότι αφορά στις καμπίνες, προσφέρεται με εκδόσεις που μπορούν να φέρουν και κρεβάτι ή δεύτερη σειρά καθισμάτων για τη μεταφορά προσωπικού.
Παράλληλα, οι εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης σε έως και δύο από τρεις άξονες του (από 4x2 έως και 6x4), διασφαλίζουν την δυνατότητα κίνησης σε πάσης φύσεως οδοστρώματα.
Τέλος, ο 6κύλινδρος κινητήρας των 6,9λτ. που χρησιμοποιηθεί, αποδίδει ισχύ από 250 – 320 ίππων με μέγιστη ροπή έως και 1.250 Nm.

 

  • Η ραγδαία ανάπτυξη του e-commerce εντός και εκτός συνόρων συνεπάγεται τις απαραίτητες νέες διαδικασίες ως προς την αποστολή των προϊόντων, απευθείας στην πόρτα του τελικού καταναλωτή. Οι μεταφορικές επιχειρήσεις καλούνται να περιορίσουν τόσο τους χρόνους όσο και το κόστος παράδοσης των εμπορευμάτων με μια από τις παραμέτρους που να επηρεάζουν σημαντικά αυτήν την προσπάθεια να είναι φυσικά και οχήματα που θα κληθούν να τις πραγματοποιήσουν.
    Σε αρκετές περιπτώσεις, τα Mini-Vanettes είναι σε θέση να προσφέρουν εξαιρετικές λύσεις χάρη στη δεδομένη ευελιξία τους αλλά και το ιδιαίτερα περιορισμένο κόστος χρήσης που επιδεικνύουν.
     
    Ανάγκη για
    - Οικονομικοί κινητήρες, φιλικοί προς το περιβάλλον
    - Ευελιξία εντός της πόλης
    - Ευκολία στην φόρτωση / εκφόρτωση

    Peugeot 208 Van: Ξεχνάει το πρατήριο!
    Με εξαιρετική εμπορική πορεία τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά, το Mini-Vanette της γαλλικής εταιρείας είναι σε θέση να προσφέρει ευέλικτες, ασφαλείς και προπάντων αποδοτικές μεταφορές εντός της πόλης χάρη στον ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με μήκος 1.335 χλστ. και πλάτος 1.061 χλστ. όπου, μπορούν να φιλοξενηθούν αντικείμενα όγκου έως 1,06κ.μ. ή βάρους έως 328 κιλών.
    Παράλληλα, ο αποδοτικός 1.600άρης BlueHDi πετρελαιοκινητήρας των 75 ίππων που αναλαμβάνει την κίνηση του, διακρίνεται για την περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου (από 3,6λτ./100χλμ.) και τις ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων (από 93g/km), που του διασφαλίζουν ελεύθερη είσοδο σε ζώνες περιορισμένων εκπομπών όπως π.χ. ο Πράσινος Δακτύλιος.

    Renault Clio Van: Με κόστος χρήσης - συντήρησης που συμφέρει!
    Με ιδιαίτερα περιορισμένο κόστος αγοράς, χρήσης και συντήρησης, το Renault Clio Van είναι σε θέση να προσαρμοστεί πλήρως στα δεδομένα της χρήσης για την οποία προορίζεται χάρη στα ειδικά προγράμματα της ελληνικής αντιπροσωπείας και την πληθώρα αξεσουάρ που το συνοδεύει.
    Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνεί εκδόσεις 75 ή 90 ίππων ενός 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα, με μέση κατανάλωση από 3,3λτ./100χλμ. ενώ, σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, το γαλλικό Mini-Vanette είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως 0,9κ.μ. και βάρος έως 506 κιλά, στον επίπεδο, εύκολα προσβάσιμο και πλήρως αξιοποιήσιμο χώρο φόρτωσης του, που είναι προσβάσιμος και από τις πίσω πλευρικές θύρες.