Το ηλεκτροκίνητο «αγροτικό» υποστηρίζεται επενδυτικά από τον Jeff Bezos.
Πρόκειται για ένα όχημα… χαμαιλέοντα, με μήκος 4,4 μέτρα.
Πισωκίνητο, αποδίδει 201 άλογα και η αυτονομία του κυμαίνεται ανάμεσα στα 241 – 386 χλμ.
Μπορεί να ρυμουλκήσει κάτι παραπάνω από 450 κιλά & έχει ωφέλιμο βάρος 635 κιλά.
Πρόκειται για ένα όχημα… χαμαιλέοντα, με μήκος 4,4 μέτρα
Έτσι, το Slate Truck είναι ένα Pick-Up, με μήκος περίπου 4,4 μ. (σ.σ. ισοδυναμεί στον συγκεκριμένο τομέα με το Volvo XC40), πράγμα που το καθιστά προφανώς μικρότερο από τα υπόλοιπα «αγροτικά» που κυκλοφορούν στους αμερικάνικους δρόμους.
Την ίδια ώρα δε, αν κάτι προκαλεί εντύπωση στο εν λόγω όχημα, αυτό είναι πως η απλή διθέσια καμπίνα του δε διαθέτει σχεδόν καθόλου στάνταρ εξοπλισμό, αποφεύγοντας ακόμη και τα ηλεκτρικά παράθυρα, τους καθρέφτες ή το
σύστημα infotainment. Αντιθέτως, το βασικό concept εδώ είναι ο κάτοχος να προσαρμόσει το cockpit αναλόγως, ώστε να διαθέτει τα χαρακτηριστικά που εκείνος επιθυμεί ή χρειάζεται.
Ομοίως, όσον αφορά στο αμάξωμα, υπάρχουν δύο επιλογές θόλων εδώ: μία κιβωτιοειδής και μία με κεκλιμένη οροφή. Αμφότερα τα αμαξώματα εξάλλου, μπορούν εύκολα να τοποθετηθούν, με την ενσωμάτωση μιας δεύτερης σειράς καθισμάτων ακολούθως να καθιστά εφικτή τη μετατροπή του οχήματος σε ένα μικρό δίθυρο SUV.
Επιπλέον, η υποκείμενη δομή του Pick-Up είναι από ατσάλι, εντούτοις τα πολυκαρβονικά πάνελ του αμαξώματος δύνανται να εξατομικευτούν με διάφορες εργοστασιακές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των διαφόρων περιτυλίξεων και γραφικών που αλλάζουν το εξωτερικό χρώμα.
Οι πολλαπλοί μπροστινοί & πίσω προφυλακτήρες, τα φώτα, τα πλαϊνά σκαλοπάτια και τα λοιπά αξεσουάρ συμπληρώνουν συνακόλουθα την εικόνα, με το σετ των μαύρων χαλύβδινων τροχών (17) ιντσών να είναι στάνταρ και μια σειρά από ζάντες αλουμινίου ή ελαστικά off road να συνυπολογίζονται επίσης στις πιθανές επιλογές.
Πισωκίνητο, αποδίδει 201 άλογα και η αυτονομία του κυμαίνεται ανάμεσα στα 241 – 386 χλμ
Σε κάθε περίπτωση, παρόλο που παραπέμπει σε μια μικρογραφία off-roader, το Truck της Slate είναι ένα αποφασιστικά πισωκίνητο όχημα, χωρίς τη δυνατότητα επιλογής δεύτερου κινητήρα ή τετρακίνησης.
Τοιουτοτρόπως, ο
μοναδικός ηλεκτροκινητήρας του προσφέρει 201 ίππους, αντλώντας ενέργεια είτε από μια στάνταρ μπαταρία χωρητικότητας 52,7kWh είτε από ένα προαιρετικό πακέτο μπαταριών με συνολική χωρητικότητα 84,3kWh.
Κατά αντιστοιχία, άλλωστε, διαφοροποιούνται και τα επίπεδα αυτονομίας του οχήματος, μιας και στην πρώτη περίπτωση η εμβέλειά του τερματίζεται στα 241 χλμ. και στη δεύτερη στα 386 χλμ.
Και οι επιδόσεις; Με βάση τα επίσημα στοιχεία, αυτές ακόμη δεν έχουν οριστικοποιηθεί, ωστόσο στη Slate υποστηρίζουν ότι η βασική έκδοση με μπαταρία θα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε περίπου οκτώ δευτερόλεπτα, φτάνοντας σε τελική τα 145 χλμ/ώρα.
Μπορεί να ρυμουλκήσει κάτι παραπάνω από 450 κιλά & έχει ωφέλιμο βάρος 635 κιλά
Καταλήγοντας, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του «αγροτικού» εκτιμάται πως θα φτάνει τα 635 κιλά, με την ικανότητα ρυμούλκησής του να ανέρχεται σε κάτι περισσότερο από 450 κιλά, πληρώντας έτσι τις προδιαγραφές τόσο ενός αστικού όσο και ενός περιαστικού οχήματος εργασίας.