ETH8: Το «ευέλικτο» ηλεκτρικό φορτηγό της BYD, στην IAA!
BYD E-Vali: Παγκόσμια πρεμιέρα στην IAA!
BYD ETP3 VS Nissan Townstar EV: Δύο Μικρά e-Vans σε... κόντρα
Δεδομένου ότι προσφέρει το μέγιστο ωφέλιμο μήκος, πλάτος αλλά και ύψος για τον χώρο φόρτωσης στην κατηγορία των Μικρών Vans, δεν είναι να απορεί κανείς που το ηλεκτρικό Maxus eDeliver 3 έχει να επιδείξει και τον μέγιστο ωφέλιμο όγκο (6,3κ.μ.).
Η επίδοση αυτή μάλιστα απαντάται στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο ενώ και τα 4,8κ.μ. της έκδοσης του με κοντό μεταξόνιο, θα το έφερναν στην κορυφή της κατηγορίας!
Πίσω από τον εκπρόσωπο της Maxus, η έκδοση με μακρύ μεταξόνιο του νέου Nissan Townstar (4,3m) επιδεικνύει τη 2η καλύτερη επίδοση, ενώ το ίδιο ισχύει και με την επέκταση του χώρου φόρτωσης (έως 4,9κ.μ.).
Αναλυτικότερα…
Μοντέλο | Ωφέλιμος όγκος (m3) ανά έκδοση |
Maxus eDeliver 3 | LWB = 6,3, SWB = 4,8 |
Nissan Townstar | L2 = 4,3 - 4,9, L1 = 3,3 - 3,9 |
Citroen Berlingo | L2 = 3,9 - 4,4, L1 = 3,3 - 3,8 |
Fiat Doblo | L2 = 3,9 - 4,4, L1 = 3,3 - 3,8 |
Opel Combo Cargo | L2 = 3,9 - 4,4, L1 = 3,3 - 3,8 |
Peugeot Partner | L2 = 3,9 - 4,4, L1 = 3,3 - 3,8 |
Toyota Proace City | L2 = 3,9 - 4,4, L1 = 3,3 - 3,8 |
Ford Transit Connect | L2 = 3,7 - 4,4, L1 = 3,0 - 3,7 |
VW Caddy | Maxi = 3,7, Standard = 3,1 |
BYD ETP3 | Standard = 3,5 |
Renault Express | Standard = 3,3 - 3,7 |
Mercedes-Benz Citan | Long = 3,24, Standard = 2,52 |
Ford Transit Courier | SWB = 2,4 - 2,6 |
Fiat Fiorino | Standard = 2,1 - 2,4 |
Σελίδα 1 | Τα Vanettes με τον κορυφαίο χώρο φόρτωσης! |
Σελίδα 2 | Ωφέλιμο μήκος έως 2,77m που μπορεί να επεκταθεί έως στα 3,55m! |
Σελίδα 3 | Το πλάτος μετράει διπλά! |
Σελίδα 4 | Η σημασία του ωφέλιμου πλάτους ανάμεσα στους θόλους των τροχών |
Σελίδα 5 | Ωφέλιμος όγκος έως και 6,3κ.μ. από ένα Μικρό Van! |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr