Οι πρώτες μονάδες του ηλεκτρικού Mercedes-Benz eActros (στις 4x2 εκδόσεις των 19 τόνων) αποκτήθηκαν από τις εταιρείες logistics DB Schenker (φωτό) και Dachser.
Πιάνουν δουλειά τα Mercedes eActros
Δύο μεγάλες γερμανικές εταιρείες logistics, οι DB Schenker και Dachser, ενέταξαν πρόσφατα στους στόλους τους τα πρώτα ηλεκτρικά Mercedes-Benz eActros, τα οποία υπόσχονται φόρτιση σε μία ώρα και αυτονομία που φτάνει έως και τα 400 χλμ.
Ξεκίνησαν οι παραδόσεις του ηλεκτρικού Mercedes-Benz eActros!
- Στις εταιρείες logistics DB Schenker και Dachser
- Σε 4x2 διαμόρφωση μεικτού βάρους 19 τόνων
- Δύο εκδόσεις (eActros 300 & eActros 400) για αυτονομία έως 400 χλμ.
- Ταχεία φόρτιση σε 1 ώρα
Το πρώτο eActros 300 που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Mercedes-Benz που βρίσκεται στο Wοrth am Rhein, παραδόθηκε στην γνωστή εταιρεία logistics, DB Schenker, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στη μεταφορά παλετοποιημένων φορτίων στην περιοχή της Λειψίας.
Το εν λόγω ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz που απέκτησε η DB Schenker, βρίσκεται στην έκδοση δύο αξόνων μεικτού βάρους 19 τόνων και διαθέτει μια εξελιγμένη κιβωτάμαξα της εταιρείας SPIER. Σημειώνεται, πως η DB Schenker -η οποία συμμετείχε και στη φάση δοκιμών του eActros- διαθέτει έναν στόλο άνω των 30.000 οχημάτων. Η εν λόγω αγορά δεν αποτελεί την πρώτη στον χώρο της ηλεκτροκίνησης, καθώς η εταιρεία επιχειρεί ήδη σε 11 ευρωπαϊκές χώρες, πάνω από 40 μονάδες του FUSO eCanter.
Μέγιστη αυτονομία 400 χλμ. και φόρτιση σε περίπου μία ώρα (για το eActros 300) υπόσχεται το ηλεκτρικό βαρύ φορτηγό της Mercedes-Benz.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Διανομές μηδενικών ρύπων στη Στουτγκάρδη
Επιπλέον, ένα ακόμα eActros 300 παρέλαβε μία άλλη γερμανική εταιρεία logistics, Dachser, το οποίο θα αντικαταστήσει στον στόλο της εταιρείας το πρωτότυπο μοντέλο που έχει στη διάθεσή της από το 2019, συμμετέχοντας επίσης στις δοκιμές εξέλιξης του ηλεκτρικού φορτηγού στην περιοχή της Στουτγκάρδης.
Στην εν λόγω πόλη της Γερμανίας, η Dachser παραδίδει γενικό φορτίο σε παλέτες, το οποίο είναι τόσο μεγάλο και βαρύ που δεν μπορεί να αποσταλεί με δέματα. Επιπλέον, το eActros από κοινού με ένα FUSO eCanter βάρους 7,5 τόνων, προμηθεύει τα αστικά κέντρα logistics της εταιρείας, προκειμένου να ακολουθήσουν οι last mile διανομές, τις οποίες φέρνουν εις πέρας ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα.
Σημειώνεται, πως το eActros της Dachser φορτίζει τις μπαταρίες του χρησιμοποιώντας μόνο πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Είναι επίσης στην έκδοση 4x2 μεικτού βάρους 19 τόνων και φέρει μια κιβωτάμαξα κατασκευής SPIER.
Με αυτονομία έως και 400 χλμ.
Υπενθυμίζεται πως οι μπαταρίες του eActros αποτελούνται είτε από τρεις συστοιχίες (eActros 300) είτε από τέσσερις (eActros 400), καθεμία από τις οποίες έχει χωρητικότητα 112 kWh (περίπου στις 97 kWh η χρησιμοποιούμενη). Το κορυφαίο eActros 400 -όπως υποδηλώνει και το όνομά του- υπόσχεται μέγιστη αυτονομία 400 χλμ.
Ο ηλεκτρικός άκαμπτος άξονας έχει ενσωματωμένους δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων. Οι δύο υγρόψυκτοι κινητήρες παρέχουν συνεχή ισχύ 330 kW (402 hp) και μέγιστη ισχύ 400 kW (536 hp).