Diesel ή ηλεκτρικό Μεγάλο Van με Leasing; Τι παίρνεις;
Ποιο Μεγάλο Van έχει τον μεγαλύτερο όγκο φόρτωσης;
E-Ducato Cargo Box: Διεθνές ντεμπούτο στην IAA Transportation 2024!
Η νέα γενιά του Fiat Ducato έχει καταστήσει σαφές από την πρώτη στιγμή πως είναι σε θέση να συνεχίσει με αμείωτους ρυθμούς την εξαιρετική εμπορική πορεία των προκατόχων της που, από το 1981 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου, απαριθμούν περισσότερες από 2,6 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η πιο πρόσφατη προσθήκη στη
γκάμα του Fiat Ducato αναμένεται
να είναι οι εκδόσεις «Natural
Power» που θα εφοδιάζονται με έναν νέο, ειδικά εξελιγμένο
κινητήρα που κάνει χρήση τόσο της αμόλυβδης βενζίνης όσο και –κυρίως- του
φυσικού αερίου, ως καύσιμο.
Οι εκδόσεις «140 Natural Power»
του νέου Fiat Ducato θα
προσφέρονται τόσο στις σειρές Van, όσο και
στις εκδόσεις Combi (για συνδυασμένες μεταφορές
αγαθών και προσωπικού) και Panorama (για
μεταφορές επιβατών).
Παράλληλα, με την προσθήκη
των εκδόσεων Natural Power στην
γκάμα του νέου Ducato, η Fiat Professional μπορεί πλέον να υπερηφανεύεται
για την πληρέστατη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της που κάνουν χρήση
του φυσικού αερίου ως καύσιμο, η οποία, ανάλογα με τις αγορές, περιλαμβάνει τα
μοντέλα Panda Van, Punto Van, Fiorino και φυσικά τη νέα γενιά του Doblo.
Αποδοτικός κινητήρας 136 ίππων
Το νέο Fiat Ducato
140 Natural Power εφοδιάζεται με ένα μηχανικό
σύνολο 3,0λτ. που αποδίδει ισχύ 136 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή
350 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.
Η μέγιστη ταχύτητα του
οχήματος ορίζεται στα 159 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου
ορίζεται στα 13,1 kg/100χλμ. Αντίστοιχα, οι εκπομπές
ρύπων ανέρχονται στα 234g/km σύμφωνα
με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Ο εν λόγω κινητήρας έχει
εξελιχθεί και κατασκευάζεται από την FPT Industrial και έχει σχεδιαστεί εξ αρχής για χρήση του φυσικού
αερίου ως καύσιμο, με ειδικά εξαρτήματα που διασφαλίζουν την μέγιστη διάρκεια
ζωής του, την αξιοπιστία και φυσικά την αποδοτικότητα. Οι ρυθμίσεις του
προβλέπουν την χρήση του φυσικού αερίου ως κύριο καύσιμο ενώ όταν αυτό κοντεύει
να εξαντληθεί, το σύστημα τροφοδοσίας στρέφεται αυτόματα στη χρήση της
βενζίνης. Το ρεζερβουάρ για την αμόλυβδη βενζίνη έχει χωρητικότητας 15 λτ. και
διασφαλίζει αυτονομία 100 χλμ. ενώ αντίστοιχα, οι πέντε κυλινδρικές δεξαμενές
όπου το φυσικό αέριο αποθηκεύεται υπό πίεση 200bar, έχουν χωρητικότητα 220 λτ. (36 κιλών) και
διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 400 χλμ.
Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση φυσικού αερίου
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει επίσημα και η Fiat Professional, βάσει των ερευνών της, τα οχήματα που κάνουν χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο, εμφανίζουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές μικροσωματιδίων καθώς και ιδιαίτερα μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου και των πιο δραστικών επιβλαβών υδρογοανθράκων σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους καυσίμων. Παράλληλα, σε σύγκριση με την αμόλυβδη βενζίνη, τα μηχανικά σύνολα που κινούνται με CNG εμφανίζουν μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 23%.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr