Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το προσεχές φθινόπωρο θα εκκινήσουν την εμπορική τους καριέρα τα VW ID. Buzz και ID. Buzz Cargo, τα οποία εξοπλίζονται με ηλεκτροκινητήρα 201 ίππων.
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το προσεχές φθινόπωρο θα εκκινήσουν την εμπορική τους καριέρα τα VW ID. Buzz και ID. Buzz Cargo, τα οποία εξοπλίζονται με ηλεκτροκινητήρα 201 ίππων.

Νέο VW ID. Buzz: Το Bulli επέστρεψε & είναι ηλεκτρικό

10.298 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2022)

Λίγη από την αίγλη του εμβληματικού Bulli των 50s φιλοδοξεί να επαναφέρει στην αγορά η Volkswagen, λανσάροντας τα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo -ένα 5θέσιο MPV και ένα μικρό Van- που διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα 201 ίππων και τα οποία φορτίζουν τις μπαταρίες τους σε μισή ώρα.

Αποκάλυψη για τα VW ID. Buzz και ID. Buzz Cargo!

  • Πισωκίνητα, ηλεκτρικά & με ισχύ 201 ίππων
  • Φόρτιση σε 30 λεπτά & υψηλή συνδεσιμότητα
  • 5θέσιο επιβατικό με πορτμπαγκάζ 1.121 λτ.
  • 3θέσιο Van με χώρο φόρτωσης 3,9 κ.μ.
 
Μετά από μια μακρά περίοδο αναμονής και σε συνέχεια πλήθους προωθητικών κινήσεων, η Volkswagen παρουσίασε επισήμως τα νεότερα μέλη της ηλεκτρικής οικογένειας «ID.», τα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo, τα οποία φιλοδοξούν να επαναφέρουν στο προσκήνιο τον θρύλο του Volkswagen Bulli της δεκαετίας του 1950.
 
Το νέο ηλεκτρικό δίδυμο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στο Ανόβερο. Στην ευρωπαϊκή αγορά οι προκρατήσεις θα ξεκινήσουν τον προσεχή Μάιο, με το εμπορικό λανσάρισμα να προγραμματίζεται στις πρώτες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου μέσα στο φθινόπωρο, ενώ θα ακολουθήσει και το λανσάρισμα στη Β. Αμερική.


Το νέο ID. Buzz στηρίζεται στην αρθρωτή  πλατφόρμα Modular Electric Drive Kit (MEB) του Volkswagen Group.

Το νέο ID. Buzz στηρίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα Modular Electric Drive Kit (MEB) του Volkswagen Group.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πισωκίνητα με 201 ίππους & φόρτιση σε 30 λεπτά

Όπως σας έχουμε πει και στο παρελθόν, το νέο ID. Buzz στηρίζεται στην αρθρωτή  πλατφόρμα Modular Electric Drive Kit (MEB) του Volkswagen Group και εξοπλίζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 82 kWh (χρησιμοποιούμενη 77 kWh), οι οποίες θα τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 kW (201 hp) και ροπής 310 Nm που βρίσκεται στον πίσω κινητήριο άξονα και ο οποίος προσδίδει στο όχημα μια τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως δεν γίνεται καμία αναφορά στην αυτονομία..
 
Όπως και να έχει, οι μπαταρίες μπορούν να συνδεθούν σε φορτιστές AC ισχύος 11 kW, αλλά και σε DC σταθμούς ταχείας φόρτισης έως και 170 kW, όπου σε περίπου 30 λεπτά οι μπαταρίες πηγαίνουν από το 5 στο 80%. Κάνοντας χρήση του τελευταίου ID. Λογισμικού, το όχημα θα προσφέρει στο μέλλον και τη λειτουργία «Plug & Charge», που θα του επιτρέπουν να φορτίζει τις μπαταρίες του σε όλους τους ταχυφορτιστές, κάνοντας χρήση του προτύπου ISO 15118. Επιπλέον, θα μπορεί να ανταλλάσει δεδομένα με τον σταθμό και να προσφέρει τη δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης.

Ασφάλεια και επικοινωνία

Επιπλέον, στάνταρ στα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo είναι το σύστημα προειδοποίησης «Car2X», μέσω του οποίου λαμβάνουν πληροφορίες από τα άλλα οχήματα και τις υποδομές, ώστε να ενημερώνονται οι οδηγοί σε πραγματικό χρόνο για τους ενδεχόμενους κινδύνους. Στάνταρ είναι και το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης «Front Assist», με την επιβατική MPV έκδοση να εξοπλίζεται και με τη λειτουργία «Lane Assist».
 
Προαιρετικά, μπορεί να τοποθετηθεί το εξελιγμένο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης «Travel Assist», το οποίο λειτουργεί σε όλο το φάσμα κίνησης και σε κάθε δρόμο. Νέα είναι και η τεχνολογική εφαρμογή «Memory Function» που απλοποιεί σημαντικά τη διαδικασία στάθμευσης.

Συνέχεια του άρθρου >>>