H Renault παρουσίασε ένα νέο –πρωτότυπο- ηλεκτροκίνητο ελαφρύ επαγγελματικό με την ονομασία «EZ-FLEX» το οποίο…

… παρά τις σημαντικά περιορισμένες διαστάσεις του, είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία όγκου έως και 3,5κ.μ.

Το εν λόγω πρωτότυπο έχει να επιδείξει έναν πρωτοποριακό εσωτερικό διάκοσμο με έμφαση στην βελτίωση των διαδικασιών ελέγχου του από τον οδηγό…

… σημαντικά αναβαθμισμένες είναι διαδικασίες όπως η πρόσβαση στο εσωτερικό της καμπίνας ή στον χώρο φόρτωσης.

Μέσω ενός 2ετούς προγράμματος δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, η Renault ευελπιστεί πως με το EZ-FLEX θα εξελίξει νέες λύσεις για τις μελλοντικές αστικές διανομές πάσης φύσεως.

Πρωτότυπο Renault «EZ-FLEX»

Η Renault ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός νέου, πρωτότυπου, ελαφρού επαγγελματικού, του EX-FLEX, μέσω του οποίου ευελπιστεί να εξελίξει νέες πρωτοποριακές λύσεις για τις αστικές μεταφορές του μέλλοντος.

 
Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης Διεθνούς Εκθέσεως Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (67η ΙΑΑ 2019), η Renault παρουσίασε ένα ηλεκτρικό, αυτόνομα κινούμενο, πρωτότυπο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα με την ονομασία EZ-PRO, μέσω του οποίου, προέβαλε μια πρώτη γεύση αναφορικά με τις… βλέψεις της για τη βελτίωση των αστικών μεταφορών του μέλλοντος.
Ο εν λόγω κλάδος των μεταφορών αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο απαιτητικούς μέσα στα επόμενα χρόνια καθώς, τα αποτελέσματα διεθνών ερευνών αναφέρουν πως ο όγκος των αστικών μεταφορών αναμένεται να τετραπλασιαστεί μέχρι το 2050 σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη εξεύρεσης νέων λύσεων και πρακτικών, προκειμένου να καταστούν οι αστικές διανομές όλων των τύπων βιώσιμες, φιλικές προς το περιβάλλον και αποδοτικότερες.
Σε συνέχεια της εξέλιξης νέων λύσεων υπό αυτό το πρίσμα, στην προσεχή Έκθεση Viva Technology που θα πραγματοποιηθεί από 16 – 18 Μαΐου στο Paris Expo Porte de Versailles, η Renault θα παρουσιάσει ένα ακόμη νέο –πρωτότυπο- ελαφρύ επαγγελματικό με την ονομασία «EZ-FLEX», που προορίζεται για το… τελευταίο χιλιόμετρο των μελλοντικών αστικών μεταφορών.
 
Ηλεκτροκίνητο και πλήρως «συνδεδεμένο»
Το πρωτότυπο EZ-FLEX είναι ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο όχημα με μέγιστη αυτονομία 150 χλμ. ωστόσο, τα στοιχεία που κλέβουν τις εντυπώσεις σε αυτό σχετίζονται κυρίως με τις διαστάσεις και τη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού.
Με μήκος αμαξώματος στα 3,86μ., πλάτος 1,65μ., ύψος 1,88μ. και κύκλο στροφής της τάξης των 4,5μ.(!), το εν λόγω όχημα διακρίνεται για την εντυπωσιακή ευελιξία του καθώς και τις μεγάλες μεταφορικές του δυνατότητες δεδομένου ότι, είναι σε θέση να υποστηρίξει στο εσωτερικό του φορτία συνολικού όγκου έως και 3,0κ.μ.
Ωστόσο, η Renault έχει να επιδείξει μέσω του πρωτότυπου EZ-FLEX πολλαπλές καινοτομίες που αφορούν τόσο στην δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης του οδηγού όσο και σε ότι αφορά στην διαδραστικότητα μεταξύ του οδηγού και του οχήματος.
Εκτός από το μεγάλο άνοιγμα των θυρών της καμπίνας των επιβατών αλλά και των αντίστοιχων θυρών για τον χώρο φόρτωσης, ο εσωτερικός διάκοσμος της καμπίνας του EZ-FLEX έχει υιοθετήσει πολλαπλές διαδικασίες που παραπέμπουν στην αλληλεπίδραση των ανθρώπων π.χ. με τα κινητά τηλέφωνα.
Τα χειριστήρια του οχήματος έχουν τροποποιηθεί προκειμένου να διευκολύνεται στο μέγιστο βαθμό ο έλεγχος του κάτω από όλες τις συνθήκες αλλά και να διασφαλίζεται η μέγιστη πρακτικότητα του κατά την κίνηση εντός της πόλης.
Όπως είναι φυσικό, το ευρύτατο οπτικό πεδίο του οδηγού που συνεπικουρείται από πολλαπλές κάμερες, αναβαθμίζει τα επίπεδα ασφάλειας και για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου (π.χ. πεζοί, ποδηλάτες κ.ά.) ενώ το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης (760 χλστ.), διευκολύνει την φόρτωση και εκφόρτωση του οχήματος.
 
Δοκιμές χρήσης σε πραγματικές συνθήκες χρήσης
Με βάση τα όσα αναφέρει σε επίσημη ανακοίνωση της η Renault, μια ντουζίνα EX-FLEX θα διατεθούν σε επαγγελματίες, εταιρείες, δημόσιες υπηρεσίες κ.ά. προκειμένου να δοκιμαστούν σε πραγματικές συνθήκες χρήσης μέσω ενός προγράμματος που θα διαρκέσει περίπου δύο (2) χρόνια.
Τα εν λόγω οχήματα θα είναι εφοδιασμένα με πολλαπλούς αισθητήρες που στόχο έχουν να συλλέξουν χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με τους διαφόρους τύπους χρήσεων ενώ, πολλαπλά δεδομένα αναφορικά με την αυτονομία, τις διαστάσεις των θυρών πρόσβασης στην καμπίνα ή τον χώρο φόρτωσης, τον τύπο των δρομολογίων (στάσεις, ταχύτητα κίνησης κ.ά.) αναμένεται να συλλεχθούν προκειμένου να προσφέρουν μια πιο εμπεριστατωμένη εικόνα για τις ανάγκες των διαφόρων χρήσεων στις οποίες θα υποβληθούν τα πρωτότυπα EX-FLEX.
Μέσω της ανάλυσης των συγκεκριμένων δεδομένων από τους ειδικούς της Renault σε συνεργασία με επαγγελματίες του κλάδου των μεταφορών, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ευελπιστεί να εξελίξει νέες λύσεις που θα συμβάλλουν στη βελτίωση των αστικών logistics.
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Renault - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ