Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Opel «1.5-23 COE» ήταν ένα πρωτότυπο ελαφρύ επαγγελματικό από την Opel που θα άλλαζε τα δεδομένα της αυτοκίνησης την δεκαετία του 1930.

Το Opel «1.5-23 COE» ήταν ένα πρωτότυπο ελαφρύ επαγγελματικό από την Opel που θα άλλαζε τα δεδομένα της αυτοκίνησης την δεκαετία του 1930.

Με πολλά «art deco» στοιχεία στη σχεδίαση του, ήταν από τα πρώτα ενός όγκου ελαφρά επαγγελματικά με το αμάξωμα πάνω από τον κινητήρα (Cab Over Engine).

Με πολλά «art deco» στοιχεία στη σχεδίαση του, ήταν από τα πρώτα ενός όγκου ελαφρά επαγγελματικά με το αμάξωμα πάνω από τον κινητήρα (Cab Over Engine).

Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας αναφέρουν πως θα μπορούσε να μεταφέρει φορτία έως και 1,5t.

Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας αναφέρουν πως θα μπορούσε να μεταφέρει φορτία έως και 1,5t.

Παράλληλα, υπήρχαν σκέψεις για την μετατροπή του σε φορτηγό με ανοιχτή καρότσα…

Παράλληλα, υπήρχαν σκέψεις για την μετατροπή του σε φορτηγό με ανοιχτή καρότσα…

… ή σε Mini-Bus με δυνατότητα μεταφοράς έως και 15 επιβατών.

… ή σε Mini-Bus με δυνατότητα μεταφοράς έως και 15 επιβατών.

Φανταστείτε πως στο 2ο μισό της δεκαετίας του 1930, το επαγγελματικό της Opel που… μεσουρανούσε ήταν το Opel Blitz (εικόνα του 1938).

Φανταστείτε πως στο 2ο μισό της δεκαετίας του 1930, το επαγγελματικό της Opel που… μεσουρανούσε ήταν το Opel Blitz (εικόνα του 1938).

Το πρωτότυπο «Opel Blitz Van» αποτελεί σαφέστατα τον προπομπό του Vivaro.

Το πρωτότυπο «Opel Blitz Van» αποτελεί σαφέστατα τον προπομπό του Vivaro.

  • Το Opel «1.5-23 COE» ήταν ένα πρωτότυπο ελαφρύ επαγγελματικό από την Opel που θα άλλαζε τα δεδομένα της αυτοκίνησης την δεκαετία του 1930.
  • Με πολλά «art deco» στοιχεία στη σχεδίαση του, ήταν από τα πρώτα ενός όγκου ελαφρά επαγγελματικά με το αμάξωμα πάνω από τον κινητήρα (Cab Over Engine).
  • Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας αναφέρουν πως θα μπορούσε να μεταφέρει φορτία έως και 1,5t.
  • Παράλληλα, υπήρχαν σκέψεις για την μετατροπή του σε φορτηγό με ανοιχτή καρότσα…
  • … ή σε Mini-Bus με δυνατότητα μεταφοράς έως και 15 επιβατών.
  • Φανταστείτε πως στο 2ο μισό της δεκαετίας του 1930, το επαγγελματικό της Opel που… μεσουρανούσε ήταν το Opel Blitz (εικόνα του 1938).
  • Το πρωτότυπο «Opel Blitz Van» αποτελεί σαφέστατα τον προπομπό του Vivaro.

Opel Blitz Van: Αναδρομή στο παρελθόν των σημερινών Vans

2.291 Επισκέψεις στο άρθρο (29/8/2022)

Οι ειδικοί του τμήματος «Opel Classic» ανακάλυψαν τυχαία εικόνες και στοιχεία ενός… ξεχασμένου Van της εταιρείας από το 1930, ενός πρωτότυπου που θα σηματοδοτούσε μια νέα εποχή στα ελαφρά επαγγελματικά της εποχής ωστόσο, έμεινε τελικά καταχωνιασμένο σε κάποιο συρτάρι.

Από τα πρώτα μοντέλα με σχεδίαση «Cab Over Engine»

  • Αμάξωμα ενός όγκου σε αντίθεση με τις επιταγές της εποχής
  • Πολύ… μπροστά από την εποχή του!
  • Αμάξωμα ενός όγκου με ωφέλιμο έως 1,0t.
  • Πρόδρομος των σύγχρονων Vivaro & Movano
 
Ουσιαστικά κατά τύχη, οι ειδικοί του τμήματος «Opel Classic» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ανακάλυψαν σε δημοπρασία τις εικόνες ενός πρωτότυπου φορτηγού διανομών της εταιρείας, από τη δεκαετία του 1930 το οποίο, αν και ήταν ουσιαστικά έτοιμο να μπει στην γραμμή παραγωγής, τελικά εγκαταλείφθηκε ως πρόγραμμα. Μια αναμφίβολα λάθος κίνηση, καθώς το ξέσπασμα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου έμελλε ουσιαστικά να… εξαφανίσει στα κατάστιχα της ιστορίας ένα μοντέλου που ενδεχομένως να άλλαζε τα δεδομένα της αγοράς.


Με πολλά «art deco» στοιχεία στη σχεδίαση του, ήταν από τα πρώτα ενός όγκου ελαφρά επαγγελματικά με το αμάξωμα πάνω από τον κινητήρα (Cab Over Engine).

Με πολλά «art deco» στοιχεία στη σχεδίαση του, ήταν από τα πρώτα ενός όγκου ελαφρά επαγγελματικά με το αμάξωμα πάνω από τον κινητήρα (Cab Over Engine).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το ξεχωριστό πρωτότυπο «1.5-23 COE»

 
Ο Leif Rohwedder, επικεφαλής της «Opel Classic» δήλωσε σχετικά πως: «Δεν  υπήρχαν τέτοιες εικόνες στο ιστορικό αρχείο της Opel. Από όσα γνωρίζουμε, δεν είχε γίνει ποτέ καμία δημοσίευση για αυτό το όχημα. Ότι ήταν γνωστό για αυτό το μοναδικό πρωτότυπο είχε εξαφανιστεί εδώ και δεκαετίες!».
 
Στις φωτογραφίες (τις οποίες και σας παρουσιάζουμε), απεικονίζεται ένα compact Van με πρωτοποριακή σχεδίαση αμαξώματος ενώ το όνομα του project (1.5-23 COE) ήταν γραμμένο στο πίσω μέρος τους με μολύβι.  Οι αριθμοί αναφέρονται στον κυβισμό του κινητήρα (1.488 κ.εκ.) και στο μεταξόνιο του (κατά προσέγγιση 2.400χλστ.). Το «COE» αναφέρεται στο «Cab Over Engine» (Frontlenker στα γερμανικά).
 
O πρωτοποριακός χαρακτήρας του μοντέλου εστιάζεται στο ενός όγκου αμάξωμα, με τον κινητήρα να εδράζεται είτε κάτω ακριβώς, είτε λίγο πιο μπροστά από τον πάγκο των καθισμάτων. Φυσικά, εκείνη την εποχή (μέσα της δεκαετίας του 1930), τέτοιου είδους οχήματος υπήρχαν μόνο στις ΗΠΑ, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Εξάλλου, πρωταγωνιστές της εποχής στα ελαφρά επαγγελματικά ήταν οχήματα με μακρύ καπό για τον κινητήρα, με μεικτό βάρος έως και 3,0t.

Γιατί το «Blitz Van» θα είναι τόσο καθοριστικό

 
Παρά το γεγονός ότι οι πληροφορίες για το εν λόγω πρωτότυπο είναι ελάχιστες, ένα φυλλάδια (στα αγγλικά) για το Model Year 1937, ανακαλύφθηκε τελικά στο αρχείο της Opel. Το έγγραφο υποδηλώνει πως επρόκειτο για ένα όχημα 1,0 – 1,5t. με εξακύλινδρο κινητήρα και διπλά ελαστικά στους πίσω τροχούς. Παράλληλα, υπήρχαν σχέδια αντίστοιχων εκδόσεων του μοντέλου, τόσο με ανοικτή καρότσα όσο και ενός mini-bus με δυνατότητα μεταφοράς 15 επιβατών.
 
Φυσικά, το εν λόγω μοντέλο θα έφερε πολλά στοιχεία από τους υπόλοιπους εκπροσώπους της εποχής για την Opel, όπως π.χ. τον κινητήρα των 1,5lt. του Olympia ή τους άξονες του θρυλικού Blitz ωστόσο, η δομή του αμαξώματος ήταν εντελώς διαφορετική και το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, μέρος της οροφής και το αμάξωμα, ήταν κατασκευασμένο από χάλυβα.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »