Συνδυασμός του EcoBoost 2.3 με ένα ηλεκτροκινητήρα
Η προσθήκη ενός
plug-in υβριδικού συστήματος 2.3 λτ. επέκτεινε ακόμα περισσότερο τη γκάμα του πιο καλοπουλημένου pick-up στην Ευρώπη. Το
Ford Ranger PHEV συνδυάζει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείτε με ρεύμα από μία μικρή μπαταρία. Δυστυχώς, η εταιρεία δεν παρέχει στοιχεία απόδοσης, αλλά ισχυρίζεται ότι η plug-in έκδοση αποδίδει περισσότερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο
Ranger παραγωγής στην ιστορία. Όσον αφορά την ισχύ, ο
EcoBoost 2,3 λίτρων σε μη ηλεκτροκίνητη μορφή παράγει
270 ίππους και το νέο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης πιθανότατα ξεπερνά αυτό το ποσοστό χάρη στην πρόσθετη ηλεκτρική υποστήριξη.
Ηλεκτρική αυτονομία 45 χλμ. & ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνους
Όσον αφορά την αυτονομία, η
Ford λέει ότι στοχεύει σε μια πλήρως
ηλεκτρική αυτονομία έως και 45 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η εκτιμώμενη
ικανότητα ρυμούλκησης είναι 3,5 τόνοι, ενώ μια άλλη καινοτομία που εισάγει η
Ford στην οικογένεια
Ranger είναι το
Pro Power Onboard, το οποίο παρέχει πρίζες ρεύματος στην καρότσα για εργαλεία και συσκευές.
Ίδια θηριώδης εμφάνιση και νέα σχεδίαση στους τροχούς
Στην εμφάνιση, δεν υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ των τυπικών μοντέλων που λειτουργούν με καύση και της νέας plug-in υβριδικής έκδοσης. Προφανώς, υπάρχει μια θύρα φόρτισης τοποθετημένη στο πίσω φτερό και μια νέα σχεδίαση για τους τροχούς 18 ιντσών, ενώ το λογότυπο
PHEV στα πλαϊνά μαρσπιέ μαρτυρά το υβριδικό σύστημα.
Οι φήμες για τον εξηλεκτρισμό του «αδερφού» Amarok
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η
Ford θα βάλει το
νέο Ranger PHEV στις γραμμές παραγωγής αργότερα φέτος και θα παραδώσει τα πρώτα μοντέλα στους πελάτες στις αρχές του επόμενου έτους. Το ηλεκτροκίνητο φορτηγό θα είναι αρχικά διαθέσιμο αποκλειστικά σε εξοπλιστική έκδοση Wildtrak, καθώς στο μέλλον αναμένονται ακόμα περισσότερες. Αξίζει να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο, πως η
Volkswagen δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την
plug-in υβριδική έκδοση του
Amarok, το οποίο κατασκευάζεται από τη
Ford στο εργοστάσιό της στη Νότια Αφρική.