Προβληματική η κοινοπραξία των Renault Group & Plug Power, που αδυνατεί να βρει αγοραστή.
Αδύνατο, προς το παρόν, για τα υδρογονοκίνητα οχήματα να ανταγωνιστούν την ηλεκτροκίνηση.
Η περίπτωση της Flexis τονώνει το πρεστίζ της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αδύνατο, προς το παρόν, για τα υδρογονοκίνητα οχήματα να ανταγωνιστούν την ηλεκτροκίνηση
Καλώς ή κακώς, οι όποιες εξελίξεις προς το παρόν γύρω από τις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, διδάσκουν ότι τόσο το κόστος, όσο και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από το συγκεκριμένο σύστημα κίνησης παραμένουν πρακτικά υψηλά για όλες τις περιπτώσεις χρήσης εκτός από τις πιο εξειδικευμένες.
Ωστόσο, αυτό είναι ένα μάθημα που κατά πως φαίνεται όλοι το μαθαίνουν με… χασούρα, κάτι που αποδεικνύεται συν τοις άλλοις από τις περιπτώσεις εταιρειών όπως οι Hyzon και Nikola ή ακόμη και η GM, που από την πλευρά τους προτίθενται να ξοδέψουν ακόμα περισσότερα εκατομμύρια μέχρι να πάρουν το μάθημά τους.
Ομοίως, από τους κύκλους της HYVIA καθίσταται προφανές πως η αυτογνωσία δεν… αφθονεί κιόλας, απόδειξη οι τοποθετήσεις στελεχών της εταιρείας που έχουν αφήσει να διαρρεύσει πως η αποτυχία της HYVIA οφείλεται αφενός στην ανεπάρκεια της αγοράς, αφετέρου στην ανυπαρξία υποδομών για το υδρογόνο στην Ευρώπη.
Όχι πως έχουν εξ ολοκλήρου άδικο οι άνθρωποι, όμως το σωστό να λέγεται, δεν είναι αυτό το βασικότερο πρόβλημα…
Η περίπτωση της Flexis τονώνει το πρεστίζ της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Σε κάθε περίπτωση, οι ιθύνοντες τη Renault μοιάζουν να το έχουν πάρει το μάθημά τους για την υδρογονοκίνηση, εξ ου και η επένδυσή τους σε μια νέα πλήρη γκάμα ηλεκτρικών Vans για διανομή με μπαταρία, υπό την αιγίδα της
κοινοπραξίας Flexis – η οποία συνιστά αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ των Renault & Volvo, συνδυαστικά με την γαλλική εταιρεία μεταφορών & logistics, CMA CGM.
Συγκεκριμένα, τα εν λόγω ηλεκτρικά Vans, που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2026 στην αγορά, θα βασίζονται σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου skateboard για διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, που συνδυάζεται με την αρχιτεκτονική SDV (Software Defined Vehicle) για την υποστήριξη λειτουργιών πάνω στη διαχείριση στόλου.
Τοιουτοτρόπως, τα τρία LCVs, Trafic E-Tech, Goelette E-Tech και
Estafette E-Tech καταφτάνουν με ευελιξία, προηγμένη εργονομία και συνδεσιμότητα, με πολλαπλά περιθώρια προσαρμογής, μειωμένο κόστος λειτουργίας (σ.σ. περιορισμός έως και 30% στο συνολικό κόστος χρήσης καθ΄ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος), καθώς και υψηλά επίπεδα ασφάλειας & επιδόσεων.