Ρεκόρ στην ιστορία της GM από ένα ηλεκτρικό van
2.943 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2021)
Ποτέ άλλοτε στα 113 χρόνια ιστορίας της, η GM δεν είχε φτάσει τόσο γρήγορα στην παραγωγή ενός οχήματος, όπως κατάφερε με το ηλεκτρικό van, EV600, της θυγατρικής BrightDrop, η οποία ανακοίνωσε τη δημιουργία του μικρότερου, EV410, αυτονομίας άνω των 400 χλμ.
Μόλις 20 μήνες χρειάστηκε η θυγατρική εταιρεία της GM, BrightDrop, για να ξεκινήσει την παραγωγή του ηλεκτρικού Van, EV600, που θα παραδώσει στην FedEx Express. Η επίδοση αυτή συνιστά ρεκόρ στην πολυετή ιστορία του αμερικάνικου ομίλου, σε ό,τι αφορά στην εξέλιξη και παραγωγή ενός οχήματος, ενώ την καθιστά ακόμα πιο εντυπωσιακή το γεγονός πως κατέστη δυνατή παρόλες τις δυσκολίες και ελλείψεις που αντιμετωπίζει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Από το 2023 ανακοινώθηκε πως η BrightDrop θα έχει στη γκάμα της και ένα μικρότερο ηλεκτρικό Van, το EV410.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »
Διαβάστε περισσότερα για το EV600
Σε μόλις 20 μήνες από την αρχή της διαδικασίας ξεκίνησε η παραγωγή σε μικρή κλίμακα του EV600.
Σύμφωνα με την εταιρεία, στην ταχεία πρόοδο συνετέλεσε τα μέγιστα η χρήση της ευπροσάρμοστης ηλεκτρικής πλατφόρμας και των μπαταριών Ultium της General Motors, η εμπειρία που αποκτήθηκε στο πρόγραμμα του GMC HUMMER EV, αλλά και στην υιοθέτηση καινοτόμων παραγωγικών διαδικασιών. Καίριο ρόλο έπαιξε και η συνεργασία της BrightDrop με την εταιρεία τεχνολογίας, Kuka, στην παραγωγή μικρής κλίμακας που μόλις ξεκίνησε, όπως και η αναβάθμιση του εργοστασίου CAMI της GM στον Καναδά, όπου η μαζική παραγωγή του EV600 θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2022.
Στο εργοστασίο της GM στον Καναδά θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2022. η μαζική παραγωγή του EV600.
Νέο, μικρότερο EV410
Το αυτονομίας 400 χλμ., EV410, θα έχει μήκος κοντά στα 6 μ., μεταξόνιο λίγο πάνω από τα 3,8 μ., μεικτό βάρος περίπου 4,5 τ. και χώρο φόρτωσης 11,3 κ.μ.
Στο μεταξύ, η BrightDrop ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός μικρότερου ηλεκτρικού Van, του EV410, με την αμερικάνικη εταιρεία τηλεπικοινωνιών, Verizon, να αποτελεί τον πρώτο πελάτη της θυγατρικής της GM. Το νέο μοντέλο υιοθετεί πολλά από τα χαρακτηριστικά του μεγάλου του αδελφού και σχεδιάζεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στο 2023, ενώ το EV600 θα αρχίσει αργότερα φέτος να κυκλοφορεί (αθόρυβα) στους δρόμους.
Το EV410 θα έχει μήκος κοντά στα έξι μέτρα, μεταξόνιο λίγο πάνω από τα 3.810 χλστ. και μεικτό βάρος περίπου 4,5 τόνων, διαθέτοντας έναν χώρο φόρτωσης χωρητικότητας άνω των 11,3 κ.μ. Όπως και το μεγαλύτερο EV600, υπόσχεται πως θα προσφέρει αυτονομία πάνω από 400 χλμ.
Nikola Badger με την «υπογραφή» της GM
Ανάμεσα στα συστήματα ασφαλείας και άνεσης που θα διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό του θα είναι το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, η υποβοήθηση στάθμευσης, το σύστημα πέδησης για την προστασία των πεζών, η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης και η υψηλής ευκρίνειας πίσω κάμερα. Πολύ περισσότερες τεχνολογικές εφαρμογές θα ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό του οχήματος.