Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η βασική έκδοση του νέου MAN D2676 LOH κινητήρα αποδίδει αυξημένη ισχύ κατά 20 ίππους (420) και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο EcoShift με έξι σχέσεις.

    Μειωμένη κατανάλωση κατά 10%!

    12.752 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2020)

    Μια ακόμη σημαντική αναβάθμιση που έχει δεχθεί το Neoplan Tourliner αφορά στη γκάμα των κινητήρων του. Συγκεκριμένα, ο ανανεωμένος D2676 LOH, παρουσιάστηκε στην πρόσφατη ΙΑΑ το φθινόπωρο του 2016 σε εκδόσεις με αυξημένη ισχύ και ροπή ενώ την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου του έχει μειωθεί κατά 10%!
    Αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος, το νέο Tourliner είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ισχύ 420 ή 460 ίππων και μέγιστη ροπή 2.100, 2.300 ή 2.500 Nm από τις 930 σ.α.λ.
    Ισχυρότερο είναι και το φρένο μηχανής «EVBec» ενώ οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων αφορούν στο χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο «EcoShift» ή το αυτοματοποιημένο «MAN Tip Matic» των 12 σχέσεων με λειτουργία «Easy-Start». Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως χάρη σε νέες τεχνολογίες όπως το MAN EfficientCruise, έναν τύπο cruise-control που διαμορφώνει τη λειτουργία του με βάση δεδομένα που λαμβάνει από το GPS αναφορικά με τη διαδρομή που ακολουθείται, αλλά και τη λειτουργία «Efficien tRoll» που ενσωματώνει, είναι σε θέση να διατηρήσει τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και την φθορά των μηχανικών τμημάτων του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, σε σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το παρελθόν.

     

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)