Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, το οποίο δοκιμάζεται υπό αντίξοες συνθήκες στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, το οποίο δοκιμάζεται υπό αντίξοες συνθήκες στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας.

Το Mercedes eEconic στον Αρκτικό Κύκλο (+vid)

5.976 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2022)

Κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic, το οποίο υποβάλλεται σε δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο σε θερμοκρασίες έως και -25οC, προκειμένου να είναι έτοιμο να λανσαριστεί στο 2ο μισό του τρέχοντος έτους.

Στο 2ο μισό του 2022 το ηλεκτρικό eEconic!

  • Δοκιμές εξέλιξης στο Ροβανιέμι στους -25οC
  • Ακολουθούν δοκιμές από πελάτες της Mercedes-Benz
  • Στο πάτωμα του ηλεκτρικού eActros
  • Μεικτό 27 τ. και ισχύς έως 536 hp
 
Πριν από την επικείμενη έναρξη της σειράς παραγωγής το δεύτερο εξάμηνο του έτους, το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic υποβάλλεται σε χειμερινές δοκιμές στον Αρκτικό Κύκλο. Σε θερμοκρασίες έως και -25οC, οι μηχανικοί ανάπτυξης της Mercedes-Benz Special Trucks δοκίμασαν το ηλεκτρικό φορτηγό που προορίζεται για δημοτική χρήση στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας.
 
Οι μηχανικοί δοκίμασαν τη συμπεριφορά των μπαταριών και του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και των σχετικών συστημάτων σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Οι μπαταρίες του οχήματος φορτίστηκαν σε διάφορους σταθμούς φόρτισης προκειμένου να ελεγχθεί η συμβατότητα μεταξύ του οχήματος και των σταθμών φόρτισης.


Σε θερμοκρασίες έως και -25οC, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz δοκιμάζουν την απόδοση των μπαταριών και των ηλεκτρικών κινητήρων, αλλά και η συμβατότητά του με διάφορους σταθμούς φόρτισης.

Σε θερμοκρασίες έως και -25οC, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz δοκιμάζουν την απόδοση των μπαταριών και των ηλεκτρικών κινητήρων, αλλά και η συμβατότητά του με διάφορους σταθμούς φόρτισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθούν οι δοκιμές από πελάτες

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας έλεγξαν επίσης την πρακτικότητα του eEconic -το οποίο βρίσκεται σχεδόν σε επίπεδο παραγωγής- χρησιμοποιώντας προσομοιωμένες διαδρομές περισυλλογής απορριμμάτων. Τα οχήματα πρέπει να λειτουργούν αξιόπιστα ακόμη και σε αντίξοες καιρικές συνθήκες και να εκπληρώνουν τα καθήκοντά τους, ειδικά σε δημοτική χρήση. Η δοκιμή στη Φινλανδία έδειξε ότι το eEconic πληροί αυτές τις απαιτήσεις – με χαμηλό θόρυβο και τοπικά ουδέτερο άνθρακα. Το eEconic είναι τώρα έτοιμο για το επόμενο βήμα: την πρακτική δοκιμή με πελάτες.

Στο πάτωμα του eActros

Υπενθυμίζεται, πως σε ό,τι αφορά στην αρχιτεκτονική του, το eEconic εκμεταλλεύεται την παγκόσμια πλατφόρμα της Daimler Truck, με το χαμηλού δαπέδου ηλεκτρικό φορτηγό να στηρίζεται στο eActros, το οποίο ξεκίνησε πέρυσι να παράγεται και πλέον έχει αρχίσει να παραδίδεται στους πρώτους πελάτες της γερμανικής μάρκας.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως το μεικτό βάρος του eEconic ανέρχεται στους 27 τόνους. Θα κυκλοφορήσει αρχικά ως απορριμματοφόρο όχημα διαμόρφωσης 6x2/NLA. Όπως συμβαίνει και με το eActros, η γραμμή κίνησης του eEconic αποτελείται από έναν ηλεκτρικό άξονα με δύο ενσωματωμένους ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων.
 
Η μπαταρία του μοντέλου παραγωγής θα αποτελείται από τρία «packs», το καθένα από τα οποία θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 105 kWh. Από κοινού οι δύο υδρόψυκτοι ηλεκτροκινητήρες θα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW (442 hp) με την κορυφαία τιμή της απόδοσης να ανέρχεται σε 400 kW (536 hp).
 
Δείτε παρακάτω ένα σύντομο βίντεο του eEconic στην πίστα δοκιμών:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »