Leasing: 3 Μεσαία Vans με κόστος 4ετίας κάτω από 30 χιλ. ευρώ!
Ζητείται Μεσαίο Van που θα «σηκώνει» πολλά!
Vivaro Hydrogen: Με 80 χλμ παραπάνω αυτονομία από το Electric!
Οι ειδικοί του τμήματος «Opel Classic» ανακάλυψαν τυχαία εικόνες και στοιχεία ενός… ξεχασμένου Van της εταιρείας από το 1930, ενός πρωτότυπου που θα σηματοδοτούσε μια νέα εποχή στα ελαφρά επαγγελματικά της εποχής ωστόσο, έμεινε τελικά καταχωνιασμένο σε κάποιο συρτάρι.
Με πολλά «art deco» στοιχεία στη σχεδίαση του, ήταν από τα πρώτα ενός όγκου ελαφρά επαγγελματικά με το αμάξωμα πάνω από τον κινητήρα (Cab Over Engine).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο Leif Rohwedder, επικεφαλής της «Opel Classic» δήλωσε σχετικά πως: «Δεν υπήρχαν τέτοιες εικόνες στο ιστορικό αρχείο της Opel. Από όσα γνωρίζουμε, δεν είχε γίνει ποτέ καμία δημοσίευση για αυτό το όχημα. Ότι ήταν γνωστό για αυτό το μοναδικό πρωτότυπο είχε εξαφανιστεί εδώ και δεκαετίες!».
Στις φωτογραφίες (τις οποίες και σας παρουσιάζουμε), απεικονίζεται ένα compact Van με πρωτοποριακή σχεδίαση αμαξώματος ενώ το όνομα του project (1.5-23 COE) ήταν γραμμένο στο πίσω μέρος τους με μολύβι. Οι αριθμοί αναφέρονται στον κυβισμό του κινητήρα (1.488 κ.εκ.) και στο μεταξόνιο του (κατά προσέγγιση 2.400χλστ.). Το «COE» αναφέρεται στο «Cab Over Engine» (Frontlenker στα γερμανικά).
O πρωτοποριακός χαρακτήρας του μοντέλου εστιάζεται στο ενός όγκου αμάξωμα, με τον κινητήρα να εδράζεται είτε κάτω ακριβώς, είτε λίγο πιο μπροστά από τον πάγκο των καθισμάτων. Φυσικά, εκείνη την εποχή (μέσα της δεκαετίας του 1930), τέτοιου είδους οχήματος υπήρχαν μόνο στις ΗΠΑ, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Εξάλλου, πρωταγωνιστές της εποχής στα ελαφρά επαγγελματικά ήταν οχήματα με μακρύ καπό για τον κινητήρα, με μεικτό βάρος έως και 3,0t.
Παρά το γεγονός ότι οι πληροφορίες για το εν λόγω πρωτότυπο είναι ελάχιστες, ένα φυλλάδια (στα αγγλικά) για το Model Year 1937, ανακαλύφθηκε τελικά στο αρχείο της Opel. Το έγγραφο υποδηλώνει πως επρόκειτο για ένα όχημα 1,0 – 1,5t. με εξακύλινδρο κινητήρα και διπλά ελαστικά στους πίσω τροχούς. Παράλληλα, υπήρχαν σχέδια αντίστοιχων εκδόσεων του μοντέλου, τόσο με ανοικτή καρότσα όσο και ενός mini-bus με δυνατότητα μεταφοράς 15 επιβατών.
Φυσικά, το εν λόγω μοντέλο θα έφερε πολλά στοιχεία από τους υπόλοιπους εκπροσώπους της εποχής για την Opel, όπως π.χ. τον κινητήρα των 1,5lt. του Olympia ή τους άξονες του θρυλικού Blitz ωστόσο, η δομή του αμαξώματος ήταν εντελώς διαφορετική και το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, μέρος της οροφής και το αμάξωμα, ήταν κατασκευασμένο από χάλυβα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr