Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το 1ο φορτηγό υδρογόνου της Hyundai διένυσε ήδη 10 εκ. χλμ.!

3.682 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2024)
Το 1ο φορτηγό υδρογόνου της Hyundai διένυσε ήδη 10 εκ. χλμ.!

Το 1ο φορτηγό υδρογόνου της Hyundai διένυσε ήδη 10 εκ. χλμ.!

Το 1ο φορτηγό υδρογόνου της Hyundai διένυσε ήδη 10 εκ. χλμ.!

  • Το 1ο φορτηγό υδρογόνου της Hyundai διένυσε ήδη 10 εκ. χλμ.!
  • Το 1ο φορτηγό υδρογόνου της Hyundai διένυσε ήδη 10 εκ. χλμ.!
  • Το 1ο φορτηγό υδρογόνου της Hyundai διένυσε ήδη 10 εκ. χλμ.!

-Το XCIENT Fuel Cell χρειάστηκε περίπου 3,5 χρόνια για να «σπάσει» το συγκεκριμένο φράγμα διανυθείσας απόστασης!
-Αποδίδει 469 ίππους, με 2.237Nm ροπή και αυτονομία άνω των 400 χλμ.
-Μείωση ρύπων που αντιστοιχεί σε 5 εκατ. τετραγωνικά μέτρα πευκοδάσους

Το XCIENT Fuel Cell, χρειάστηκε περίπου 3,5 χρόνια για να «σπάσει» το συγκεκριμένο φράγμα διανυθείσας απόστασης!

Τα δέκα εκατομμύρια χλμ. σωρευτικής απόστασης σε στόλους της Ελβετίας, ξεπέρασαν τα φορτηγά, XCIENT Fuel Cell της Hyundai, ήτοι τα πρώτα οχήματα του είδους που χρησιμοποίησαν κυψέλες καυσίμου υδρογόνου στον κόσμο.
Μάλιστα, πρόκειται για ένα επίτευγμα που χρειάστηκε μόλις 3 χρόνια και 8 μήνες για να γίνει πράξη, καθώς το XCIENT Fuel Cell ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Ελβετία τον Οκτώβριο του 2020, ενώ στην παρούσα φάση 48 φορτηγά τέτοιου τύπου δραστηριοποιούνται στα εδάφη της Ελβετίας.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως η Hyundai Motor δεν προμηθεύει μόνο φορτηγά με κυψέλες καυσίμου XCIENT στην Ελβετία, αλλά υποστηρίζει και συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία ενός εμπορικού οικοσυστήματος υδρογόνου. Απόδειξη, η διεθνής εμπορική έκθεση CES 2024, όπου η Hyundai Motor ανακοίνωσε την επέκταση της HTWO, της εταιρείας δηλαδή που ειδικεύεται στην υδρογονοκίνηση και η οποία αποτελεί μέλος της Hyundai Motor Group. Η εταιρεία HTWO, λοιπόν, θα λειτουργεί πλέον ως το εμπορικό σήμα ολόκληρης της επιχειρηματικής αλυσίδας υδρογόνου για τον όμιλο Hyundai - από την παραγωγή έως την αποθήκευση, τη μεταφορά και τη χρήση.
Παράλληλα, τον Μάιο, η Hyundai Motor παρουσίασε την επιχείρηση καθαρής εφοδιαστικής στις ΗΠΑ στην έκθεση Advanced Clean Transportation (ACT) Expo 2024, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας για την οικοδόμηση μιας κοινωνίας υδρογόνου, ενώ στο πλαίσιο των βασικών έργων logistics υδρογόνου στις ΗΠΑ υλοποίησε το έργο NorCAL ZERO, το οποίο περιελάμβανε την ανάπτυξη 30 φορτηγών με κυψέλες καυσίμου XCIENT στην Καλιφόρνια για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και οχημάτων. Συνοψίζοντας, το XCIENT έχει αναπτυχθεί σε 10 χώρες συνολικά, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ελβετίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ολλανδίας, της Νέας Ζηλανδίας, της Κορέας, του Ισραήλ, της Σαουδικής Αραβίας και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
 

Αποδίδει 469 ίππους, με 2.237Nm ροπή και αυτονομία άνω των 400 χλμ.

Τροφοδοτούμενο από ένα σύστημα με δυο κυψέλες καυσίμου των 90kW (συνολική ισχύς 180kW), σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με ιπποδύναμη 469hp, το XCIENT Fuel Cell έχει μέγιστη ροπή έως 2.237Nm, ενώ η αυτονομία του ξεπερνάει τα 400 χλμ.  
Συν τοις άλλοις, διαθέτει επτά μεγάλες δεξαμενές υδρογόνου οι οποίες προσφέρουν συνδυασμένη χωρητικότητα αποθήκευσης περίπου 31 κιλών καυσίμου, την ίδια ώρα που ένα σετ τριών μπαταριών με ισχύ 72kWh υποστηρίζει την απόδοση. Από εκεί και πέρα, ο ανεφοδιασμός μιας γεμάτης δεξαμενής υδρογόνου διαρκεί περίπου από 8 έως 20 λεπτά, ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Μείωση ρύπων που αντιστοιχεί σε 5 εκατ. τετραγωνικά μέτρα πευκοδάσους

Σύμφωνα με τη Hyundai, σε σύγκριση με ένα στόλο πετρελαιοκίνητων φορτηγών που θα εκπέμψει περίπου 6.300 τόνους διοξειδίου του άνθρακα στα 10 εκατομμύρια χλμ., το ηλεκτρικό φορτηγό με κυψέλες καυσίμου XCIENT παρέχει σημαντική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Πιο αναλυτικά, η μείωση αυτή ισοδυναμεί με την ποσότητα άνθρακα που απορροφάται ετησίως από περίπου 700.000 πεύκα ή με τη δημιουργία ενός πευκοδάσους που καλύπτει 5 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα.
Τέλος, όλα τα φορτηγά με κυψέλες καυσίμου XCIENT που κυκλοφορούν στην Ελβετία χρησιμοποιούν μόνο «πράσινο υδρογόνο», που σημαίνει πως δεν εκπέμπεται καθόλου διοξείδιο του άνθρακα (CO2) κατά τη διαδικασία της παραγωγής.