Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Renault Master Van: 2 φορές καλύτερη αυτονομία από την παλιά γενιά

Renault Master Van: 2 φορές καλύτερη αυτονομία από την παλιά γενιά

  • Renault Master Van: 2 φορές καλύτερη αυτονομία από την παλιά γενιά
  • Renault Master Van: 2 φορές καλύτερη αυτονομία από την παλιά γενιά

Renault Master Van: 2 φορές καλύτερη αυτονομία από την παλιά γενιά

32.193 Επισκέψεις στο άρθρο

- Θα βγάζει ως και 460 χλμ με μια φόρτιση (όταν η παλιά γενιά έβγαζε μόλις 200)
- Θα έχει 2 επιλογές μπαταρίας, 40 και 87 kWh.
- Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του εξοικονομεί ως και 80 χλμ ηλεκτρική αυτονομία σε σχέση με το παλιό Master.

Θα βγάζει ως και 460 χλμ με μια φόρτιση (όταν η παλιά γενιά έβγαζε μόλις 200)

Renault παρουσίασε το νέο Master στην Λυών τον Νοέμβριο του 2023, ενώ ανακοίνωσε και περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά του στοιχεία. Το Master επόμενης γενιάς θα διατίθεται με πληθώρα κινητήρων diesel, αλλά και με ανανεωμένα ηλεκτρικά σύνολα. Τα πλήρως ηλεκτρικά Master θα διαθέτουν κινητήρες 130 ή 143 αλόγων και 300 Nm ροπής.
 
Στο Master E-Tech προηγούμενης γενιάς, η αυτονομία ήταν η «αχίλλειος πτέρνα» του, καθώς μετά βίας κατάφερνε να καλύψει 200 χιλιόμετρα προτού χρειαστεί φόρτιση. Περιμέναμε το νέο Master να δείξει βελτιώσεις. Και οι μηχανικοί της Renault το κατάφεραν, καθώς το νέο Master E-Tech κάλυψε 460 χιλιόμετρα με μόλις μία φόρτιση.

Θα έχει 2 επιλογές μπαταρίας, 40 και 87 kWh.

Το Van διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας: 40 kWh και 87 kWh. Αυτά τα δύο σύνολα είναι ενσωματωμένα σε ένα ενιαίο περίβλημα και έχουν σχεδιαστεί για τις απαιτήσεις οδήγησης τόσο στις πόλεις όσο και στα προάστια. Μάλιστα, σύμφωνα με την Renault δεν εμποδίζουν την ικανότητα ωφέλιμου φορτίου του οχήματος - που αποτελεί βασικό κριτήριο σε αυτή την κατηγορία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του εξοικονομεί ως και 100 χλμ ηλεκτρική αυτονομία σε σχέση με το παλιό Master.

Aυτή η σημαντική βελτίωση ήταν αποτέλεσμα της έντονης και σκληρής δουλειάς των μηχανικών αεροδυναμικής της Renault, οι οποίοι δημιούργησαν την πιο αποδοτική γενιά του Master, η οποία θα διαθέτει αεροδυναμικό σχεδιασμό τύπου «Aerovan», ο οποίος «κόβει» τον αέρα καθαρά, με μικρή αντίσταση.

Ως αποτέλεσμα, το Renault Master E-Tech κατάφερε να είναι ως και 27% πιο αποδοτικό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Αυτό σημαίνει πως κέρδισε 100 χιλιόμετρα αυτονομίας, μέσα από τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του.