Συντήρηση PRO diesel οχημάτων. Η βίβλος.
Ύστερα από το πράσινο, το κόκκινο και το πορτοκαλί χρώμα στα φανάρια, μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να δούμε έναν καινούργιο φωτεινό σηματοδότη λευκού χρώματος που θα αφορά σε νέα… τεχνολογικά δεδομένα.
Όσο οδεύουμε προς την υιοθέτηση ριζοσπαστικότερων λύσεων βιωσιμότητας στους δρόμους, λογικό κι επόμενο είναι να αυξάνονται οι έρευνες για τρόπους και μεθόδους που θα βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής μας, σε συνάρτηση με την προστασία του περιβάλλοντος.
Μια τέτοια λύση, λοιπόν, εξετάζουν ερευνητές και μηχανικοί του Πανεπιστημίου της North Carolina, οι οποίοι πραγματοποιούν μελέτη για την υιοθέτηση ενός νέου τέταρτου φαναριού, που θα συνεισφέρει στη μείωση της κίνησης, αλλά και της κατανάλωσης καυσίμου.
Πώς; Απευθυνόμενο στα αυτόνομα οχήματα, ο νέος φωτεινός σηματοδότης θα αλληλεπιδρά με τα αυτόνομα οχήματα στους δρόμους – μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως τα αυτόνομα οχήματα έχουν τη δυνατότητα και τώρα να επικοινωνούν μεταξύ τους. ΚατΆ αυτόν τον τρόπο, όταν π.χ. μαζεύονται πολλά αυτόνομα οχήματα σε μια διασταύρωση, θα ανάβει το άσπρο φανάρι, πράγμα που σημαίνει πως τα αυτόνομα οχήματα σε αυτήν την περίπτωση θα αναλαμβάνουν τον έλεγχο των φαναριών. Έτσι, θα αλλάζουν οι χρόνοι που παραμένουν αναμμένα τα φανάρια, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η ροή των αυτοκινήτων και της κίνησης.
Συνακόλουθα, οι οδηγοί πίσω από τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα… συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις τους για όσο το τέταρτο φανάρι θα είναι αναμμένο. 'Aρα, όταν θα πάνε να περάσουν μια διασταύρωση ή να κινηθούν, το ίδιο θα κάνει και ο οδηγός, ενώ ομοίως το ίδιο θα ισχύει και όταν ακινητοποιούνται.
Αντίστοιχα, όταν τα αυτόνομα οχήματα γύρω από το φανάρι μειώνονται, τότε θα επιστρεφουμε στην κανονικότητα του φωτεινού σηματοδότη, δηλαδή με πράσινο, κόκκινο και πορτοκαλί.
Βασικά, όπως υποστηρίζουν οι ερευνητές, μέσα από αυτήν την διαδικασία θα περιοριστούν οι διαδοχικές εκκινήσεις και διακοπές τύπου «σταμάτα-ξεκίνα», πράγμα που σε μεγάλο ποσοστό θα μειώσει όχι μόνο το μποτιλιάρισμα, αλλά και την κατανάλωση καυσίμων.
Εκ των υπευθύνων στην έρευνα, ο καθηγητής Ali Hajbabaje, τόνισε: «… Όταν το 10% των οχημάτων σε έναν κόμβο είναι αυτόνομα, οι καθυστερήσεις μειώνονται περίπου 3%, ενώ όταν τα αυτόνομα αυξηθούν στο 30%, τότε η κίνηση μειώνεται κατά 10,7%».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Σίγουρα όχι άμεσα, δεδομένου πως η τεχνολογία σχετικά με τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης δεν πληροί ακόμα τις προϋποθέσεις για την εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου, εξ ου και η πρόθεση σε πρώτη φάση να δοκιμαστεί σε πιο ελεγχόμενους χώρους, όπως π.χ. λιμάνια.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr