Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αντί για μεγάλες μπαταρίες, το Opel Vivaro-e HYDROGEN διαθέτει κυψέλες καυσίμου ισχύος 45 kW, για την τροφοδοσία με ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων.

Αντί για μεγάλες μπαταρίες, το Opel Vivaro-e HYDROGEN διαθέτει κυψέλες καυσίμου ισχύος 45 kW, για την τροφοδοσία με ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων.

Το παρών δίνουν και οι βοηθητικές μπαταρίες των 10,5 kWh, οι οποίες φορτίζουν στην πρίζα και προσφέρουν αυτονομία κίνησης για 50 χλμ.

Το παρών δίνουν και οι βοηθητικές μπαταρίες των 10,5 kWh, οι οποίες φορτίζουν στην πρίζα και προσφέρουν αυτονομία κίνησης για 50 χλμ.

Το Vivaro-e HYDROGEN εμφανίζει αυτονομία 400 χλμ. και διαθέτει τρεις δεξαμενές χωρητικότητας 4,4 κιλών υδρογόνου.

Το Vivaro-e HYDROGEN εμφανίζει αυτονομία 400 χλμ. και διαθέτει τρεις δεξαμενές χωρητικότητας 4,4 κιλών υδρογόνου.

Ξεκίνησε η παραγωγή, με τη γνωστή εταιρεία Miele να είναι η πρώτη που εντάσσει στον στόλο της το Vivaro-e HYDROGEN .

Ξεκίνησε η παραγωγή, με τη γνωστή εταιρεία Miele να είναι η πρώτη που εντάσσει στον στόλο της το Vivaro-e HYDROGEN .

Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόλις 3 λεπτά, όσο χρόνο χρειάζεται δηλαδή ένα όχημα με θερμικό κινητήρα να γεμίσει με καύσιμα.

Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόλις 3 λεπτά, όσο χρόνο χρειάζεται δηλαδή ένα όχημα με θερμικό κινητήρα να γεμίσει με καύσιμα.

Το Vivaro-e HYDROGEN διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, τις «M» και «L» μήκους 4,95 και 5,30 μέτρων, αντίστοιχα. Προσφέρει όγκο χώρου φόρτωσης έως και 5,3 ή 6,1 κ.μ., με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο

Το Vivaro-e HYDROGEN διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, τις «M» και «L» μήκους 4,95 και 5,30 μέτρων, αντίστοιχα. Προσφέρει όγκο χώρου φόρτωσης έως και 5,3 ή 6,1 κ.μ., με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο να ορίζεται στον έναν τόνο.

Το πρωτότυπο HydroGen1 του 2001 στηριζόταν στο Opel Zafira της εποχής και είχε θέσει 15 ρεκόρ στην κλάση των fuel cell οχημάτων. Διέθετε συνεχή ισχύ 109 hp και μέγιστη 163 hp και ήταν σε θέση να αναπτ

Το πρωτότυπο HydroGen1 του 2001 στηριζόταν στο Opel Zafira της εποχής και είχε θέσει 15 ρεκόρ στην κλάση των fuel cell οχημάτων. Διέθετε συνεχή ισχύ 109 hp και μέγιστη 163 hp και ήταν σε θέση να αναπτύξει ταχύτητα 137 χλμ./ώρα.

  • Αντί για μεγάλες μπαταρίες, το Opel Vivaro-e HYDROGEN διαθέτει κυψέλες καυσίμου ισχύος 45 kW, για την τροφοδοσία με ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων.
  • Το παρών δίνουν και οι βοηθητικές μπαταρίες των 10,5 kWh, οι οποίες φορτίζουν στην πρίζα και προσφέρουν αυτονομία κίνησης για 50 χλμ.
  • Το Vivaro-e HYDROGEN εμφανίζει αυτονομία 400 χλμ. και διαθέτει τρεις δεξαμενές χωρητικότητας 4,4 κιλών υδρογόνου.
  • Ξεκίνησε η παραγωγή, με τη γνωστή εταιρεία Miele να είναι η πρώτη που εντάσσει στον στόλο της το Vivaro-e HYDROGEN .
  • Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόλις 3 λεπτά, όσο χρόνο χρειάζεται δηλαδή ένα όχημα με θερμικό κινητήρα να γεμίσει με καύσιμα.
  • Το Vivaro-e HYDROGEN διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, τις «M» και «L» μήκους 4,95 και 5,30 μέτρων, αντίστοιχα. Προσφέρει όγκο χώρου φόρτωσης έως και 5,3 ή 6,1 κ.μ., με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο
  • Το πρωτότυπο HydroGen1 του 2001 στηριζόταν στο Opel Zafira της εποχής και είχε θέσει 15 ρεκόρ στην κλάση των fuel cell οχημάτων. Διέθετε συνεχή ισχύ 109 hp και μέγιστη 163 hp και ήταν σε θέση να αναπτ

Υδρογόνο αντί για πρίζα: νέο Opel Vivaro-e HYDROGEN

4.075 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2022)

Με μεγαλύτερη αυτονομία έως και κατά 170 χλμ. από το ηλεκτρικό μπαταρίας (BEV), Opel Vivaro-e, η FCEV έκδοση «HYDROGEN» με τις κυψέλες καυσίμου εμφανίζει το πρόσθετο πλεονέκτημα πως «φουλάρει» υδρογόνο σε 3 μόλις λεπτά, ενώ έχει και βοηθητικές μπαταρίες που φορτίζουν στην πρίζα.

Φουλάρεις υδρογόνο σε 3 λεπτά και είσαι ΟΚ για 400 χλμ.!

  • Νέο Opel Vivaro-e HYDROGEN με κυψέλες καυσίμου
  • Φορτίζεις μπαταρία στην πρίζα για επιπλέον 50 χλμ.
  • Σε δύο εκδόσεις με έως 6,1 κ.μ. & ωφέλιμο 1 τόνου
  • «Made in Germany»
 
Ξεκίνησε -και σταδιακά επιταχύνεται- η παραγωγή του νέου Opel Vivaro-e HYDROGEN, με τη διαδικασία να λαμβάνει χώρα στη μονάδα Opel Special Vehicles (OSV) του εργοστασίου του Ρουσελσχάιμ.
 
Με το νέο μοντέλο κυψελών καυσίμων -μια τεχνολογία στην οποία οι Opel και Stellantis έχουν εμπειρία άνω των 20 χρόνων- η γερμανική εταιρεία εντείνει περαιτέρω τη στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση, έχοντας ήδη ανακοινώσει πως έως το 2024 θα διαθέτει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε επιβατικό και ελαφρύ επαγγελματικό μοντέλο της, ενώ από το 2028 οι Ευρωπαίοι αγοραστές θα μπορούν να αποκτήσουν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα της Opel. Σε ό,τι αφορά στα LCVs, διαθέτει ακόμα τo Combo-e Cargo, το μεσαίο Vivaro-e και το μεγάλο Movano-e.


Το παρών δίνουν και οι βοηθητικές μπαταρίες των 10,5 kWh, οι οποίες φορτίζουν στην πρίζα και προσφέρουν αυτονομία κίνησης για 50 χλμ.

Το παρών δίνουν και οι βοηθητικές μπαταρίες των 10,5 kWh, οι οποίες φορτίζουν στην πρίζα και προσφέρουν αυτονομία κίνησης για 50 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με αυτονομία 400 χλμ. και γέμισμα σε 3 λεπτά

Επιστρέφοντας στο Opel Vivaro-e HYDROGEN, το οποίο έχει ενταχθεί ήδη στον στόλο της γνωστής εταιρείας ηλεκτρικών οικιακών συσκευών Miele, αυτό προορίζεται για επιχειρήσεις που θέλουν να διαθέτουν οχήματα με υψηλές αυτονομίες, τα οποία όμως θα είναι έτοιμα για τα επόμενα δρομολόγια εντός λίγων λεπτών.
 
Για αυτό τον λόγο, το όχημα διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που παίρνει κυρίως ενέργεια από κυψέλες καυσίμων που τροφοδοτούνται με υδρογόνο, ενώ το παρών δίνει και μια μικρότερη μπαταρία, η οποία φορτίζει στην πρίζα. Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, η μέγιστη αυτονομία αγγίζει τα 400 χλμ., είναι δηλαδή υψηλότερη από το ηλεκτρικό μπαταρίας (BEV) Vivaro-e στο οποίο στηρίζεται, το οποίο ανάλογα με τις μπαταρίες που φέρει (50 ή 75 kWh) εμφανίζει μεικτή αυτονομία 230 ή 330 χλμ., αντίστοιχα.
 
Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός, πως ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόλις 3 λεπτά, όσο χρόνο χρειάζεται δηλαδή ένα όχημα με θερμικό κινητήρα να γεμίσει με καύσιμα. Το Vivaro-e HYDROGEN διαθέτει τρεις δεξαμενές των 700 bar, οι οποίες έχουν χωρητικότητα 4,4 κιλών υδρογόνου.

Μπαίνει και στην πρίζα

Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων παίρνει ενέργεια κυρίως από κυψέλες καυσίμου ισχύος 45 kW, ενώ το παρών δίνουν και μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 10,5 kWh, οι οποίες προσφέρουν επιπλέον ισχύ όταν και όπου αυτό απαιτείται, βοηθώντας κατά κύριο λόγο κατά την εκκίνηση και στις επιταχύνσεις.
 
Η μπαταρία φορτίζεται τόσο στην πρίζα όσο και εν κινήσει, χάρη στην ανάκτηση της κινητικής ενέργειας πέδησης και στη μετατροπή της σε ηλεκτρική. Σημειώνεται πως η μπαταρία φορτίζει μέσω ενσωματωμένου τριφασικού φορτιστή 11 kW και προσφέρει στο όχημα επιπλέον 50 χλμ. αυτονομίας.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »