Είναι σαφές πως το Maxus eDeliver 9 δεν διαθέτει την ποιότητα κύλισης του eSprinterή την οδική συμπεριφορά του νέου E-Transit, ωστόσο δεν υπολείπεται από αυτά σημαντικά.
… προβάλει τις ενδείξεις της στην κεντρική κονσόλα.
Μάλιστα είναι ισχυρότερο του εκπροσώπου της Mercedes-Benz στα e-Vans και με πιο εύχρηστο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από το E-Transit ενώ, από τη στιγμή που ο οδηγός θα εξοικειωθεί με τη χρήση των πολλαπλών «ADAS» συστημάτων με τα οποία εφοδιάζεται, το έργο του θα γίνει σημαντικά πιο άνετο τόσο εντός της πόλης όσο και στον αυτοκινητόδρομο.
Η έδραση των μπαταριών κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης έχει –και εδώ- σαφή θετικό αντίκτυπο στην οδική συμπεριφορά, καθώς παρά το μεγάλο ύψος του αμαξώματος, το κέντρο βάρους διατηρείται χαμηλά.
Τα φρένα είναι αποδοτικά ωστόσο, είναι σαφές πως η «προληπτική» οδήγηση από πλευράς οδηγού είναι το ζητούμενο ενώ, ο κύκλος στροφής θα μπορούσε να είναι και καλύτερος (13,4 – 14,8m), χωρίς ωστόσο να ξεφεύγει σημαντικά από τα δεδομένα της κατηγορίας. Σε κάθε περίπτωση, το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης προσφέρει καλή πληροφόρηση ενώ ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα ESP, EBA, BAS, HHC, AEBs, ACC κ.ά., θα προσφέρουν στον οδηγό την απαιτούμενη «χείρα βοήθειας» στις δύσκολες περιστάσεις, με ή χωρίς φορτίο.