Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αμφότεροι οι… μονομάχοι αποδίδουν ισχύ 258 ίππων λίγο πάνω από τις 3.000 σ.α.λ. ωστόσο, η μέγιστη ροπή του VW Amarok είναι κατά 30 Nm υψηλότερη.

Το αυτόματο «7G-Tronic» κιβώτιο της X-Class έχει μια αισθητή (σε σχέση με το Amarok) υστέρηση του turbo στις μεσαίες στροφές λειτουργίας…

… στοιχείο που μετριάζεται ωστόσο με την επιλογή της λειτουργίας «Sport» στο πρόγραμμα «Dynamic Select».

Με το overboost να αυξάνει για λίγο τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα στους 272 ίππους, το Amarok προσφέρει καλύτερες επιταχύνσεις.

Πιο ροπάτο και άμεσο σε απόκριση το VW Amarok

22.912 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2019)

O V6 TDI πετρελαίοκινητήρας του Amarok αποδίδει 30 Nm ροπής επιπλέον ενώ το overboost στις υψηλές στροφές λειτουργίας του, αυξάνει για διάστημα δευτερολέπτων την μέγιστη ισχύ στους 272 ίππους.
Στην πράξη, το εν λόγω μηχανικό σύνολο ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού, κυρίως λόγω μιας –σχετικής- υστέρησης του turbo που γίνεται αισθητή στις μεσαίες στροφές λειτουργίας του κινητήρα με λογότυπο το αστέρι.
Σε κάθε περίπτωση, τα αυτόματα κιβώτια διακρίνονται για τις γρήγορες εναλλαγές των σχέσεων με το «7G-Tronic Plus» της Mercedes-Benz να έχει πιο σαφή προσανατολισμό στην άνεση αν και, μέσω των διαφορετικών λειτουργιών που μπορεί να επιλέξει κανείς στο πρόγραμμα «Dynamic Select» (βλέπε π.χ.
Sport), μπορεί κανείς να κάνει πιο «πιπεράτη» την αίσθηση της X-Class.

Σε κάθε περίπτωση, αμφότερα τα οχήματα εφοδιάζονται με ειδικά χειριστήρια στο τιμόνι για τη σειριακή / χειροκίνητη εναλλαγή των σχέσεων.