Ένα Mitsubishi Fuso 4WD γίνεται το απόλυτο τροχόσπιτο
Τόσο εξωτερικά όσο και σε ότι αφορά στο εσωτερικό τους, οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Fuso Canter δεν διαφοροποιούνται από τις συμβατικές, με εξαίρεση φυσικά την απουσία δεξαμενών καυσίμου καθώς αυτές έχουν αντικαταστεί από τις μπαταρίες που απαιτούνται για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα. Αναλόγως της έκδοσης και της υπερκατασκευής που μπορεί να υποστηρίξει, το νέο Fuso eCanter μπορεί να έχει ωφέλιμο φορτίο έως και 4,5t. ενώ οι έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13,8 kWh έκαστη, τροφοδοτούν με την απαιτούμενη ενέργεια έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 175 ίππους και μέγιστη ροπή 390 Nm που είναι διαθέσιμη από το πρώτο δευτερόλεπτο. Με συνολικό βάρος 600 κιλών, οι μπαταρίες διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 100 χλμ. περίπου και με βάση τα δεδομένα που η Daimler Trucks έχει συλλέξει από τις μέχρι στιγμής δοκιμές του εν λόγω μοντέλου, το όφελος σε ότι αφορά τα λειτουργικά έξοδα μιας επιχείρησης, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Fuso Canter, ανέρχεται έως και στα 1.000 ευρώ / 10.000 χλμ.! Στην πράξη, το πρώτο πράγμα που διαπιστώνει ο οδηγός του Fuso eCanter είναι η… αμεσότητα των αντιδράσεων του ηλεκτροκινητήρα στις εντολές του οδηγού και φυσικά η πλήρης απουσία θορύβου κατά την κίνηση του οχήματος, με εξαίρεση φυσικά τα όσα προκύπτουν από την… κύλιση των ελαστικών.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr