ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Mercedes-Benz Actros είναι ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά και πιο αποδοτικά βαρέα φορτηγά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μεταξύ άλλων, είναι το πρώτο φορτηγό μαζικής παραγωγής που δεν φέρει πλευρικούς καθρέπτες αλλά ειδικές κάμερες ενώ…

… χάρη στο σύστημα «Multimedia Cockpit», προσφέρει ένα πλήρως ψηφιακό και «συνδεδεμένο» περιβάλλον εργασίας στον οδηγό.

Τα κάνει σχεδόν όλα μόνο του!

3.077 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2019)

Στις σελίδες του νέου τεύχους του Auto Τρίτη Επαγγελματικά που κυκλοφορεί σύντομα, μπορείτε να ενημερωθείτε για τις πρωτοποριακές δυνατότητες του κορυφαίου επαγγελματικού οχήματος της Mercedes-Benz Trucks.

Ο κλάδος των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων αναμένεται να τροποποιηθεί άρδην μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια, τόσο λόγω των νέων νομοθετικών πρωτοβουλιών σε επίπεδο ΕΕ που αφορούν στην σχεδίαση τους, όσο και λόγω της αλματώδους τεχνολογικής εξέλιξης τους, που σταδιακά θα επιφέρει το «Επίπεδο 5» ως προς την δυνατότητα αυτόνομης κίνησης τους, δηλαδή την εποχή της πλήρους αυτονόμησης τους, όταν δηλαδή δεν θα περιλαμβάνεται θέση οδήγησης στο εσωτερικό της καμπίνας.
Στις σελίδες του επόμενου τεύχους του Auto Τρίτη Επαγγελματικά που κυκλοφορεί σύντομα, μπορείτε να βρείτε τις εντυπώσεις μας από ένα εκ των πιο εξελιγμένων τεχνολογικά βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, το νέο Mercedes-Benz Actros, από την επίσημη οδηγική του παρουσίαση στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου στα περίχωρα της Βαρκελώνης.
Με ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον «εργασίας» για τον οδηγό (σύστημα «Multimedia Cockpit»), νέες κάμερες στη θέση των παραδοσιακών πλευρικών καθρεπτών (σύστημα MirrorCam) καθώς και προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της ενεργητικής του ασφάλειας όπως τα Sideguard Assist, Active Drive Assist, Predictive Powertrain Control και φυσικά το Active Brake Assist 5ης γενιάς, το νέο Mercedes-Benz Actros, πέραν της εντυπωσιακής αποδοτικότητας του, είναι ουσιαστικά ένα από τα πρώτα φορτηγά που μπορεί να επιταχύνει, να επιβραδύνει ή και να στρίψει (υπό προϋποθέσεις) μόνο του!
Περισσότερα στο νέο τεύχος του Auto Τρίτη Επαγγελματικά.