Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι πρωταθλητές κατανάλωσης!

11.399 Επισκέψεις στο άρθρο (20/8/2018)

Ανακαλύψτε τους πιο οικονομικούς σε καύσιμο πετρελαιοκινητήρες, σε όλα τα ελαφρά επαγγελματικά της ελληνικής αγοράς, σε όλες τις κατηγορίες, σε όλες τις εκδόσεις.

Τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα καλούνται σε ετήσια βάση να διανύσουν σημαντικά αυξημένο αριθμό χιλιομέτρων σε σχέση με τα Ι.Χ. οχήματα. Χαρακτηριστικό είναι εξάλλου το γεγονός ότι, με βάση διεθνείς μελέτες, ο μέσος όρος των χιλιομέτρων που διανύουν καθημερινά τα ελαφρά επαγγελματικά στα δρομολόγια τους σε εφαρμογές που αφορούν κατά βάση διανομές προϊόντων εντός της πόλης, κυμαίνεται στα 150 χλμ.

Με αυτό και μόνο το δεδομένο, ένα ελαφρύ επαγγελματικό αυτής της κατηγορίας, αν υπολογίσουμε πως χρησιμοποιείται σε πενθήμερη βάση ανά εβδομάδα, για 11 μήνες ανά χρόνο, θα κληθεί να διανύσει 33.000 χλμ. ετησίως. Φυσικά, το παράδειγμα αυτό είναι μάλλον… απλοϊκό καθώς η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών δεν λειτουργούν πλέον σε 5ήμερη βάση, ούτε σταματούν τη λειτουργία τους για έναν μήνα/έτος…

Ένα ακόμη στοιχείο που επηρεάζει σημαντικά τα δεδομένα που παρουσιάζουμε στις σελίδες που ακολουθούν είναι πως, οι καταναλώσεις στις οποίες έχουμε βασιστεί είναι αυτές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές.

Τα εν λόγω νούμερα πέραν του ότι μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή (οι εταιρείες διατηρούν αυτό το δικαίωμα), δεν αντικατοπτρίζουν απόλυτα τις απαιτήσεις του εκάστοτε ιδιοκτήτη ενός ελαφρού επαγγελματικού οχήματος.

Η μέση κατανάλωση καυσίμου ενός οχήματος επηρεάζεται (κυρίως προς τα… πάνω) από πολλούς αστάθμητους παράγοντες όπως π.χ. η κατάσταση των ελαστικών, η φύση των δρομολογίων που θα κληθεί να διανύσει (π.χ. το γεωγραφικό ανάγλυφο της περιοχής), οι καιρικές συνθήκες, η τήρηση των προγραμματισμένων διαδικασιών συντήρησης του κ.ο.κ.

Παράλληλα, με βάση τα στατιστικά στοιχεία διεθνών μελετών που έχουν εκπονηθεί επανειλημμένα, ακόμη και στην περίπτωση που ένα όχημα διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση από πλευράς συντήρησης και κινείται σε ιδανικές συνθήκες δρομολογίου με βάση τα όσα προαναφέραμε, η μέση κατανάλωση του επηρεάζεται από το είδος και –κυρίως- το βάρος του φορτίου που μεταφέρει.

Συγκεκριμένα, έχει αποδειχθεί πως όταν ένα όχημα κινείται με φορτίο αντίστοιχο του 100% του ωφέλιμου που είναι σε θέση να υποστηρίξει, η μέγιστη αυτονομία του μειώνεται κατά 35% περίπου!

Αν τώρα συνυπολογίσουμε πως στις αρκετές περιπτώσεις, είτε λόγω αμέλειας είτε λόγω άγνοιας, τα επαγγελματικά οχήματα φορτώνονται με βάρος άνω του μέγιστου ωφέλιμου, τότε είναι σαφές πως, τα νούμερα που παραθέτουμε παρακάτω, απλούστατα δεν ισχύουν.

Σε κάθε περίπτωση, θέλοντας να σας προσφέρουμε μια, όσο το δυνατόν, σαφέστερη εικόνα αναφορικά με τις δυνατότητες των επιλογών που είναι διαθέσιμες στην παρούσα φάση στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών, σας παρουσιάζουμε όλα τα ελαφρά επαγγελματικά, σε όλες τις εκδόσεις πετρελαιοκινητήρων με τους οποίους είναι διαθέσιμα καθώς και τα επίπεδα της μέσης κατανάλωσης, της κατανάλωσης πόλης αλλά και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με όλους τους τύπους κιβωτίων ταχυτήτων και σε όλες τις εκδόσεις