Τι είναι οι «τουρμπίνες» που αντικρίζουμε στα τούνελ;
Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: Μια 20ετία με πάνω από 77 εκατ. διελεύσεις!
Transforce HT3 & CV2: Τα νέα -επαγγελματικά- ελαστικά της Firestone
Μπορεί να μην τις έχουμε αντικρίσει (ακόμα) στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό έχουν σώσει σίγουρα ζωές. Κάτι λογικό, αν αναλογιστεί κανείς πως χρησιμοποιούνται κυρίως στις περιπτώσεις που τα φορτηγά μείνουν από φρένα.
Μπορεί το οδικό μας δίκτυο να έχει εκσυγχρονιστεί αρκετά σε σύγκριση με το παρελθόν, εντούτοις σε κάποια πράγματα εξακολουθούμε να βρισκόμαστε πολύ πίσω, ιδίως σε θέματα πρόνοιας γύρω από την «κακιά στιγμή».
Μια τέτοια περίπτωση, λοιπόν, είναι οι ράμπες διαφυγής & ανάσχεσης φορτηγών, τις οποίες αντικρίζουμε στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα στην Κεντρική & Βόρεια Ευρώπη, στις ΗΠΑ και στην Ασία. Με τον ρόλο τους να είναι πολύ κομβικός, δεδομένου πως προορίζονται για τις περιπτώσεις εκείνες που τα φρένα του φορτηγού υπερθερμανθούν, καθίσταται εύκολα κατανοητό πως αν θέλουμε το όχημά μας – το οποίο σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι και αρκετών δεκάδων τόνων – να ακινητοποιηθεί προτού προκληθεί κάποιο ατύχημα, τότε πρέπει πάση θυσία να καταφύγουμε σε αυτές.
Κάτι τέτοιο, βέβαια, είθισται να συμβαίνει σε ορεινά σημεία, με συνεχόμενη και μεγάλη κατηφορική κλίση ή κόμβους όπου σταματούν τα υπόλοιπα οχήματα, γι΄ αυτό άλλωστε τις συγκεκριμένες ράμπες τις αντικρίζουμε σε τέτοιου είδους τοποθεσίες, συνήθως πριν από τις απότομες στροφές. Αυτό, γιατί στο σενάριο που π.χ. ένα βαρύ όχημα βρισκόταν χωρίς φρένα σε έναν τέτοιο δρόμο, τότε θα κινδύνευε να βρεθεί εκτός δρόμου, απειλώντας την ασφάλεια των υπόλοιπων χρηστών του οδικού δικτύου.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr