Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το αυτόνομο Scania που βρίσκεται υπό δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες στη Σουηδία. Στο μέλλον, τα LiDAR της Scantinel θα του επιτρέπουν να «βλέπει» 300 μέτρα μακριά.

Η χρηματοδότηση εκ μέρους της Scania, θα επιτρέψει στους ανθρώπους της Scantinel να βελτιώσουν περαιτέρω την τεχνολογία FMCW LiDAR.

Τις τεχνολογίες της συνεργάτιδας εταιρείας TuSimple, φέρουν τα αυτόνομα φορτηγά της Scania.

Για πρώτη φορά στην Ευρώπη δοκιμάζονται σε δημόσιους δρόμους, έμφορτα αυτόνομα φορτηγά.

Τα αυτόνομα Scania θα βλέπουν 300μ. μακριά (+vid)

7.193 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2021)

Προκειμένου τα μελλοντικά αυτόνομα φορτηγά της να «βλέπουν» τι γίνεται στον δρόμο 300 μέτρα μακριά, η Scania χρηματοδοτεί μια γερμανική start-up που εξελίσσει αισθητήρες LiDAR επόμενης γενιάς.

Σε συνέχεια της άδειας που έλαβε πρόσφατα από τη Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών -προκειμένου να υποβάλλει σε δοκιμές στον αυτοκινητόδρομο Ε4 τα αυτόνομα φορτηγά της- η Scania ανακοίνωσε μια νέα επένδυση ύψους 7,5 εκ. ευρώ στην εταιρεία τεχνολογίας Scantinel Photonics, ώστε αυτή να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία αισθητήρων LiDAR (Light Detection and Ranging).
 
Σημειώνεται, πως την επένδυση πραγματοποίησε η Scania Growth Capital, η εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων, που επενδύει σε εταιρείες ανάπτυξης με στρατηγική συνάφεια με το πεδίο της Scania. Σε ό,τι αφορά στη Scantinel, αυτή είναι μια γερμανική start-up που αποτελεί μέρος του ομίλου ZEISS Ventures. Η εταιρεία εξελίσσει και παράγει τους λεγόμενους αισθητήρες FMCW LiDAR (Frequency Modulated Continuous Wave), για τα επόμενης γενιάς συστήματα LiDAR, τα οποία θα τοποθετηθούν σε οχήματα που θα εμφανίζουν υψηλότερες δυνατότητες αυτόνομης κίνησης.
 
Αξίζει να τονιστεί, πως η τεχνολογία που εξελίσσει η Scantinel προσφέρει τη δυνατότητα καταγραφής των δεδομένων σε οχήματα που κινούνται σε απόσταση 300 μέτρων, με την εταιρεία να υπόσχεται μάλιστα και ένα υψηλό επίπεδο ανάλυσης. Η χρηματοδότηση εκ μέρους της Scania, θα επιτρέψει στους ανθρώπους της εταιρείας να βελτιώσουν περαιτέρω την τεχνολογία FMCW LiDAR, αλλά και να προχωρήσουν στην εμπορική εφαρμογή της, σε στενή συνεργασία με πελάτες και τεχνολογικούς συνεργάτες.
 
Κατά τα λοιπά, υπενθυμίζεται πως οι δοκιμές της Scania στον σουηδικό αυτοκινητόδρομο, πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την TuSimple, μια ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης, με την οποία ο όμιλος TRATON (μέρος του οποίου αποτελεί και η Scania) συνεργάζεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα εν λόγω φορτηγά φέρουν τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 της κλίμακας SAE. Ένας μηχανικός δοκιμών βρίσκεται στην καμπίνα του κάθε φορτηγού, ώστε να παρακολουθεί και να επαληθεύει τις πληροφορίες που μεταδίδονται στο φορτηγό από τους αισθητήρες, μέσω των οποίων είναι εφικτή η αυτόνομη οδήγηση.
 
Δείτε στο παρακάτω βίντεο της Scania τις σχετικές δοκιμές: