Όταν ζητείται από τον επιβάτη ένα RoboShuttle μέσω της εφαρμογής Shucle, το αυτόνομο λεωφορείο θα κατευθύνεται στο σημείο παραλαβής, υπολογίζοντας την καλύτερη διαδρομή χρησιμοποιώντας αλγόριθμους AI.

Το Hyundai H350 θα εξοπλίζεται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά.

Το όχημα έχει σχεδιαστεί για να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του, να λαμβάνει αποφάσεις και να ελέγχει τον «εαυτό» του ενώ οδηγεί στο δρόμο, απαιτώντας ελάχιστη παρέμβαση από έναν οδηγό ασφαλείας.

Το αυτόνομο «shuttle-bus» (λεωφορείο κλειστής διαδρομής) θα λειτουργεί σε μία διαδρομή μήκους 6,1 χλμ. στην πόλη Σετζόνγκ της Ν. Κορέας, στην οποία θα υπάρχουν 20 στάσεις για επιβάτες.

RoboShuttle: Αυτόνομη κινητικότητα από τη Hyundai

Μια υπηρεσία προηγμένης κινητικότητας με βάση τη ζήτηση, θα ξεκινήσει να δοκιμάζει στην πράξη σύντομα η Hyundai στη Ν. Κορέα, εφαρμόζοντας τη δική της τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και εξελιγμένους αλγόριθμους, σε ένα ειδικά τροποποιημένο mini-bus.

Στις 9 Αυγούστου θα ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία της υπηρεσίας «RoboShuttle» όπως ανακοίνωσε η Hyundai Motor Company. Πρόκειται για μια υπηρεσία που ανταποκρίνεται στη ζήτηση και αφορά σε οχήματα με υψηλή πληρότητα, τα οποία φέρουν τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και Τεχνητής Νοημοσύνης (AI). Οι δοκιμές θα λάβουν χώρα σε μία διαδρομή μήκους 6,1 χιλιομέτρων, στην «έξυπνη πόλη» Σετζόνγκ (Sejong Smart City) στη Νότια Κορέα.


Το Hyundai H350 θα εξοπλίζεται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά.

Το Hyundai H350 θα εξοπλίζεται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Η πιλοτική λειτουργία θα πραγματοποιηθεί χρησιμοποιώντας ως «shuttle-bus» (λεωφορείο κλειστής διαδρομής) το Hyundai H350, γνωστό ως Solati στην Κορέα, τη Μαλαισία και το Βιετνάμ. Θα εξοπλίζεται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά, στο κέντρο αυτόνομης οδήγησης της Hyundai Motor. Το εν λόγω όχημα έχει επίσης λάβει προσωρινή άδεια λειτουργίας «αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3» από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών της Νότιας Κορέας.

Το όχημα έχει σχεδιαστεί για να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του, να λαμβάνει αποφάσεις και να ελέγχει τον «εαυτό» του ενώ οδηγεί στο δρόμο, απαιτώντας ελάχιστη παρέμβαση από έναν οδηγό ασφαλείας.

Το όχημα έχει σχεδιαστεί για να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του, να λαμβάνει αποφάσεις και να ελέγχει τον «εαυτό» του ενώ οδηγεί στο δρόμο, απαιτώντας ελάχιστη παρέμβαση από έναν οδηγό ασφαλείας.

 
Hyundai: Στην Ευρώπη το λεωφορείο υδρογόνου (+vid)

Το αυτόνομο «shuttle-bus» (λεωφορείο κλειστής διαδρομής) θα λειτουργεί σε μία διαδρομή μήκους 6,1 χλμ. στην πόλη Σετζόνγκ της Ν. Κορέας, στην οποία θα υπάρχουν 20 στάσεις για επιβάτες.

Το αυτόνομο «shuttle-bus» (λεωφορείο κλειστής διαδρομής) θα λειτουργεί σε μία διαδρομή μήκους 6,1 χλμ. στην πόλη Σετζόνγκ της Ν. Κορέας, στην οποία θα υπάρχουν 20 στάσεις για επιβάτες.

 
Με βάση τις δυνατότητες αυτο-οδήγησης, το όχημα έχει σχεδιαστεί για να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του, να λαμβάνει αποφάσεις και να ελέγχει τον «εαυτό» του ενώ οδηγεί στο δρόμο, απαιτώντας ελάχιστη παρέμβαση από έναν οδηγό ασφαλείας. Το όχημα θα λειτουργεί στη διαδρομή των 6,1 χλμ., από το Κυβερνητικό Συγκρότημα της Σετζόνγκ προς τον Εθνικό Κήπο της πόλης, με 20 στάσεις για τους επιβάτες.
 
Πριν από την έναρξη των δοκιμών, η εταιρεία υπέγραψε ένα Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) με την Εταιρεία Μεταφορών της Σετζόγγκ, για να διευκολύνει την ομαλή λειτουργία του πιλοτικού προγράμματος, το οποίο θα λειτουργήσει επίσης σε συνεργασία με την Shucle (που πήρε το όνομά της από το «Shuttle» και το «Circle»), μια υπηρεσία κινητικότητας που ανταποκρίνεται στη ζήτηση και λειτουργεί στην πόλη. Ξεκίνησε από την AIRS Company, ένα εξειδικευμένο ερευνητικό εργαστήριο AI της Hyundai Motor Group.
 
Staria: Το απόλυτο πολυχρηστικό της Hyundai (+vid)
 
Σημειώνεται, πως η Shucle είναι η πρώτη «ride-pooling» υπηρεσία (συνεπιβατισμού) που ξεκίνησε στη Νότια Κορέα και η οποία προσφέρει λύσεις κοινής κινητικότητας σε επιβάτες με παρόμοιες διαδρομές, χρησιμοποιώντας αλγόριθμους για τον προσδιορισμό της βέλτιστης διαδρομής βάσει της ζήτησης. Η υπηρεσία αναμένεται να κάνει τη δημόσια συγκοινωνία πιο αποτελεσματική, καθώς το όχημα θα σταματάει μόνο σε σημεία παραλαβής και αποβίβασης που έχουν προεπιλεγεί από τους επιβάτες μέσω της εφαρμογής.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η υπηρεσία RoboShuttle θα συνδέσει την ιδιόκτητη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της εταιρείας με την τεχνολογία κινητικότητας AI της AIRS Company. Όταν ζητείται από τον επιβάτη ένα RoboShuttle μέσω της εφαρμογής Shucle, το αυτόνομο λεωφορείο θα κατευθύνεται στο σημείο παραλαβής, υπολογίζοντας την καλύτερη διαδρομή χρησιμοποιώντας αλγόριθμους AI.
 
Στην ΕΕ το νέο fuel-cell φορτηγό της Hyundai (+vid)
 
Η Hyundai Motor έχει ήδη να «στρατολογεί» επιβάτες που θέλουν να συμμετάσχουν στις δοκιμές της υπηρεσίας RoboShuttle, η οποία σχεδιάζεται να επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες περιοχές της χώρας. Μάλιστα, στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους, η εταιρεία σκοπεύει να εισαγάγει την υπηρεσία στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης των Hyundai Motor και Kia Namyang, παρέχοντας στους ερευνητές της αυτόνομες υπηρεσίες μεταφοράς με λεωφορείο.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement