ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

«Στιβαρός» σχεδιαστικά και κατασκευαστικά ο εσωτερικός διάκοσμος του VW Amarok, κερδίζει τις εντυπώσεις με τις πολλαπλές –επιπλέον της X-Class- θέσεις για μικροαντικείμενα.

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος ενώ το σύστημα πολυμέσων εφοδιάζεται με οθόνη αφής και είναι αρκετά πιο πρακτικό σε χειρισμό.

Τα καθίσματα «ergoComfort» της έκδοσης Aventura στο Amarok είναι ουσιαστικά η κορυφαία πρόταση στην κατηγορία ενώ, εξαιρετικό είναι και το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος της καμπίνας για τους πίσω επιβάτες.

Σαφέστατα πιο ελκυστικό σχεδιαστικά το εσωτερικό της X-Class, έχει να επιδείξει πολλαπλές επενδύσεις από χρώμιο / αλουμίνιο, στην κεντρική κονσόλα, το ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών.

Πολλαπλές είναι οι πληροφορίες που παρέχει ο πίνακας οργάνων της X-Class ωστόσο, ο χειρισμός του συστήματος πολυμέσων απαιτεί αρκετό χρόνο εξοικείωσης από τον κάτοχο του οχήματος.

Με δερμάτινες επενδύσεις και πολύ καλή πλευρική στήριξη του σώματος, τα καθίσματα της X-Class προσφέρουν ένα υψηλό επίπεδο άνεσης και στους πέντε επιβάτες που μπορεί να φιλοξενήσει.

Εσωτερικό: Πιο κομψή η X-Class, περισσότεροι χώροι για το Amarok

23.394 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2019)

Με τον εσωτερικό διάκοσμο του VW Amarok να μην ικανοποιεί απόλυτα σε ότι αφορά στη σχεδίαση αλλά και τα –σκληρά σε αίσθηση- πλαστικά το υψηλό κόστος αγοράς της έκδοσης Aventura, είναι σαφές πως η έκδοση «X350d Power» της X-Class με τις πολλαπλές επενδύσεις από αλουμίνιο και την πιο… εμπνευσμένη σχεδίαση για το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, κερδίζει τις εντυπώσεις.
Ωστόσο, εκεί που η X-Class υπολείπεται και μάλιστα πολύ είναι ο τομέας των θηκών και αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα καθώς μόνο στο εσωτερικό των θυρών και εντός του κεντρικού υποβραχιονίου θα βρει κάποιος για να ακουμπήσει π.χ. το κινητό του ή ένα ποτήρι / μπουκάλι.
Σε αμφότερες τις προτάσεις το επίπεδο της απόδοσης του συστήματος κλιματισμού, των πολυμέσων και φυσικά οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι σαφώς πάνω από τον μέσο όρο, απόρροια και του μεγάλου πλάτους του αμαξώματος. Αμφότερα τα μοντέλα εφοδιάζονται με ηλεκτρικά ελεγχόμενα καθίσματα, τα «ergoComfort» του Amarok με τις 14 ρυθμίσεις ωστόσο, σίγουρα θέτουν νέα πρότυπα για την κατηγορία.
Πέραν αυτού, θα μπορούσαμε να πούμε πως ο θόρυβος από τον V6 κινητήρα είναι πιο αισθητός στο εσωτερικό της X-Class αν και φυσικά στις υψηλές στροφές λειτουργίας του.