Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οδηγώντας το νέο Fuso eCanter στους δρόμους του Βερολίνου, εντυπωσιαστήκαμε από την άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα των 175 ίππων.

Στη θέση των δεξαμενών καυσίμου (εκατέρωθεν του πλαισίου) εδράζονται οι μπαταρίες που προς το παρόν προσφέρουν αυτονομία έως και 100 περίπου χιλιομέτρων.

Στον δρόμο με το νέο Fuso eCanter

6.234 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2018)

Τόσο εξωτερικά όσο και σε ότι αφορά στο εσωτερικό τους, οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Fuso Canter δεν διαφοροποιούνται από τις συμβατικές, με εξαίρεση φυσικά την απουσία δεξαμενών καυσίμου καθώς αυτές έχουν αντικαταστεί από τις μπαταρίες που απαιτούνται για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα. Αναλόγως της έκδοσης και της υπερκατασκευής που μπορεί να υποστηρίξει, το νέο Fuso eCanter μπορεί να έχει ωφέλιμο φορτίο έως και 4,5t. ενώ οι έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13,8 kWh έκαστη, τροφοδοτούν με την απαιτούμενη ενέργεια έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 175 ίππους και μέγιστη ροπή 390 Nm που είναι διαθέσιμη από το πρώτο δευτερόλεπτο. Με συνολικό βάρος 600 κιλών, οι μπαταρίες διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 100 χλμ. περίπου και με βάση τα δεδομένα που η Daimler Trucks έχει συλλέξει από τις μέχρι στιγμής δοκιμές του εν λόγω μοντέλου, το όφελος σε ότι αφορά τα λειτουργικά έξοδα μιας επιχείρησης, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Fuso Canter, ανέρχεται έως και στα 1.000 ευρώ / 10.000 χλμ.! Στην πράξη, το πρώτο πράγμα που διαπιστώνει ο οδηγός του Fuso eCanter είναι η… αμεσότητα των αντιδράσεων του ηλεκτροκινητήρα στις εντολές του οδηγού και φυσικά η πλήρης απουσία θορύβου κατά την κίνηση του οχήματος, με εξαίρεση φυσικά τα όσα προκύπτουν από την… κύλιση των ελαστικών.