Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Το πρωτότυπο, ηλεκτρικό VW T2 του 1972 πλάι στον απόγονό του, το ID. Buzz που αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο.

Το πρωτότυπο, ηλεκτρικό VW T2 του 1972 πλάι στον απόγονό του, το ID. Buzz που αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο.

Το ηλεκτρικό Bulli του 1972 ζύγιζε 2,2 τόνους και διέθετε μπαταρίες χωρητικότητας 21,6 kWh, οι οποίες είχαν βάρος 880 κιλών.

Το ηλεκτρικό Bulli του 1972 ζύγιζε 2,2 τόνους και διέθετε μπαταρίες χωρητικότητας 21,6 kWh, οι οποίες είχαν βάρος 880 κιλών.

Η μπαταρία του VW T2 εγκαταστάθηκε στον χώρο φόρτωσης, από τον οποίο μπορούσε να αφαιρεθεί σε 5 λεπτά, προκειμένου να τοποθετηθεί μια πλήρως φορτισμένη.

Η μπαταρία του VW T2 εγκαταστάθηκε στον χώρο φόρτωσης, από τον οποίο μπορούσε να αφαιρεθεί σε 5 λεπτά, προκειμένου να τοποθετηθεί μια πλήρως φορτισμένη.

Η αυτονομία του ηλεκτρικού VW T2 ήταν 85 χλμ., με το πρωτότυπο όχημα να διαθέτει σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης.

Η αυτονομία του ηλεκτρικού VW T2 ήταν 85 χλμ., με το πρωτότυπο όχημα να διαθέτει σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης.

Το επερχόμενο ID. Buzz Cargo μας δείχνει την πρόοδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση.

Το επερχόμενο ID. Buzz Cargo μας δείχνει την πρόοδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση.

  • Το πρωτότυπο, ηλεκτρικό VW T2 του 1972 πλάι στον απόγονό του, το ID. Buzz που αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο.
  • Το ηλεκτρικό Bulli του 1972 ζύγιζε 2,2 τόνους και διέθετε μπαταρίες χωρητικότητας 21,6 kWh, οι οποίες είχαν βάρος 880 κιλών.
  • Η μπαταρία του VW T2 εγκαταστάθηκε στον χώρο φόρτωσης, από τον οποίο μπορούσε να αφαιρεθεί σε 5 λεπτά, προκειμένου να τοποθετηθεί μια πλήρως φορτισμένη.
  • Η αυτονομία του ηλεκτρικού VW T2 ήταν 85 χλμ., με το πρωτότυπο όχημα να διαθέτει σύστημα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης.
  • Το επερχόμενο ID. Buzz Cargo μας δείχνει την πρόοδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση.

Ο ηλεκτρικός πρόγονος του VW ID. Buzz από το 1972

2.632 Επισκέψεις στο άρθρο (3/5/2022)

Πριν από 50 χρόνια, η Volkswagen επέδειξε τις ηλεκτρικές της «ανησυχίες» δημιουργώντας μια πρωτοποριακή για την εποχή ηλεκτροκίνητη έκδοση του VW T2, ένα van αυτονομίας 85 χλμ. που άλλαζε τις μπαταρίες του σε 5 λεπτά, ανοίγοντας τον δρόμο για το επερχόμενο ID. Buzz.

Το ηλεκτρικό Volkswagen T2 μισό αιώνα πριν!

  • Ο πρόγονος του σημερινού ID. Buzz
  • Με μπαταρίες 21,6 kWh βάρους 880 κιλών
  • Αυτονομία 85 χλμ. & αντικατάσταση μπαταριών σε 5 λεπτά
  • Με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα
 
Οι βάσεις για το ηλεκτρικό VW ID. Buzz τοποθετήθηκαν το 1970, όταν ο επικεφαλής του τμήματος μελλοντικής έρευνας της εταιρείας, Adolf Kalberlah, σχεδίασε τις πρώτες ηλεκτρικές γραμμές κίνησης για τη Volkswagen. Δύο χρόνια αργότερα, το ηλεκτρικό Bulli με βάση το VW T2 της εποχής, παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο όχημα.
 
Το εν λόγω ηλεκτρικό Bulli του 1972 ζύγιζε 2,2 τόνους και διέθετε μπαταρίες χωρητικότητας 21,6 kWh, οι οποίες είχαν βάρος 880 κιλών. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους για την πρόοδο που έχει επιτευχθεί, το επερχόμενο ID. Buzz φέρει μπαταρίες 77 kWh, των οποίων το βάρος ορίζεται στα 500 κιλά.


Το ηλεκτρικό Bulli του 1972 ζύγιζε 2,2 τόνους και διέθετε μπαταρίες χωρητικότητας 21,6 kWh, οι οποίες είχαν βάρος 880 κιλών.

Το ηλεκτρικό Bulli του 1972 ζύγιζε 2,2 τόνους και διέθετε μπαταρίες χωρητικότητας 21,6 kWh, οι οποίες είχαν βάρος 880 κιλών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με μπαταρίες στον χώρο φόρτωσης

Αξίζει να αναφερθεί, πως το ηλεκτρικό T2 πριν από 50 χρόνια, στηριζόταν στην πλατφόρμα του κανονικού μοντέλου, γεγονός που καθιστούσε πολύ δύσκολη την τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το πάτωμά του. Εναλλακτικά, η μπαταρία εγκαταστάθηκε στον χώρο φόρτωσης, από τον οποίο μπορούσε να αφαιρεθεί όταν οι περιστάσεις το απαιτούσαν.
 
Φυσικά, το σημερινό ID. Buzz στηρίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα Modular Electric Drive platform (MEB) του Volkswagen Group, μια αρχιτεκτονική που επιτρέπει την τοποθέτηση εντός του πατώματος «σάντουιτς», κάτι που ευνοεί όχι μόνο τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης, αλλά επιπλέον αναβαθμίζει τα οδικά χαρακτηριστικά του οχήματος, χάρη στην επίτευξη ενός χαμηλότερου κέντρου βάρους.

Αυτονομία 85 χλμ. & αντικατάσταση μπαταριών

Η αυτονομία του ηλεκτρικού Τ2 του 1972 ήταν γύρω στα 85 χλμ., με την Volkswagen να επιλέγει αντί για την επαναφόρτιση των μπαταριών, να εξελίσσει ένα καινοτόμο για την εποχή σύστημα αντικατάστασής τους.
 
Το 1978, ένας στόλος 7 μοντέλων ξεκίνησε να δοκιμάζεται στο Βερολίνο, με τους μηχανικούς της εταιρείας να χρειάζονται μόλις 5 λεπτά να αντικαταστήσουν την άδεια μπαταρία με μια νέα. Αντιθέτως, αν επιχειρούσαν να φορτίσουν τη μπαταρία επάνω στο όχημα, θα απαιτούνταν πολλές ώρες ακινητοποίησης του ηλεκτρικού Τ2.
 
Από την άλλη, η πρόοδος στη διαδικασία φόρτισης καθιστά σήμερα περιττή την αντικατάσταση των μπαταριών. Βλέπετε, το ID. Buzz μπορεί να συνδεθεί σε σταθμούς ισχύος έως και 170 kW, όπου οι μπαταρίες του μπορούν να πάνε από το 5% στο 80% σε μόλις μισή ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε