ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το Farizon SV μετατρέπεται σε taxi!

(2/9/2025)
Το taxi, Farizon SV.

Το taxi, Farizon SV.

Το Farizon SV Combi

Το Farizon SV Combi

  • Το taxi, Farizon SV.
  • Το Farizon SV Combi

Παρουσιάστηκε πρόσφατα από την κινέζικη εταιρεία η minibus έκδοση του ηλεκτρικού Van – που θα έχει (;) αυτονομία 370 χλμ.
Αν και διαθέσιμη προς το παρόν μόνο στην Κίνα, η συγκεκριμένη παραλλαγή αναμένεται να έρθει και στην Ευρώπη.
Μαζί με το minibus, παρουσιάστηκε και μια έκδοση Combi, που θα προσφέρεται σε δυο μήκη (L1 και L2).
Στην πλατφόρμα GXA-M της Farizon, για βελτιωμένη αποδοτικότητα, βασίζονται αμφότερα τα οχήματα.

PRO.autotriti Team

Παρουσιάστηκε πρόσφατα από την κινέζικη εταιρεία η minibus έκδοση του ηλεκτρικού Van – που θα έχει (;) αυτονομία 370 χλμ.

Με επτά (7) θέσεις στο εσωτερικό του Van, παρουσιάστηκε η παραλλαγή taxi του Farizon SV, σε ένα εγχείρημα που ξεχωρίζει για τις ειδικές προσαρμογές του όπως είναι π.χ. το χαμηλότερο σκαλοπάτι στην καμπίνα, καθώς και η ηλεκτρική συρόμενη πλαϊνή πόρτα που παρέχει μια πρόσβαση ανοίγματος 900 χιλιοστών.
Ομοίως, στο πίσω μέρος υπάρχουν δυο θύρες που ανοίγουν αποκαλύπτοντας έναν χώρο φόρτωσης που καλύπτει μέχρι και 630 λίτρα φορτίου - με τη Farizon να ισχυρίζεται μάλιστα πως το συγκεκριμένο σημείο μπορεί να «φιλοξενήσει» έως και έξι μεγάλες βαλίτσες.
Όσον αφορά στα καθίσματα αυτά καθαυτά δε, αξίζει να σημειωθεί εδώ πως εκείνα χωρίζονται σε τρεις σειρές - με δύο θέσεις να εδράζονται στη μέση και τρεις στο πίσω μέρος -, ενώ η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα πραγματοποιείται μέσω ενός «ευρύχωρου κεντρικού διαδρόμου», με το συνολικό ύψος της οροφής να ανέρχεται στα 1.340 χιλιοστά & κάθε σειρά να διαθέτει ποτηροθήκες, ένα πολυλειτουργικό ντουλαπάκι & θύρες φόρτισης USB-C.
Όσο για το σκέλος της αυτονομίας; Όπως υποστηρίζουν στη Farizon, η έκδοση taxi έχει εμβέλεια 370 χλμ. (σ.σ. κάτι λιγότερο δηλαδή από τα 398 χλμ. του Panel Van), με τη φόρτιση του οχήματος από το 20% στο 80% να λαμβάνει χώρα μέσα σε 30 λεπτά.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>