Η δυναμική και άκρως… λειτουργική σχεδίαση του νέου Tourliner έχει ήδη αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Το επανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα, αποτελείται από διάφορα πάνελ, που η τμηματική τους αντικατάσταση, μειώνει σημαντικά το κόστος επισκευής.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά νέα στοιχεία του Tourliner είναι τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός.

… κατά τη διάρκεια των νυχτερινών ωρών έχει να επιδείξει έναν εξαιρετικό «κρυφό φωτισμό από δεκάδες λυχνίες τύπου LEDs.

Μεγαλύτερο είναι το πλάτος των πλευρικών θυρών, διασφαλίζοντας την γρήγορη επιβίβαση – αποβίβαση των επιβατών.

Τα καθίσματα νέου τύπου είναι ελαφρύτερα και πιο αναπαυτικά ενώ…

… ανάλογα με τις απαιτήσεις, ο εξοπλισμός προβλέπει πολλαπλές επιλογές όπως θύρες USB για κάθε επιβάτη ξεχωριστά.

Εντυπωσιακής αισθητικής επεμβάσεις… ουσίας!

Ένας από τους τομείς που το νέο Neoplan Tourliner θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία του, είναι αυτός της σχεδίασης, τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού.
Η βραβευμένη σχεδίαση του έχει να επιδείξει στοιχεία όπως το καμπυλόσχημο – θολωτό εμπρός παρμπρίζ που εκτείνεται μέχρι την οροφή του οχήματος, η δυναμική σχεδίαση του πίσω τμήματος του αμαξώματος και φυσικά τα νέα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, που υιοθετούν μαύρο φόντο και ένα «δαχτυλίδι» από λυχνίες LED που ουσιαστικά αποτελούν τα φώτα ημέρας.
Πέραν όμως συγκεκριμένων λεπτομερειών σε αυτή, η συνολική σχεδίαση του νέου Tourliner αποτελεί ένα θαύμα της μηχανικής δεδομένου ότι, ο συντελεστής οπισθέλκουσας του οχήματος έχει πλέον μειωθεί κατά 20%(!) σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, και πλέον είναι αντίστοιχος με αυτόν ενός Van (Cd: 0,36).
Επιπρόσθετα, έχει βελτιωθεί σημαντική η κατανομή των μαζών μεταξύ των αξόνων χάρη σε επεμβάσεις μείωσης του βάρους στα καλύμματα των καταπακτών για τις αποσκευές και τον κινητήρα κ.ο.κ.
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως, το αποτελούμενο από πολλαπλά τμήματα, εμπρός τμήμα του οχήματος, μειώνει σημαντικό το κόστος επισκευής σε περίπτωση ατυχήματος.

Δεδομένης της χρήσης για την οποία προορίζεται το νέο Tourliner, η Neoplan έδωσε μεγάλη βαρύτητα κατά την εξέλιξη του στη βελτίωση της άνεσης και –κυρίως- της ασφάλειας που προσφέρει στους έως και 63 επιβάτες που είναι σε θέση να υποστηρίξει.
Οι πλευρικές θύρες έχουν μεγαλύτερο πλάτος και διασφαλίζουν την άνετη πρόσβαση στο εσωτερικό όπου κυριαρχούν οι νέες επενδύσεις με τις ευχάριστες διχρωμίες και τα μοντέρνα σχέδια.
Σημαντικές είναι και οι αλλαγές στον φωτισμό καθώς οι πολλαπλές λυχνίες LEDs προσφέρουν ένα ευχάριστο και αποδοτικό «κρυφό» φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύκτας ενώ την ημέρα, οι μεγάλες γυάλινες πλευρικές επιφάνειες και οι ηλιοροφές, διασφαλίζουν το άπλετο φυσικό φωτισμό του οχήματος.
Το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος του διαδρόμου ανέρχεται στα 2,0μ. ωστόσο, η ανύψωση του δαπέδου του, ευνοεί την πρόσβαση στις θήκες στην οροφή του οχήματος.
Κάθε επιβάτης έχει στη διάθεση του ένα πληρέστατο επίπεδο παροχών μεταξύ των οποίων αξίζει να αναφέρουμε τη δυνατότητα προσωπικής θύρας USB σε όλες τις θέσεις.
Πέραν αυτού, η χωροταξική διαρρύθμιση των θέσεων είναι ευμετάβλητη και ανάλογα με τις ανάγκες, ο νέο Tourliner μπορεί να φιλοξενήσει πέραν της ειδικής ράμπας για την φόρτωση τους και δύο αμαξίδια για άτομα με κινητικές δυσκολίες.
Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε πως, ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος, το νέο Tourliner είναι σε θέση να προσφέρει χώρο για τις αποσκευές από 10,0 – 11,4 κ.μ. αναλόγως της ύπαρξης κουκέτας για τον οδηγό και τουαλέτας.

 

 

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Neoplan - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ