Τα VW Multivan & California έρχονται με πρωτότυπο plug-in 4Motion!
Πριν από 50 χρόνια, η Volkswagen επέδειξε τις ηλεκτρικές της «ανησυχίες» δημιουργώντας μια πρωτοποριακή για την εποχή ηλεκτροκίνητη έκδοση του VW T2, ένα van αυτονομίας 85 χλμ. που άλλαζε τις μπαταρίες του σε 5 λεπτά, ανοίγοντας τον δρόμο για το επερχόμενο ID. Buzz.
Το ηλεκτρικό Bulli του 1972 ζύγιζε 2,2 τόνους και διέθετε μπαταρίες χωρητικότητας 21,6 kWh, οι οποίες είχαν βάρος 880 κιλών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αξίζει να αναφερθεί, πως το ηλεκτρικό T2 πριν από 50 χρόνια, στηριζόταν στην πλατφόρμα του κανονικού μοντέλου, γεγονός που καθιστούσε πολύ δύσκολη την τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το πάτωμά του. Εναλλακτικά, η μπαταρία εγκαταστάθηκε στον χώρο φόρτωσης, από τον οποίο μπορούσε να αφαιρεθεί όταν οι περιστάσεις το απαιτούσαν.
Φυσικά, το σημερινό ID. Buzz στηρίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα Modular Electric Drive platform (MEB) του Volkswagen Group, μια αρχιτεκτονική που επιτρέπει την τοποθέτηση εντός του πατώματος «σάντουιτς», κάτι που ευνοεί όχι μόνο τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης, αλλά επιπλέον αναβαθμίζει τα οδικά χαρακτηριστικά του οχήματος, χάρη στην επίτευξη ενός χαμηλότερου κέντρου βάρους.
Η αυτονομία του ηλεκτρικού Τ2 του 1972 ήταν γύρω στα 85 χλμ., με την Volkswagen να επιλέγει αντί για την επαναφόρτιση των μπαταριών, να εξελίσσει ένα καινοτόμο για την εποχή σύστημα αντικατάστασής τους.
Το 1978, ένας στόλος 7 μοντέλων ξεκίνησε να δοκιμάζεται στο Βερολίνο, με τους μηχανικούς της εταιρείας να χρειάζονται μόλις 5 λεπτά να αντικαταστήσουν την άδεια μπαταρία με μια νέα. Αντιθέτως, αν επιχειρούσαν να φορτίσουν τη μπαταρία επάνω στο όχημα, θα απαιτούνταν πολλές ώρες ακινητοποίησης του ηλεκτρικού Τ2.
Από την άλλη, η πρόοδος στη διαδικασία φόρτισης καθιστά σήμερα περιττή την αντικατάσταση των μπαταριών. Βλέπετε, το ID. Buzz μπορεί να συνδεθεί σε σταθμούς ισχύος έως και 170 kW, όπου οι μπαταρίες του μπορούν να πάνε από το 5% στο 80% σε μόλις μισή ώρα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr