Νέος κινητήρας 2,2λτ. για το Isuzu D-Max!
Telo MT1: Αυλαία στις αρχές του 2025 για το νέο -mini- ηλεκτρικό Pick-Up!
Με τον εσωτερικό διάκοσμο του VW Amarok να μην ικανοποιεί απόλυτα σε ότι αφορά στη σχεδίαση αλλά και τα –σκληρά σε αίσθηση- πλαστικά το υψηλό κόστος αγοράς της έκδοσης Aventura, είναι σαφές πως η έκδοση «X350d Power» της X-Class με τις πολλαπλές επενδύσεις από αλουμίνιο και την πιο… εμπνευσμένη σχεδίαση για το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, κερδίζει τις εντυπώσεις.
Ωστόσο, εκεί που η X-Class υπολείπεται και μάλιστα πολύ είναι ο τομέας των θηκών και αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα καθώς μόνο στο εσωτερικό των θυρών και εντός του κεντρικού υποβραχιονίου θα βρει κάποιος για να ακουμπήσει π.χ. το κινητό του ή ένα ποτήρι / μπουκάλι.
Σε αμφότερες τις προτάσεις το επίπεδο της απόδοσης του συστήματος κλιματισμού, των πολυμέσων και φυσικά οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι σαφώς πάνω από τον μέσο όρο, απόρροια και του μεγάλου πλάτους του αμαξώματος. Αμφότερα τα μοντέλα εφοδιάζονται με ηλεκτρικά ελεγχόμενα καθίσματα, τα «ergoComfort» του Amarok με τις 14 ρυθμίσεις ωστόσο, σίγουρα θέτουν νέα πρότυπα για την κατηγορία.
Πέραν αυτού, θα μπορούσαμε να πούμε πως ο θόρυβος από τον V6 κινητήρα είναι πιο αισθητός στο εσωτερικό της X-Class αν και φυσικά στις υψηλές στροφές λειτουργίας του.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr