Η Scania παρουσίασε νέες εναλλακτικές λύσεις στη σειρά των βαρέων τύπου κιβωτίων ταχυτήτων, τα G25CH και G33CH.
Για αυξημένη απόδοση καυσίμου και μεταφοράς
Η τελευταία γενιά αυτοματοποιημένων κιβωτίων ταχυτήτων της Scania φημίζεται για την τεχνολογική της υπεροχή. Όταν παρουσιάστηκαν το 2020, αυτά τα κιβώτια ταχυτήτων έφεραν τις καλύτερες δυνατότητες στην κατηγορία τους, όπως
αυξημένη απόδοση καυσίμου και μεταφοράς,
ομαλή και γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων και μειωμένο βάρος. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματά τους είναι η
μεγάλη εξάπλωση της σχέσης μετάδοσης που (μαζί με το σχετικό κιβώτιο ταχυτήτων του πίσω άξονα) διασφαλίζει ότι ο κινητήρας μπορεί να
λειτουργεί σε χαμηλές στροφές διατηρώντας ταυτόχρονα την πλήρη ροπή του.
Η βέλτιστη ισορροπία
Οι συνδυασμοί φορτηγών βαρέως τύπου με υψηλά μικτά βάρη αμαξοστοιχίας συνήθως χρησιμοποιούν πίσω άξονες φορείου 6x4 με «κοντή» μετάδοση (3,5:1 και άνω, μερικές φορές πολύ υψηλότερα). Σε λοφώδεις συνθήκες ή με υψηλή αντίσταση κύλισης, αυτό ασκεί μεγάλη πίεση στον εξερχόμενο άξονα του
κιβωτίου ταχυτήτων. Το κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, συνήθως σε συνδυασμό με άξονες μείωσης πλήμνης, είναι ευεργετικό για την εκκίνηση του οχήματος, καθιστώντας το φορτηγό πιο ισχυρό αλλά και σε υψηλότερες στροφές κινητήρα σε ταχύτητες πλεύσης.
Δεδομένου ότι η
Scania προσπαθεί για
χαμηλές στροφές κινητήρα και ευνοϊκή κατανάλωση καυσίμου, το κόλπο είναι να βρείτε τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ του γραναζιού του πίσω άξονα και της πραγματικής λειτουργίας. Οι ιδιότητες των
κιβωτίων ταχυτήτων βαρέως τύπου της
Scania σημαίνουν ότι περισσότερα φορτηγά μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν ταχύτερη σχέση μετάδοσης, ενώ έχουν όλα τα περιθώρια στο πλευρό τους.
Κατασκευή από αλουμίνιο, αθόρυβο και αποδοτικό
Η
σειρά G για το
Scania Opticruise παρουσιάστηκε το 2020 και έθεσε αμέσως ένα νέο σημείο αναφοράς για τον κλάδο. Ήταν 60 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, λόγω της εξ' ολοκλήρου αλουμινένιας κατασκευής του περιβλήματος και της μικρότερης διάστασής του, ενώ πρόσφερε επίσης χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.
Το εύρος G βοηθά τους χειριστές να
εξοικονομούν καύσιμο μέσω της μειωμένης εσωτερικής τριβής του και έχοντας μόνο δύο συγχρονιστές, καθώς χρησιμοποιεί πνευματικούς ενεργοποιητές και φρένα άξονα (συνολικά τρία). Όταν εργάζεστε με ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης κινητήρα, όπως το σύστημα μετάδοσης κίνησης Super-based, το G-range είναι καθοριστικό για γρήγορη και ακριβή αλλαγή ταχυτήτων.