Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
To Renault Master αποκαλύφθηκε!

To Renault Master αποκαλύφθηκε!

To Renault Master αποκαλύφθηκε!

To Renault Master αποκαλύφθηκε!

To Renault Master αποκαλύφθηκε!

To Renault Master αποκαλύφθηκε!

  • To Renault Master αποκαλύφθηκε!
  • To Renault Master αποκαλύφθηκε!
  • To Renault Master αποκαλύφθηκε!
  • To Renault Master αποκαλύφθηκε!
  • To Renault Master αποκαλύφθηκε!
  • To Renault Master αποκαλύφθηκε!

To Renault Master αποκαλύφθηκε!

7.879 Επισκέψεις στο άρθρο

- Θα διατίθεται με κινητήρες diesel, ηλεκτρικά σύνολα, καθώς και με υδρογόνο.
- Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του εξοικονομεί 1400 ευρώ σε diesel κάθε χρόνο σε σχέση με το παλιό Master.
- Το εσωτερικό έχει αποθηκευτικούς χώρους που χωράνε 135 λίτρα από μικροπράγματα.
- Θα βρεθεί στην ελληνική αγορά στο δεύτερο μισό του 2024.

Θα διατίθεται με κινητήρες diesel, ηλεκτρικά σύνολα, καθώς και με υδρογόνο.

H Renault παρουσίασε το νέο Master στην Λυών, ενώ ανακοίνωσε και περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά του στοιχεία. Το Master επόμενης γενιάς θα διατίθεται με πληθώρα κινητήρων diesel, αλλά και με ανανεωμένα ηλεκτρικά σύνολα. Τα πλήρως ηλεκτρικά Master θα διαθέτουν κινητήρες 130 ή 143 αλόγων και 300 Nm ροπής. Ο πρώτος κινητήρας θα συνδυάζεται με μπαταρία 40 kWh (με θεωρητική αυτονομία 180 χιλιόμετρα), ενώ ο δεύτερος θα έχει μπαταρία 87 kWh και θεωρητική αυτονομία τα 410 χιλιόμετρα.
 
Η Renault πρόσθεσε ότι το σασί του Master μπορεί να «φιλοξενήσει» και κινητήρα υδρογόνου, με κυψέλες καυσίμου, και πως θα ανακοινωθεί σε κάποια μελλοντική αναβάθμιση του Van.

Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του εξοικονομεί 1400 ευρώ σε diesel κάθε χρόνο σε σχέση με το παλιό Master.

Tο κύριο ατού του νέου Master είναι ο σχεδιασμός του. Ήδη η Renault μας είχε προϊδεάσει για τη σχεδιαστική γραμμή του, η οποία φέρει το όνομα «Aerovan» και μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση. Σε συνδυασμό με ένα νέο σύστημα φρένων, θα ρίξει την μέση κατανάλωση κατά 1,5 λίτρα/100 χλμ. Μπορεί να μην ακούγονται πολλά, αλλά με 150 χιλιόμετρα καθημερινά και με την τιμή του πετρελαίου σταθερή στα 1,8 ευρώ (μέσος όρος σήμερα), ο οδηγός εξοικονομεί περί τα 1400 ευρώ σε πετρέλαιο κάθε χρόνο!
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το εσωτερικό έχει αποθηκευτικούς χώρους που χωράνε 135 λίτρα από μικροπράγματα.

Η καμπίνα του Master είναι ανασχεδιασμένη, ώστε να θυμίζει περισσότερο επιβατικό αυτοκίνητο, όμως μπορεί να διαμορφωθεί σε «γραφείο σε ρόδες». Το μεσαίο κάθισμα πέφτει και γίνεται γραφείο, υπάρχουν θήκες διαμορφωμένες για laptop, ενώ υπάρχουν θύρες φόρτισης Type C για μικροσυσκευές.
 
Οι αποθηκευτικοί χώροι όμως κλέβουν την παράσταση: 135 λίτρα συνολικού χώρου μοιράζονται στην καμπίνα σε ποτηροθήκες, ντουλαπάκια, χώρος στις πόρτες και στο ταμπλό, προσφέροντας 25% παραπάνω χώρο σε σχέση με το προηγούμενο Master.
 

Θα βρεθεί στην ελληνική αγορά στο δεύτερο μισό του 2024.

Το μεγάλο Van της Renault θα μπει στην παραγωγή την άνοιξη του 2024, ενώ στην Ελλάδα θα φτάσει κάπου μέσα στο δεύτερο μισό του 2024. Περιμένουμε να δούμε πόσο θα κοστίζει όταν τελικά θα φτάσει εδώ, καθώς και αν θα βγει πιο σύντομα μια υδρογονοκίνητη έκδοση.