Leasing: 3 Μεσαία Vans με κόστος 4ετίας κάτω από 30 χιλ. ευρώ!
Ζητείται Μεσαίο Van που θα «σηκώνει» πολλά!
Vivaro Hydrogen: Με 80 χλμ παραπάνω αυτονομία από το Electric!
Με μεγαλύτερη αυτονομία έως και κατά 170 χλμ. από το ηλεκτρικό μπαταρίας (BEV), Opel Vivaro-e, η FCEV έκδοση «HYDROGEN» με τις κυψέλες καυσίμου εμφανίζει το πρόσθετο πλεονέκτημα πως «φουλάρει» υδρογόνο σε 3 μόλις λεπτά, ενώ έχει και βοηθητικές μπαταρίες που φορτίζουν στην πρίζα.
Το παρών δίνουν και οι βοηθητικές μπαταρίες των 10,5 kWh, οι οποίες φορτίζουν στην πρίζα και προσφέρουν αυτονομία κίνησης για 50 χλμ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Επιστρέφοντας στο Opel Vivaro-e HYDROGEN, το οποίο έχει ενταχθεί ήδη στον στόλο της γνωστής εταιρείας ηλεκτρικών οικιακών συσκευών Miele, αυτό προορίζεται για επιχειρήσεις που θέλουν να διαθέτουν οχήματα με υψηλές αυτονομίες, τα οποία όμως θα είναι έτοιμα για τα επόμενα δρομολόγια εντός λίγων λεπτών.
Για αυτό τον λόγο, το όχημα διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που παίρνει κυρίως ενέργεια από κυψέλες καυσίμων που τροφοδοτούνται με υδρογόνο, ενώ το παρών δίνει και μια μικρότερη μπαταρία, η οποία φορτίζει στην πρίζα. Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, η μέγιστη αυτονομία αγγίζει τα 400 χλμ., είναι δηλαδή υψηλότερη από το ηλεκτρικό μπαταρίας (BEV) Vivaro-e στο οποίο στηρίζεται, το οποίο ανάλογα με τις μπαταρίες που φέρει (50 ή 75 kWh) εμφανίζει μεικτή αυτονομία 230 ή 330 χλμ., αντίστοιχα.
Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός, πως ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόλις 3 λεπτά, όσο χρόνο χρειάζεται δηλαδή ένα όχημα με θερμικό κινητήρα να γεμίσει με καύσιμα. Το Vivaro-e HYDROGEN διαθέτει τρεις δεξαμενές των 700 bar, οι οποίες έχουν χωρητικότητα 4,4 κιλών υδρογόνου.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων παίρνει ενέργεια κυρίως από κυψέλες καυσίμου ισχύος 45 kW, ενώ το παρών δίνουν και μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 10,5 kWh, οι οποίες προσφέρουν επιπλέον ισχύ όταν και όπου αυτό απαιτείται, βοηθώντας κατά κύριο λόγο κατά την εκκίνηση και στις επιταχύνσεις.
Η μπαταρία φορτίζεται τόσο στην πρίζα όσο και εν κινήσει, χάρη στην ανάκτηση της κινητικής ενέργειας πέδησης και στη μετατροπή της σε ηλεκτρική. Σημειώνεται πως η μπαταρία φορτίζει μέσω ενσωματωμένου τριφασικού φορτιστή 11 kW και προσφέρει στο όχημα επιπλέον 50 χλμ. αυτονομίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr