Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η κοινοπραξία HYVIA, επικεφαλής της οποίας είναι η Renault, παρουσιάζει στην έκθεση του Παρισιού την έκδοση παραγωγής του Master Van H2-TECH.

Η κοινοπραξία HYVIA, επικεφαλής της οποίας είναι η Renault, παρουσιάζει στην έκθεση του Παρισιού την έκδοση παραγωγής του Master Van H2-TECH.

Οι κυψέλες καυσίμου και η μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα, προσδίδουν στο Master Van H2-TECH συνολική αυτονομία 400 χλμ., τη διπλάσια από το BEV μοντέλο.

Οι κυψέλες καυσίμου και η μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα, προσδίδουν στο Master Van H2-TECH συνολική αυτονομία 400 χλμ., τη διπλάσια από το BEV μοντέλο.

Οι 4 δεξαμενές της FORVIA λειτουργούν με πίεση 700 bar και είναι χωρητικότητας 1,6 κιλών υδρογόνου (συνολικά 6,4 κιλά).

Οι 4 δεξαμενές της FORVIA λειτουργούν με πίεση 700 bar και είναι χωρητικότητας 1,6 κιλών υδρογόνου (συνολικά 6,4 κιλά).

Βασικό πλεονέκτημα του οχήματος μηδενικών ρύπων, είναι πως ανεφοδιάζεται με υδρογόνο σε μόλις 5 λεπτά.

Βασικό πλεονέκτημα του οχήματος μηδενικών ρύπων, είναι πως ανεφοδιάζεται με υδρογόνο σε μόλις 5 λεπτά.

Εξολοκλήρου στη Γαλλία κατασκευάζεται το Master Van H2-TECH. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν...

Εξολοκλήρου στη Γαλλία κατασκευάζεται το Master Van H2-TECH. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν...

Πλήρως ψηφιακό το εσωτερικό του Master Van H2-TECH.

Πλήρως ψηφιακό το εσωτερικό του Master Van H2-TECH.

  • Η κοινοπραξία HYVIA, επικεφαλής της οποίας είναι η Renault, παρουσιάζει στην έκθεση του Παρισιού την έκδοση παραγωγής του Master Van H2-TECH.
  • Οι κυψέλες καυσίμου και η μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα, προσδίδουν στο Master Van H2-TECH συνολική αυτονομία 400 χλμ., τη διπλάσια από το BEV μοντέλο.
  • Οι 4 δεξαμενές της FORVIA λειτουργούν με πίεση 700 bar και είναι χωρητικότητας 1,6 κιλών υδρογόνου (συνολικά 6,4 κιλά).
  • Βασικό πλεονέκτημα του οχήματος μηδενικών ρύπων, είναι πως ανεφοδιάζεται με υδρογόνο σε μόλις 5 λεπτά.
  • Εξολοκλήρου στη Γαλλία κατασκευάζεται το Master Van H2-TECH. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν...
  • Πλήρως ψηφιακό το εσωτερικό του Master Van H2-TECH.

Με αυτονομία 400 χλμ. το Renault Master υδρογόνου

12.023 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2022)

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το Renault Master Van H2-TECH, το υδρογονοκίνητο Van που προσφέρει διπλάσια αυτονομία από την ηλεκτρική έκδοση μπαταρίας (BEV), ενώ φουλάρει με καύσιμο σε μόλις 5 λεπτά!

Αυτή είναι η έκδοση παραγωγής του Renault Master Van H2-TECH!

  • Ντεμπούτο στην έκθεση Παρισιού – Οι παραγγελίες ξεκίνησαν
  • Κυψέλες καυσίμου & μπαταρία για συνολική αυτονομία 400 χλμ.
  • Με 4 δεξαμενές υδρογόνου 6,4 κιλών – Φουλάρισμα σε 5 λεπτά
  • Με χώρο φόρτωσης 12 κ.μ. & ωφέλιμο έως 1.086 κιλά
 
Ένα μόλις χρόνο μετά την παρουσίαση της πρωτότυπης έκδοσης, η HYVIA -η κοινοπραξία της Renault για το υδρογόνο- λανσάρει στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, την έκδοση παραγωγής του υδρογονοκίνητου Renault Master Van H2-TECH, το οποίο κατασκευάζεται στη Γαλλία και είναι έτοιμο να βγει στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
 
Οι πρώτες δοκιμές του Renault Master Van H2-TECH πραγματοποιούνται από εταιρείες όπως οι AIRBUS, Alpine F1 Team και ENGIE. Σημειώνεται, πως στην έκθεση στο Παρίσι, το «παρών» δίνουν και οι πρωτότυπες εκδοχές των Master City Bus H2-TECH και Master Chassis Cab H2-TECH, τα οποία θα κυκλοφορήσουν του χρόνου. Στο εκθεσιακό περίπτερο της HYVIA παρουσιάζονται ακόμα ένας σταθμός ανεφοδιασμού με υδρογόνο, όπως και μια πρωτότυπη κυψέλη καυσίμου.


Οι κυψέλες καυσίμου και η μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα, προσδίδουν στο Master Van H2-TECH συνολική αυτονομία 400 χλμ., τη διπλάσια από το BEV μοντέλο.

Οι κυψέλες καυσίμου και η μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα, προσδίδουν στο Master Van H2-TECH συνολική αυτονομία 400 χλμ., τη διπλάσια από το BEV μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Φουλάρισμα σε 5 λεπτά

Βασικό πλεονέκτημα του οχήματος μηδενικών ρύπων, είναι πως ανεφοδιάζεται με υδρογόνο σε μόλις 5 λεπτά, προσφέροντας αυτονομία 400 χλμ. Και αν αυτή η επίδοση δεν σας εντυπωσιάζει, σημειώστε πως το ηλεκτρικό Master μπαταρίας προσφέρει αυτονομία μόλις 200 χλμ. και μάλιστα στην πρόσφατα αναβαθμισμένη εκδοχή του με τις μεγαλύτερες μπαταρίες των 52 kWh.
 
Εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου ισχύος 30 kW και μια μπαταρία 33 kWh, που τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα των 57 kW. Η μπαταρία, σε έναν φορτιστή των 7 kW χρειάζεται 6 ώρες για να γεμίσει πλήρως
 
Οι κυψέλες προσδίδουν στο όχημα αυτονομία 300 χλμ. και η μπαταρία επιπλέον 100 χλμ. Σημειώνεται, πως οι 4 δεξαμενές της FORVIA λειτουργούν με πίεση 700 bar και είναι χωρητικότητας 1,6 κιλών υδρογόνου (συνολικά 6,4 κιλά).

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες

Σε ό,τι αφορά στο Master Van υδρογόνου, αυτό διαθέτει έναν χώρο φόρτωσης όγκου 12 κ.μ., του οποίου το εσωτερικό ύψος ορίζεται στα 1.800 χλστ. και το πλάτος στα 1.765 χλστ. Το μεικτού βάρους 3.940 κιλών όχημα εμφανίζει ωφέλιμο φορτίο έως και 1.086 κιλά. Το μήκος του είναι στα 6.225 χλστ., το πλάτος με καθρέπτες στα 2.470 χλστ. και το ύψος στα 2.835 χλστ., με το μεταξόνιό του να ορίζεται στα 4.332 χλστ.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως το Master Van H2-TECH κατασκευάζεται εξολοκλήρου στη Γαλλία. Συγκεκριμένα, η παραγωγή λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της κοινότητας Batilly, η συναρμολόγηση των κυψελών καυσίμων και οι δοκιμές πραγματοποιούνται στη μονάδα της HYVIA που βρίσκεται στο Flins, ενώ η ενσωμάτωσή τους στο όχημα γίνεται στο Gretz-Armainvilliers, κοντά στο Παρίσι. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »